Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Haverom a motorjába a gyári Motul 5100 10W40 Technoszintetikus észter bázisú olajat használ.

Na most, beleönthetjük-e a 10W40 REPSOL MOTO RACING Fully syntetic-et ?

Mi a különbség a fullszintetikus, meg ez a technoszintetikus között ?
Szia Gyuri,
Tökéletesek a képek... Nagyon köszönöm a gyor segítséget....

Nem én írtam,de én is így gondolom.
remélem jól látszik?
Sziasztok,
Segitseget szeretnek kerni.. Ha van valakinek cbr 900 rr sc(33) -as 98-99-es evjarat legyszi nezze meg nekem valamit a motorjan. A hatso rugostag alul egy himberendszerhez csatlakozik. Kozvetlen ket haromszog alaku aluminiumhoz. Ezeken van 1-1 nyil. Az lenne a kerdesem ,hogy a felfogatasi pont amire ez a nyil mutat a rugostaghoz vagy a lengovillahoz van csavarozva?
Guppy1!

Ismerős volt a neved....és rájöttem, hogy az Rf fórumról...nekem is volt egy 400asom...és még mai napig bele-beleolvasok a fórumba! :)

Én most újítottam be egy 929-est :) Majt teszek képet róla!
Jól írtad, DOT4-es rendszerbe jó a DOT5.1
Viszont nem jó se a DOT5 se a DOT3!
Higany & Fireball köszönöm a címeket !
Hi!

Amit az adatlapodon írtál...az nagyon igaz.

Üdv.: Bala
Na, ha már itt vagyok, akkor bepötyögöm. A fékbetétnél, csak annyi, hogy könnyebb, ha lecsavarozod, jobban odaférsz a dolgokhoz...DE! legyen ebben az esetben nálad menetrögzítő, mert oda bizony kell...legalábbis nem árt. Kiszeded a betétet és finoman visszanyomkodod a dugókat, ügyelve arra, hogy mivel 1 rencccer, a visszanoymás következtében, nehogy kiessen a többi dugó. Ha nagyon rá van égve a ferodol akkor érdemes megtisztítani, mielőtt teljesen visszatolod, mivel az illesztett cucc könnyen felsértheti így a karmantyúkat. Ha ez megvan, akkor mehet bele az új betét. Fékfolyadék (nem olaj ) cserénél, ha gyári fékfolyadék való benne ( DOT 4 ) akkor csakis az mehet a helyére. Esetleg DOT 5.1 (nem vagyok benne biztos), de DOT5 semmiféleképpen sem. Cserénél, úgy csinálom, mintha légtelenítenél, így egyben megvan a csere és a légmentesség is. Fogsz egy gumicsövet, legyen hosszabb, ha lehet. Azt rádugod a féknyeregre. Közben kinyitod a fékfolyadék tartályt. Festékre ne csöppenjen semmi, mert leoldja, mint a szar. A féknyeregnél megnyitod egy 3\4 vagy egy fél fordulatra és elkezded fékezni a motor ...nem, nem dyno... . Szépen pumpálod, és ahogyan lent folyik ki a fáradt fékfolyadék, úgy fent a tartályból fogyni fog, viszont NAGYON ügyelj arra, hogy sose fogyjon ki, mindig tölts utána,nehogy levegőt szívjon, mert akkor oda az egész procedúra értelme... . Addig pumpálod, amíg a régi fékfolyadék színe(valszeg sötétebb barna) át nem üt világosba (friss). Akkor úgy zárod vissza, hogy finoman nyomod és nyomás közben zárod el, hogy ne menjen be levegő. Ugyan ezt megismétled a másik nyergen is.

Jó szórakozást!
Fogkefével faszán meg tudod takarítani.Kinyomod a munkahengereket,aztán szappanos vízzel lemosod őket.
Én így csináltam,egy youtube-os videóban így magyarázta a szerelőbá.Szerintem egy fél liter fékfolyadéknak elégnek kell lennie,de nézd meg a maualba lehet benne van mennyi kell bele.
hali.
voltatok ma motorozni? rohadt nagy szél volt.,mi mentünk kicsit,de nagyon dobált a szél.
fékbetét csere elött állok,valami szaki adhatna pár jótanácsot konkrétan arra gondolok,hogy a munkahengerek ugye most kinnvannak mint állat,hogy kopottak a betétek,és akosz is rárakódott már,ki hogy,mivel,mennyire takarítja meg?:D meg olajat is cserélek benne az első fékrendszerbe,mennyi vog kb belemenni,és azt milyen technikával csináljam? olyan rég csináltam már ilyet,nem is nagyon emléxek
Mindkettő 919...
El kell menni, meg kell nézni. Így kép alapján én a kezdeti SC33-ast választanám. De nem biztos, hogy a későbbi SC33-as rosszabb állapotú. Mondjuk azon kell mit csinálni...tehát mire rendbe rakod akkor 100.000 simán belecsúszik a motorba. Tehát a 480.000 az inkább 580.000. Viszont akkor van egy fasza SC33-asod. Viszont lehet a másikba is belecsúszik annyi, a fasz se tudja. Mindkettő pesti, tehát 1 napa alatt is meg tudod őket nézni. Hallgasd meg, vidd-el őket egy körre. Ha karban voltak tartva, és hidegen nem gyilkolva, akkor sokat kibírnak még.

Üdv.: Bala
919 ha már választani kell
Sziasztok!

Melyik lenne jobb döntés?

Egy hibátlannak tűnő,de régebbi 900-as vagy egy olcsó ,de átlagos állapotú 919-es?

http://kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p592938

http://www.
hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-4648305
Gratulálok! Remélem minden simán és gördülékenyen fog lezajlani a vásárlással. Utána meg a mikor ráülsz majd a boldogságtól fogsz sírni milyen vasat is vettél
helyes
nagyvas.hu korrekt árak vannak ,én innen veszek ilyesmit
Sziasztok!
Úgy tűnik h 1 éve tartó vesszőfutásom véget ért mivel ma lefoglalóztam egy 954RR-t. Előre láthatólag hétfőn lesz véglegesítve a dolog addig reménykedek h ne jöjjön közbe semmi Azt hiszem most megyek sírok kicsit a boldogságtól
Én innen szoktam rendelni az olajat és a szűrőt is az egyszerűség kedvéért. Ha mindenképpen gyári olajszűrő kell, akkor be kell menni egy szalonba és venni.
Olajból meg úgyis mindenki mást ajánl, ugyhogy azt vedd, amelyik szimpatikus. Gondolom 10w-40 jó abba a mociba is, van választék bőven, Motul, Repsol...
Az eddigi olajszállítóm megszűnt.
Ötleteket/árakat kérek 929 olajcseréjéhez(olaj+szűrő)?
Ki honnan mennyiért szerezte be?
Felhasználás: utcai
Elindult a HONDA tesztkaravánja, ideje jelentkezni....tessék, csak tessék...

http://www.motor.honda.hu/tesz...
csak az irigyek mondják