9200 forint a 4darab szinteres fékbetét. A hol és mikorra nem tudok válaszolni, nekem leghamarébb májusba lesz motorom se műszaki, és április végén helyeződik vissza. Ha jössz Kunmadarasra május elsején betuszkolom a csomagjaim közé. El is jöhetsz érte Kecskemétre, vagy elküldhetem postán több opció hirtelen nem jut eszembe.
akárhogy nézem ezt a műszerfalat,ez 400km el többet mutat,mint pénteken
ma 200at csavartam a gépbe, egy gixer 1000el és egy busával mentünk, kenni kellett a gépnek rendesen ahol lehetett mentünk 180as utazóba,meg volt h nyélgáz amit bir,2személlyel voltam,és átlagfogyasztás 5.3 ugyhogy megvok elégedve a géppel
Na, mindenki jól érezte magát a hétvégén, motorozott én meg bámultam ki az ablakon és néztem az esőt, mint egy 7 éves kisfiú, akit szobafogságra zártak be és nem mehet ki a pajtikkal játszani...
esek...Jaja hazaértem Nem volt semmi gond jót motoroztam ma Igazából ez nem látszott az időmön, de ne is a stoppernek versenyeztem, csak a magam szórakoztatására.
Látom ti is hazaértetek, Balázst meg fenéken billentjük, mert azt mondta hogy jön...
Más: Súlyos problémák vannak, úgy látszik, hogy nem akarnak széthullani a 954-esek...pedig pályán is vót' meg még haza is jött.
Hiba a Mátrixban?
Flati- nak:
2007 óta van 929RR em.
jó motornak tartom, nem túl erős-nem túl gyenge, nem túl nehéz, kezelhető.Érdekes konstrukció, a motorblokk mint teherviselő elem van jelen,de szerintem nem gáz A fék nagyon jó, ha rendbe van tartva, hatalmas tányérba harapnak a betétek-csak óvatosan.Fordított első villa- plusz pont.Ez az első injektoros 900RR, nekem alacsony fordulaton nem olyan finom a gáz kezelés(ha olyan napja van) mint egy újabb motornál-DE ez nem biztos, hogy a honda hibája.Mint megtudtam, lehet injektor el piszkolódott, vagy az exup szelepre is rá lehetne nézni-azt nézd meg ne legyen berohadva,érzed ha dolgozik.A váltót nézd meg, mert hallottam hogy az lehet nem tökéletes konstrukció, DE ezt nem én állítom, mert sose váltottam félre, meg nem dobja ki a sebességet 50.000km után se.Ebben a motorban van anyag, nem fog szétesni alattad az tuti.Elektronikai gondjai nem jelentkeztek az évek alatt.Fogyasztás nyilván jobb kéz függő, de kb 6-8 literrel eljárok.Kormány lengéscsillapító elfér rajta.Ha odavered alkatrészt is találsz hozzá bontóba, mert ebből adtak el bőven, de mint látod a képeimnél naked bike nak is jól néz ki-szerintem Kényelmi szempontok:a honda azért nem egy kawasaki köszörű kő kényelmesnek mondanám 400km ig, aztán kész vagyok, vagy lehet gyenge is,hogy ennyit bírok csak egy napra az anyós ülés a mai sport gépekhez nézve nagy és jó.Alatta annyi hely,hogy két napra lemész a balatonra kis túlzással Szokásos dolgokat meg kell nézni, vagy nézetni. Nem bántam meg, hogy megvettem anno.Ha kérdésed van még kivele
hali
ki árult multkor fékbetétet? mert ha nem adta el még akkor lehet érdekel,cserés elől hátul erre kellett rájönnöm
tegnap volt műszakin a gép amugy,simán átment
cső, miujság, hogy szolgál a kicsike? kérdésem lenne hozzád, nem tudod mi van a közös ismerösünkel, ismét felszivodott, elérhetetlen, ha nincs arra dolgod nem érdekes, de ha arra jársz kérhetnél töle egy számot ahhol elérhető. üdv, szép napsütéses napot.
ma 200at csavartam a gépbe, egy gixer 1000el és egy busával mentünk, kenni kellett a gépnek rendesen ahol lehetett mentünk 180as utazóba,meg volt h nyélgáz amit bir,2személlyel voltam,és átlagfogyasztás 5.3 ugyhogy megvok elégedve a géppel
Kikapcsolódó muzsika: (mikor szarból is lehet várat építeni)
http://youtu.be/Nr8Amu49A-4
Szegény kawás srác, láttátok mekkorát bukott?!
Remélem amikor találkozunk, már kész lesz a vas, és gurulni is fogunk egy jót !
igaz pályán nem volt , de gyilkoltuk egymást egy Gixer1000-el
Látom ti is hazaértetek, Balázst meg fenéken billentjük, mert azt mondta hogy jön...
Más: Súlyos problémák vannak, úgy látszik, hogy nem akarnak széthullani a 954-esek...pedig pályán is vót' meg még haza is jött.
Hiba a Mátrixban?
Sebaj majd legközelebb
Amúgy mi is kint voltunk, megsasoltam a géped, elég faja, sajna téged már nem láttalak.
Na mizu Gixxxi hazaértél
2007 óta van 929RR em.
jó motornak tartom, nem túl erős-nem túl gyenge, nem túl nehéz, kezelhető.Érdekes konstrukció, a motorblokk mint teherviselő elem van jelen,de szerintem nem gáz A fék nagyon jó, ha rendbe van tartva, hatalmas tányérba harapnak a betétek-csak óvatosan.Fordított első villa- plusz pont.Ez az első injektoros 900RR, nekem alacsony fordulaton nem olyan finom a gáz kezelés(ha olyan napja van) mint egy újabb motornál-DE ez nem biztos, hogy a honda hibája.Mint megtudtam, lehet injektor el piszkolódott, vagy az exup szelepre is rá lehetne nézni-azt nézd meg ne legyen berohadva,érzed ha dolgozik.A váltót nézd meg, mert hallottam hogy az lehet nem tökéletes konstrukció, DE ezt nem én állítom, mert sose váltottam félre, meg nem dobja ki a sebességet 50.000km után se.Ebben a motorban van anyag, nem fog szétesni alattad az tuti.Elektronikai gondjai nem jelentkeztek az évek alatt.Fogyasztás nyilván jobb kéz függő, de kb 6-8 literrel eljárok.Kormány lengéscsillapító elfér rajta.Ha odavered alkatrészt is találsz hozzá bontóba, mert ebből adtak el bőven, de mint látod a képeimnél naked bike nak is jól néz ki-szerintem Kényelmi szempontok:a honda azért nem egy kawasaki köszörű kő kényelmesnek mondanám 400km ig, aztán kész vagyok, vagy lehet gyenge is,hogy ennyit bírok csak egy napra az anyós ülés a mai sport gépekhez nézve nagy és jó.Alatta annyi hely,hogy két napra lemész a balatonra kis túlzással Szokásos dolgokat meg kell nézni, vagy nézetni. Nem bántam meg, hogy megvettem anno.Ha kérdésed van még kivele
Szép állapot, gyönyörű hang, a gyári helyére felmegy.
ki árult multkor fékbetétet? mert ha nem adta el még akkor lehet érdekel,cserés elől hátul erre kellett rájönnöm
tegnap volt műszakin a gép amugy,simán átment
szeretnék venni egy 929-et 2000-es évjáratot pár infót tudnátok írni milyen a motor ? előre is köszönöm ja és itt a kép ki is lenne ő :)