Én úgy emlékszem, hogy az üzemanyagpumpa(ami a tankba van építve)
előtt van a tankon belül egy fém szűrő. A tank és az injektorok között
'nagynyomású' cső van. Ott nekem nincs szűrő...
MÉG MINDIG VANNAK ELADÓ CUCAIM!
Farokidpm elkelt!
PLEXIT odaadom 8000-ér, ha valakinek kell innen!
Hibátlan gyári méretű első-hátsó lánckerékpárt 6ezerér vihetné valaki!
Plexin kívül az összes cuccost odaadom 17,5ezerér, ha valaki egybe elviszi!
Az autós lehet figyelmetlen volt, de a leírtak alapján a motor se éppen a kresznek megfelelően közlekedhetett, tehát azért nem 100%-ig az autós a hibás úgy gondolom.
Majorstól, és a többi 929 tulajtól kérdem, hogy van e benzinszűrő a 929 tankjánál mert a robbantott rajzon látok valami szűrő félét, ha a szemem nem csal. és a tankon kívül van.
Igen, én is erre gondoltam, csak kicsit aggaszt az elején a 15-ös szám...
Na meg az ilyen hozzászólások az olajos topicban:
tsanyi április 14. 19:29
a motulnál a csalás úgy fest, hogy a legolcsóbbat meg lehet venni matrica nélküli flakonban amire rá lehet tenni bármelyikét így motul lesz benne csak a 20W-50-es ásványi....
Szia!
Sok felé árulják, én a vaterán vettem. De! Egyáltalán nem ájultam el tőle, azután, hogy megkaptam. Elég gagyi minőség. Szerintem. Pontosabban én többre számítottam. Vizsgán meg egyszerűen fekete szigetelő szalaggal a ledes részét letakartam, hogy ne kössenek bele, mert E betű nincs rajta. 14-17 ezer Ft között mozog, annyit nem ér.
Van olyan is, ami nem ledes. Az olcsóbb.
Olvasgatom itt a rendszámos sztorikat és van egy tuti módszer trafi ellen, amivel nem kell takargatni a rendszámot és nem kell blokkoló sem, és semmlyen szabályszegést nem követ el az ember, csak él, és nem visszaél a törvény adta lehetőségével. Ez az E rendszám vagyis az ideiglenes rendszám. Ez ugyanis nincs benne a nyilvántartásban, és a közigazgatásibírság megúszható vele, akárcsak a külföldi rendszámos járművek esetén.
Csak 6 hónapig lehet használni, és inkább az tudja ezt kihasználni aki behoz kintről egy gépet, és először ideiglenesen E rendszámmal helyezi forgalomba.
Több millió FT birságtól mentett meg, ám a jónak vége szakadt letelt a 6 hónap , és meghosszabitani nem lehet.
Sebaj szlovák rendszámmal még mindig jobban jár az ember.
Persze akinek magyar forgalmis rendszámos motorja van az nem tud E rendszámot igényelni.
DE aki most áll forgalomba helyezés elött gondolkodjon el rajta.
MIfelénk ez így megy, nincs trafi csekk súlyadó se parkolási bírság :-) Szed elég sápot az állam rajtunk így is nemigaz?
A sünök meg azon gondolkodnak , hogy lehet a blokkoló használatát összekötni a "rendőrségi számitógépes rendszer megzavarásával".
Mert azért jó nagy bünti jár . Vagy kóter ?
előtt van a tankon belül egy fém szűrő. A tank és az injektorok között
'nagynyomású' cső van. Ott nekem nincs szűrő...
Farokidpm elkelt!
PLEXIT odaadom 8000-ér, ha valakinek kell innen!
Hibátlan gyári méretű első-hátsó lánckerékpárt 6ezerér vihetné valaki!
Plexin kívül az összes cuccost odaadom 17,5ezerér, ha valaki egybe elviszi!
Na meg az ilyen hozzászólások az olajos topicban:
tsanyi április 14. 19:29
a motulnál a csalás úgy fest, hogy a legolcsóbbat meg lehet venni matrica nélküli flakonban amire rá lehet tenni bármelyikét így motul lesz benne csak a 20W-50-es ásványi....
és büntetnek a szenonért meg a hangos dobért hát így sem hallják,és nem is látják hogy jövünk
+nyugodj békében+
Sok felé árulják, én a vaterán vettem. De! Egyáltalán nem ájultam el tőle, azután, hogy megkaptam. Elég gagyi minőség. Szerintem. Pontosabban én többre számítottam. Vizsgán meg egyszerűen fekete szigetelő szalaggal a ledes részét letakartam, hogy ne kössenek bele, mert E betű nincs rajta. 14-17 ezer Ft között mozog, annyit nem ér.
Van olyan is, ami nem ledes. Az olcsóbb.
Motul 7100 Nagyon jó
300 V Legjobb
Szép a motor nagyon, ami kifejezetten tetszik az a tükör.
Honnan tudnék én is olyan indexes tükröket szerezni? :D
köszi
Kinek mi a véleménye?
Denso IUH27D
Csak 6 hónapig lehet használni, és inkább az tudja ezt kihasználni aki behoz kintről egy gépet, és először ideiglenesen E rendszámmal helyezi forgalomba.
Több millió FT birságtól mentett meg, ám a jónak vége szakadt letelt a 6 hónap , és meghosszabitani nem lehet.
Sebaj szlovák rendszámmal még mindig jobban jár az ember.
Persze akinek magyar forgalmis rendszámos motorja van az nem tud E rendszámot igényelni.
DE aki most áll forgalomba helyezés elött gondolkodjon el rajta.
MIfelénk ez így megy, nincs trafi csekk súlyadó se parkolási bírság :-) Szed elég sápot az állam rajtunk így is nemigaz?
Mert azért jó nagy bünti jár . Vagy kóter ?