Ma letörték a szarvam gyerekek. Egy alkatrész hirdetést hívtam föl 954 ügyben . Azt mondta a csávó , , , ,hogy neki már több 954 RR volt és nem győzte bele venni a KUPLUNGKOSÁRT. IGAZ LEHET EZ szerintetek
NIncs benne Ókettő szerzor mágyárán lambda szonda, meg a HISS immóbilizert se keressed benne, me' az sincsen Viszont van rajta akrápóvics, de most azt mondják, hogy a FastRide magazinban írnak róla csúnya dolgokat
Viszont van hozzá, 400akárhányoldalas javítási kézikönyv( ) ami jóó, és sokat segít. Nincs benne helyzetjelző sem, de ezzel ne törődjél.
Viszont nézd meg ( ha megnézed mármint élőben) hogy nincs e az idom heggesztve, bár egy teljes idomszett hozzá az ÍBÉJen ~100 ezer forint.
Nézd meg, hogy nincs e repedve a blokk, ott valahol, ha visszább olvasol van kép ról, hol lehet repedést találni, állítólag gyári hiba, bár az enyém nincs
Én már tudok róla mindent mert olyan őségen van meg (3 hete)
Remélem segíthettem, bár egy kicsit, poénosra vettem
-Ez a kép a parádsasvári parkolóban készült.
-Amerikai behozatal a színe és a kipu-szonda miatt(szerintem..)
-Nem gyári a kipu; rendszámtartó; indexek
Gondolom ez nem sokat segített...
kimegyek nagyanyámhoz,megkajálok minden,na modnom gyertek beinditjuk a cbr-t , kijöttek ők ishogy meghallgassák a törtnénetet,aztán kimegyek, érteztem,hogy valami hiányzik... gondolkodtam kicsit... aha, motorkulcs otthon maratt na jó mondom akkor majd jövőhéten... szval marad jövőhétre a dolog...
amugy akksi nekem is off, 2éve mikor megvettem a a motort már akkor is használt volt az akksi, most 2010es szezon végén már volthogy csak világitás nélkül indult,ha rajta volt a lámpa már nem tekerte meg eléggé
Na mizu Fireball ? beindult a penge ? Vagy neked is akksi kell............vagy gyertya ? Ez csak vicc volt , nem rosszindulat Remélem a mamát nem ijjjjjjesztetted meg a hangjával! Nekem is be kellene már indítani , de ha meghallom a hangját akkor én rá is akarok ülni , és nincs téligumim.
Nem rossz ötlet,ha magaddal viszed a vasat!Megőrülnék,ha látnám,ahogy motoroznak a sógorok, nekem meg nem lelle mibe tankolni!De ha igen,.....azok a szerpentinek!
Köszi a segítséget!Ennyire nem vágom a témát,de most már felvilágosodtam!Már többször is próbáltam tölteni az akkut.Az a baj,hogy Pl.:rárakom a tölőre,a töltés után mérek kb. 12.78 V-ot,X idő után 12.65 V,aztán meg már csak 12.24.Az a lényeg,hogy mindig veszt a feszültségéből ====-az akkunak pá-pá !
Új akksi,aztán ennyi?Remélem is!
nincs kedv= nincs pééénz
itt is kevés a lovetta, főleg motorvásárlás után
amúgy szerelni is lenne kedvem, de minek ha hideg van, meg ha nincs pénz, a másik alkatrész megvételére
külföldre kell menni melózni,ott komolyabbak a bérek,nekem apám ausztriába dolgozik,és kicsit más a bérezés,ő vett nekem motort is.
de ez a buzi benzinár ez durva tényleg
A legfosabb akkumlátor is regenerálja magát egy idő alatt, szóval az ,hogy 12, 24 V van benne az semmit nem jelent. Indítózás közben mérdd meg az akkumlátor kapocsfeszültségét, ha beesik 9,5 volt alá akkor vagy egy erős töltés, vagy ha már túl vagy rajta, akkor egy új akksi segít a dolgon. Ezen a feszültségen az önindító egyszerűen nem tudja elég gyorsan forgatni a főtengelyt ahhoz, hogy elérje azt a minimális 150-180 1/min fordulatszámot ahhonnan a motor önállóan fel tud gyorsulni az alapjáratra. Písz
http://www.kepesmotor.hu/brand...
Viszont van hozzá, 400akárhányoldalas javítási kézikönyv( ) ami jóó, és sokat segít. Nincs benne helyzetjelző sem, de ezzel ne törődjél.
Viszont nézd meg ( ha megnézed mármint élőben) hogy nincs e az idom heggesztve, bár egy teljes idomszett hozzá az ÍBÉJen ~100 ezer forint.
Nézd meg, hogy nincs e repedve a blokk, ott valahol, ha visszább olvasol van kép ról, hol lehet repedést találni, állítólag gyári hiba, bár az enyém nincs
Én már tudok róla mindent mert olyan őségen van meg (3 hete)
Remélem segíthettem, bár egy kicsit, poénosra vettem
-Amerikai behozatal a színe és a kipu-szonda miatt(szerintem..)
-Nem gyári a kipu; rendszámtartó; indexek
Gondolom ez nem sokat segített...
regy környékén
amugy akksi nekem is off, 2éve mikor megvettem a a motort már akkor is használt volt az akksi, most 2010es szezon végén már volthogy csak világitás nélkül indult,ha rajta volt a lámpa már nem tekerte meg eléggé
Új akksi,aztán ennyi?Remélem is!
itt is kevés a lovetta, főleg motorvásárlás után
amúgy szerelni is lenne kedvem, de minek ha hideg van, meg ha nincs pénz, a másik alkatrész megvételére
de ez a buzi benzinár ez durva tényleg
Tudtok esetleg erről a motorról vmit? Mindenképp 954-ben gondolkodok és nem ártana lassan újítani. Előre is köszi!
A legfosabb akkumlátor is regenerálja magát egy idő alatt, szóval az ,hogy 12, 24 V van benne az semmit nem jelent. Indítózás közben mérdd meg az akkumlátor kapocsfeszültségét, ha beesik 9,5 volt alá akkor vagy egy erős töltés, vagy ha már túl vagy rajta, akkor egy új akksi segít a dolgon. Ezen a feszültségen az önindító egyszerűen nem tudja elég gyorsan forgatni a főtengelyt ahhoz, hogy elérje azt a minimális 150-180 1/min fordulatszámot ahhonnan a motor önállóan fel tud gyorsulni az alapjáratra. Písz