Én is gondolkoztam, hogy megfordítom a váltót De nem már sokkal jobb mint volt, előbb utóbb hozzászokok, itt tény a határozottság a lényeg. Csak kicsit furcsa hogy 3 évig volt nálam a cbf600 és egyszer sem váltottam mellé, bár annak a váltója nagyon jó volt, többen is mondták. Már nem aggódok annyira mint tegnapelőtt.
Nekem az összes motorom szar volt eddíg mert mindíg tudtam lukat váltani az összesben, strandpapucsban kimagaslóan könnyen összejön. Csizmában tudok az RR-en pontosan váltani. Fordítsd meg a váltódat egy fel a többi le, úgy biztosan belerúgod...
Kár volt venni másik relét, ugyanis azért nem villog, mert nem elég nagy az ellenállása. Ki kell mérni, hogy hány Ohm ellenállást kell beforrasztanod az izzó és a relé közé. Valahogy talán már olvastam is róla. Lehet előkotorom. Havernak csináltam egyszer ilyet. Ő azt mondta, hogy őt nem érdekli, ha gyorsabban villog, csak működjön. Vagy veszel egy potméteres ellenállást és azzal be it tudod lőni a percenkénti 70-72 villogást.
Na hazajöttem. Beállítottam a láncot, az jó hatással volt rá, meg állítottam a váltókaron, jaaaj akkor még rosszabb lett(lefelé engedtem), most felfelé állítottam , na úgy már csak egyetlen egyszer váltottam melléje. A báammal lesz a gond...
Emlékszel Zsolti amikor találkoztunk egyszer sem váltottam mellé, a másik csizmámban. Viszont ha helyesek a meglátásaim, akkor a váltódob lehet a ludas, mert a harmadik fokozatba váltás egy kicsit bizonytalan.
De ha meghúzom a szarvát akkor az egész váltó finom lesz(?)...
A kuplung kicsit felül fog rá arra is már rájöttem. Viszont láncbeállítás után sokkal csendesebben vált.
igy van van egy bal+ Jobb+ meg a test de lagalább valahol találnék az eredeti reléről egy olyan rajzot amin jelezné melyik a két pozitiv mert akkor kizárásos alapon tudnám a többit! Vagyis azt az egyet, biztosra akarok menni nem akarok probalkozni ert elcsezni nem akarom ! Amugy nagyon szep a 954-esed! Olyat akartam de nem volt eleg gempa na majd egyszer:-)
Próbáld végignézni a vezetékeket , hogy hová mennek abból hátha rájössz valamire
Szerintem van egy
-bal+
-jobb+
-test
ezt azért ne vedd biztosra .............ha egy bomba lenne a kezemben 3 vezetékkel , már biztos felrobbant volna
Hat erre én is rájottem sot arra is ha leterhelem egy 12voltos izzoval akkor működik a ledes indexem! Arra is gondoltam hogy belerakom egy májkrémes dobozba lefestem feketére az égőt és eldugom valahova a mondjuk a tank alá és megvan oldva a probema!de ha már megvettem ezt fránya relét csak be kellene kötnöm valahogy, de ezt is meg fogom oldani valahogy Kosz a jó tanácsot!
Bocs latom ketszer küldtem el mert az első kép amit linkeltem nem akart almenni vagyis nekem ugy nezett ki nem megy el a nagy kep miatt ezert kisebbet csinaltam es ujbol kuldtem bocs az adatlapom atneztem ! Ennyi
Üdv! Van egy 929-esem! És ledes indexeket raktam fel! Csak aza baj hogy nem villogtatja meg őket a gyári relé ezért vettem hozzá egy másikat! Nem tudnátok megmondani hogy a gyári bekötésen melyik a pozitiv negativ meg van egy harmadik vezetek is! annyit tudok hogy a km ora alatt van a rele meg 3 agu vezetek ! Remelem tudtok segiteni Kösz!
Hát nekem SC28 van, az meg bajonett záras. Az a rosszabbik, mert azt nem kapsz minden sarkon. Jó lenne, ha be tudnál linkelni egy képet, vagy egy rajzot, mert nem hiszem, hogy szabvány M6-os lenne. Ezeknek általában szélesebb a feje, meg még a végénél meg is szokott vastagodni a támasztás miatt.
Nem vagyok villanyos faszi, de emlékeim szerint a 3 ágból 2 pozitív, egy pedig test. A 2 pozitív közül megy 1 a jobb oldalra másik meg a bal oldalra. A test meg mindkét oldalra. Aki máshogy tudja, az jelentkezzen, mert én csak 2 kábelt összedugni tudok, de új vezetéket behúzni, azt nem...
A hétvégi motor takarításon történt egy kis technikai malőr.... Szétszedtem a mocit egy alaposabb takarításra és gondoltam, hogy bemegyek inni egyet. Amire kiértem a drága kutyám eltüntetett 3 db idomcsavaromat. 1 db-ot tudtam is pótolni,de a másik 2-őt nem. A képen bejelöltem, hogy melyik az a csavar ebből keresek 2 db-ot.Esetleg, ha valakinek porosodik a polcán kérem ossza meg, vagy ha a Hondán kívül tud valakit akkor is. Ha jól emlékszem akkor M6-os és kb 20-24 mm hosszú volt.
Üdv! Van egy 929-esem! És ledes indexeket raktam fel! Csak aza baj hogy nem villogtatja meg őket a gyári relé ezért vettem hozzá egy másikat! Nem tudnátok megmondani hogy a gyári bekötésen melyik a pozitiv negativ meg van egy harmadik vezetek is! annyit tudok hogy a km ora alatt van a rele meg 3 agu vezetek ! Remelem tudtok segiteni Kösz!
Emlékszel Zsolti amikor találkoztunk egyszer sem váltottam mellé, a másik csizmámban. Viszont ha helyesek a meglátásaim, akkor a váltódob lehet a ludas, mert a harmadik fokozatba váltás egy kicsit bizonytalan.
De ha meghúzom a szarvát akkor az egész váltó finom lesz(?)...
A kuplung kicsit felül fog rá arra is már rájöttem. Viszont láncbeállítás után sokkal csendesebben vált.
Szerintem van egy
-bal+
-jobb+
-test
ezt azért ne vedd biztosra .............ha egy bomba lenne a kezemben 3 vezetékkel , már biztos felrobbant volna
Nálatok laknak állatok ?
Hobbi ?
Eredményeid ?
Adatlap ? ? ?
ezt már 18:38-kor olvastam , akkor nem tudtam hozzá se fütyölni , de most sem
A manual annyit ír:SPECIAL BOLTS
Na kössz. Kivagyok segítve vele
Valamelyik 929-es kolléga le tudná mérni illetve fényképezni?
Köszönöm
A hétvégi motor takarításon történt egy kis technikai malőr.... Szétszedtem a mocit egy alaposabb takarításra és gondoltam, hogy bemegyek inni egyet. Amire kiértem a drága kutyám eltüntetett 3 db idomcsavaromat. 1 db-ot tudtam is pótolni,de a másik 2-őt nem. A képen bejelöltem, hogy melyik az a csavar ebből keresek 2 db-ot.Esetleg, ha valakinek porosodik a polcán kérem ossza meg, vagy ha a Hondán kívül tud valakit akkor is. Ha jól emlékszem akkor M6-os és kb 20-24 mm hosszú volt.