Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Valaki tudna segíteni abba hogy milyen olajat tegyek bele 919 rr 97év? Előre is köszönöm!
Én úgy emlékszem, hogy az üzemanyagpumpa(ami a tankba van építve)
előtt van a tankon belül egy fém szűrő. A tank és az injektorok között
'nagynyomású' cső van. Ott nekem nincs szűrő...
MÉG MINDIG VANNAK ELADÓ CUCAIM!
Farokidpm elkelt!
PLEXIT odaadom 8000-ér, ha valakinek kell innen!
Hibátlan gyári méretű első-hátsó lánckerékpárt 6ezerér vihetné valaki!
Plexin kívül az összes cuccost odaadom 17,5ezerér, ha valaki egybe elviszi!
Az autós lehet figyelmetlen volt, de a leírtak alapján a motor se éppen a kresznek megfelelően közlekedhetett, tehát azért nem 100%-ig az autós a hibás úgy gondolom.
Megint egy barom miatt halt meg egy ember. és a motorosokat ellenőrzik szigorúan ? ? ?
Majorstól, és a többi 929 tulajtól kérdem, hogy van e benzinszűrő a 929 tankjánál mert a robbantott rajzon látok valami szűrő félét, ha a szemem nem csal. és a tankon kívül van.
Igen, én is erre gondoltam, csak kicsit aggaszt az elején a 15-ös szám...
Na meg az ilyen hozzászólások az olajos topicban:

tsanyi április 14. 19:29
a motulnál a csalás úgy fest, hogy a legolcsóbbat meg lehet venni matrica nélküli flakonban amire rá lehet tenni bármelyikét így motul lesz benne csak a 20W-50-es ásványi....
megint egy figyelmetlen autós tükör tükör !

és büntetnek a szenonért meg a hangos dobért hát így sem hallják,és nem is látják hogy jövünk

+nyugodj békében+
Szia!
Sok felé árulják, én a vaterán vettem. De! Egyáltalán nem ájultam el tőle, azután, hogy megkaptam. Elég gagyi minőség. Szerintem. Pontosabban én többre számítottam. Vizsgán meg egyszerűen fekete szigetelő szalaggal a ledes részét letakartam, hogy ne kössenek bele, mert E betű nincs rajta. 14-17 ezer Ft között mozog, annyit nem ér.
Van olyan is, ami nem ledes. Az olcsóbb.
Motul 5100 Jó

Motul 7100 Nagyon jó

300 V Legjobb
Hello

Szép a motor nagyon, ami kifejezetten tetszik az a tükör.
Honnan tudnék én is olyan indexes tükröket szerezni? :D

köszi
929-be Motul 4T 15W50 300V Factory Line mehet?
Kinek mi a véleménye?
Szívesen.
Denso IUH27D
cbr 900rr hez vannak idom felfogató konzoljaim.ha valakit érdekelne szóljon
Olvasgatom itt a rendszámos sztorikat és van egy tuti módszer trafi ellen, amivel nem kell takargatni a rendszámot és nem kell blokkoló sem, és semmlyen szabályszegést nem követ el az ember, csak él, és nem visszaél a törvény adta lehetőségével. Ez az E rendszám vagyis az ideiglenes rendszám. Ez ugyanis nincs benne a nyilvántartásban, és a közigazgatásibírság megúszható vele, akárcsak a külföldi rendszámos járművek esetén.
Csak 6 hónapig lehet használni, és inkább az tudja ezt kihasználni aki behoz kintről egy gépet, és először ideiglenesen E rendszámmal helyezi forgalomba.
Több millió FT birságtól mentett meg, ám a jónak vége szakadt letelt a 6 hónap , és meghosszabitani nem lehet.
Sebaj szlovák rendszámmal még mindig jobban jár az ember.
Persze akinek magyar forgalmis rendszámos motorja van az nem tud E rendszámot igényelni.
DE aki most áll forgalomba helyezés elött gondolkodjon el rajta.
MIfelénk ez így megy, nincs trafi csekk súlyadó se parkolási bírság :-) Szed elég sápot az állam rajtunk így is nemigaz?
köszia Majors a gyári Milyen tipusú gyertya kell bele Gyárilag? NGK?
A sünök meg azon gondolkodnak , hogy lehet a blokkoló használatát összekötni a "rendőrségi számitógépes rendszer megzavarásával".
Mert azért jó nagy bünti jár . Vagy kóter ?
Nagyobb volt az ijedtség mint aminek látszott.
Na, örülök, hogy jól alakult...inkább ez, mint egy váltócsere.
Meeeg Ma is mentem és nem váltottam félre
Megtanultál váltani?
Én becsületes vagyok és lassan megyek...ismeretlen helyen. A környéken meg tudom hol mire lehe számítani. Egy blokkolón viszont gondolkodom...
Egyszer sem váltottam félre egy hét alatt. És egy deka olajat sem evett