ez nem az én gépem
amugy az meg érdekes hogy mikor levettem a hátsó dobot akkor megszünt a jelenség én is a koromra tippelek, mert olajfogyasztás nem mérhető.
Szia DDT500! A multkor nem olvastad a fórumot! Kicseréltem az akksit, mert szar volt: 150 A áramot tudott leadni, és nem volt elég neki ezért csak tekert! Most hogy kicseréltem azóta már jó, asszem, bár nem sokat használtam! De rád hallgattam és kicseréltem!
929 tulajok köszönöm a hozzászólásokat a cbrclub fórumán olvastam hogy nem szereti a hond a szintetikus olajat mert a HOnda racing gn4 es olaja is ásványi 10w 40 es.
A régebbi hondámmal (F4i) mindig castrol r4 majd power1 el jártam hangosabb volt a blokk vele picit de a kenőképességgel meg voltam elégedve és olajfogysztást se tapasztaltam.
Igazából a specifikáció alapján gyengébb minőségű olaj is teljesiti a gyártó által megadott elvárásokat.
valami 10w 50 esre gondoltam a meleg miatt.
Több 929 nál láttam hogy szabályzáson kormol egy picit vagy esetleg nagyobb gáznál terhelésváltásnál érdekes barnás föstöt ereget, arra gondoltam hogy az a szintetikus túl vékony olaj miatt lehet. Ti tapasztaltatok iylet a saját gépeteken?
Egy kérdésem van a hondás urakhoz. 919 RR -re a képen látható dob felfogatása passzol e, azaz egyenesen fog e állni az ovális dob ha fel lehet rá rakni egyáltalán. THX a választ!
Szerintem előnyösebb a full szintetikus olaj a 10w50-es fajtából. Ezek a 929-esek ahogy az enyémen tapasztaltam nem nagyon szeretik a magas hőmérsékletet. Nyáron röppen felfele eléggé a vízhőfok a városban. Ezért ajánlatosabb bele szerintem ezt tenni. Az enyémben volt már: Castrol Power 1; Repsol 10W50-10W40;GN4 és most ami nekem a legjobban bejött a Ipone Full Power 10w50. Ezt rakok csak bele ezentúl. Nem a legolcsóbb de nekem eddig a váltó-motorhang alapján ez tűnik a legjobbnak.
20 000Km.-t tettem bele, 3 szezon alatt, mikor megvettem egyből elvittem egy szakszervizbe. Ott ELF 10w-40-et tettek bele, 7000 km után cseréltem. Utána Repsol 10W-40, majd Repsol 10W50. A 10W50el kicsit hangosabb volt a motor, szerintem felesleges, én néhány alkalommal fordultam meg pályán, akkor is körbemotoroztak sokan. Most Castrol 10W40 Evo-X-tra van benne, szép piros színű. Ezzel van a legkellemesebb hangja.
Soha egy csepp olaj sem hiányzott belőle olajcserétől- cseréig egyik olajból sem, szóval nem tudom mitől szereti, vagy nem szereti, inkább kicsit a hangján lehet különbséget észre venni....
üdv látom 929 el nyomod akárcsak én régóta megvan neked a vas? olajválasztás elött állok és abban kéne egy pár jótanács. Azt olvastam fórunmokon hogy a 929 nem szereti a full szintetikus olajat. Te milyen olajat használsz bele?
Szevasztok! Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tudtok-e erről a gépről vmit? Holnap megyek megnézni az ára igen jó talán már túlságosan is.... 954-et szeretnék de nem akarok mellényúlni.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
ez nem az én gépem
amugy az meg érdekes hogy mikor levettem a hátsó dobot akkor megszünt a jelenség én is a koromra tippelek, mert olajfogyasztás nem mérhető.