Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor ez mellé ment...hát beleástam magam a repüléstechnika legmélyebb bugyraiba. Nagyon jó, és élménynek sem utolsó az LHT. Tervező részlegre kerültem, úgyhogy van feladat bőven. Elindítottam egy blogot, de még csak a kezdeti nehézségeket írtam le. Közé tartozik, hogy az autóm kint tönkre ment az 1. munkanapomon...hengerfejtömítés.

Van élmény bőven...
Aham. Nos nekem csak SC28-ashoz vannak használt alkatrészeim. Karburátorsorom van 2 is, de hogy pontosan ugyan-az-e és csak a fúvókákat növelték meg, azt nem tudom. Esetleg hátha jelentkezik itt még valaki akinek lenne ehhez a típushoz cucca?

Srácok? Van valakinek elfekvőben SC33-as 97-es karbisorhoz membrán, vagy tudtok valakit akinek lenne?
köszi a köszöntést bár nem ma tartom de a szándék a lényeg
és mizu a lufthansa techniknél?
parancsolsz még valamit?
reméljük iagzuk is lesz,mult hétvégére mondtak 8 at lett belőle 2
jön a jóidő,na meg a zh időszak... nem lesz ez igy jó mámint a zh -k... de gyamitom ugy lesz mint eddig is,hétközbe sulis dolgok tanulás,hétvége motorozás
egy 97-es szépséget vettem januárban szerelőhöz vittem hogy átnézessem vele és ma szólt hogy kéne szerezni membránokat mert ami van az hulla. mivel nem szeretném hogy lehúzzon így próbálok én alkatrészt találni a kicsikémhez. amúgy 919ccmes. meg lehet kell majd más is hozzá majd kiderül.
Az adatok, csak a miheztartás végett kell, na meg azért mert ez itt egy közösség. Örülünk, hogy te is ide keveredtél. Milyen évjáratod van? Mert 92-94-ig SC28-as ami 893ccm-es a 95-99-ig SC33-as ami már 919-es de közötte van két faceliftes modell, amiben csak 90%-ig vagyok biztos, hogy minden alkatrész megegyezik.

Mesélj, mi lett a motorral...
adatok kitöltve. azt hittem egyértelmű hogy azért kérdezem itt mert ilyen motorom van. :)
Úgy legyen...na meg bóódog névnapot mákvirág!
Szevasz Nosco, segítünk bárkinek szívesen, csak hogy tudjuk kihez is beszélünk pontosan, az adatlapodat töltsd ki légyszives.

De ahhoz, hogy tudjunk segíteni egy motorra is szükséged lesz, anélkül nem tudjuk, hogy mihez keresel karbi membránt.

Üdv.: Bala
Hali!
Segítséget szeretnék kérni. Karburátor membránra lenne szükségem. Ha tudna valaki segíteni honnan szerezhetnék hálás lennék. ropi23@freemail.hu címre várok választ. köszönöm előre is.
én is néztem........................jók aaaa kilátááások
Nekem is 100 foknál kapcsol a proppre
vagyis propepe
vagyis propeller

le van sz...a még sosem főztem kávét,meg tejdekását sem útközben
remélem nem is fogok
Egyik ismerősöm 954RR-jét Végh Jana csinálta. Nem volt pénz HRC hűtőre így fogták, alul szétvágták a hűtőt és hozzáhegesztettek egy nemtom tán 600RR hűtőt. Így lett kb. akkora mint a 750K4 gyári hűtője. Szóval igen. (Bár látom neked 929-ed van).
MIVV titán, E-betűs, 3 csavaros sportdob 919-re eladó.
Nekem is ilyen, hamar felmelegszik, de 100 foknál egyből kapcsol a hűtő
Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:

A motor vizének a melegedésével kapcsolatban. A motorom ventilátorja 110 fokon kapcsol be és 100 fokon kapcsol ki. Ez normális? Vagy valami nincs rendben a ventilátorkapcsolóval? Rendesen visszahűt meg minden, csak magaslom a hőmérsékletét. Ja és még egy kérdés.Nyáron városban eléggé gyorsan kúszik fel a hőmérséklete. Az normális, hogy kb 8 perc állóhelyben járatástól már üzem meleg a motor? Ennyire alul lenne tervezve a hűtője? Haverom CBR 1000 (2005)-én is ugyanezt tapasztaltam. Pedig azon jóval nagyobb a hűtő.(motoros felvonulás kilőve .
Előre is köszi a válaszokat
Köszi az infókat.
Isten te szóltál?
Úgy legyen!
Tegnap végül meglestem a motort. Sajnos kb olyan állapotban van mint amilyenre számítottam. A váz és a blokk jónak tűnik, de az egész motor gányoltnak tűnt. Itt azt értem h újra van fényezve amivel nem is lenne gond ha normális minőségű lenne illetve ha nem lenne összerepedezve az idom. Szóval nem fogott meg, keresgélhetek tovább.
Hy. Örülök, hogy segítettem. Remélem ez volt a gond és most már jó lesz.