Na akkor ez mellé ment...hát beleástam magam a repüléstechnika legmélyebb bugyraiba. Nagyon jó, és élménynek sem utolsó az LHT. Tervező részlegre kerültem, úgyhogy van feladat bőven. Elindítottam egy blogot, de még csak a kezdeti nehézségeket írtam le. Közé tartozik, hogy az autóm kint tönkre ment az 1. munkanapomon...hengerfejtömítés.
Aham. Nos nekem csak SC28-ashoz vannak használt alkatrészeim. Karburátorsorom van 2 is, de hogy pontosan ugyan-az-e és csak a fúvókákat növelték meg, azt nem tudom. Esetleg hátha jelentkezik itt még valaki akinek lenne ehhez a típushoz cucca?
Srácok? Van valakinek elfekvőben SC33-as 97-es karbisorhoz membrán, vagy tudtok valakit akinek lenne?
jön a jóidő,na meg a zh időszak... nem lesz ez igy jó mámint a zh -k... de gyamitom ugy lesz mint eddig is,hétközbe sulis dolgok tanulás,hétvége motorozás
egy 97-es szépséget vettem januárban szerelőhöz vittem hogy átnézessem vele és ma szólt hogy kéne szerezni membránokat mert ami van az hulla. mivel nem szeretném hogy lehúzzon így próbálok én alkatrészt találni a kicsikémhez. amúgy 919ccmes. meg lehet kell majd más is hozzá majd kiderül.
Az adatok, csak a miheztartás végett kell, na meg azért mert ez itt egy közösség. Örülünk, hogy te is ide keveredtél. Milyen évjáratod van? Mert 92-94-ig SC28-as ami 893ccm-es a 95-99-ig SC33-as ami már 919-es de közötte van két faceliftes modell, amiben csak 90%-ig vagyok biztos, hogy minden alkatrész megegyezik.
Hali!
Segítséget szeretnék kérni. Karburátor membránra lenne szükségem. Ha tudna valaki segíteni honnan szerezhetnék hálás lennék. ropi23@freemail.hu címre várok választ. köszönöm előre is.
Egyik ismerősöm 954RR-jét Végh Jana csinálta. Nem volt pénz HRC hűtőre így fogták, alul szétvágták a hűtőt és hozzáhegesztettek egy nemtom tán 600RR hűtőt. Így lett kb. akkora mint a 750K4 gyári hűtője. Szóval igen. (Bár látom neked 929-ed van).
A motor vizének a melegedésével kapcsolatban. A motorom ventilátorja 110 fokon kapcsol be és 100 fokon kapcsol ki. Ez normális? Vagy valami nincs rendben a ventilátorkapcsolóval? Rendesen visszahűt meg minden, csak magaslom a hőmérsékletét. Ja és még egy kérdés.Nyáron városban eléggé gyorsan kúszik fel a hőmérséklete. Az normális, hogy kb 8 perc állóhelyben járatástól már üzem meleg a motor? Ennyire alul lenne tervezve a hűtője? Haverom CBR 1000 (2005)-én is ugyanezt tapasztaltam. Pedig azon jóval nagyobb a hűtő.(motoros felvonulás kilőve .
Előre is köszi a válaszokat
Tegnap végül meglestem a motort. Sajnos kb olyan állapotban van mint amilyenre számítottam. A váz és a blokk jónak tűnik, de az egész motor gányoltnak tűnt. Itt azt értem h újra van fényezve amivel nem is lenne gond ha normális minőségű lenne illetve ha nem lenne összerepedezve az idom. Szóval nem fogott meg, keresgélhetek tovább.
Van élmény bőven...