Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és nem a benzin drága,mert az csak 127 Ft a jövedéki adó,és az ÁFA sok ..................hogy szo..anak le! ! ! !
Ne kezdjünk el politizálni Gixi ! Mert ingerült és agressziv leszek,és a végén még valami kárt teszek magamban
Nem a benzin drága hanem a fizetés kevés...Amúgy én csak azt nem értem, hogy mindig az EU-t hozzák fel példának, az árak tekintetében (pl van ahol 400 forint fölött van a benzin), de valahogy azt sosem pedzegetik, hogy a fizetésünket is az EU-s szint felé kéne tolni...Hányan élnek itthon minimálbérből? Mennyi az EU más országaiban a minimálbér? Nem a tőlünk keletebbi országokra gondolok.
Értem én, hogy ez sok embernek csak egy "luxus hobbi", de melyik hobbi nem drága? Egyébként meg ennyi örömöm had legyen már ez életben...hamár a magát "vezetőnek " nevező réteg azzal szórakozik, hogy rólunk húzza le a bőrt (már lassan szó szerint) , meg miliárdokat sikkaszt el!
Egyre szarabb világ jön ránk lóvé tekintetében.
"nincs kedv " = nincs rá lóvé legalábbis nállunk erre mondják,mostmá én se tom ki mit miért írt...
amugy olvastam,hogy az átlag motoros 5ezer kmet megy 1 szezonba... én se mentem sokkal többet, 6-7ezret a cbr el, plusz a cross de aaz nem volt olyan sok
Bocs 1 z
A változatosság kedvéért most sem vetted a lapot . BlazzRR-nek szerelni nincs kedve, motorozni szeret ...............................SZERINTEM
Sajna nekem is egyre kevesebb a kedvem a motorozáshoz.Már lassan ott tartok,hogy 2 szezon alatt tudok 6000 km-t összekapargatni.Hát de ez van!
Jókat írtál, és szívesen meghallgatok minden vélemény, lehet ez is a gond, de most "kedv" hiányában nem tudok előre lépni
sziasztok urak, kicsit visszacsöppentem hozzátok, van nekem egy ismerösöm aki motorvásárlás elött van kinézte az ex tipusomat (954rr), szeretném megkérni akik ezt a motort birtokolják, legyenek oly kedvesek és irjanak pár sort a pozitiv és negativ tulajdonságokról, én elmondtam amit én gondolok a gépröl, csak megerösitést szeretnénk. segitséget elöre is köszönöm , üdv mindenkinek
holnap megyek nagymuterhoz, beindítom kicsit a cbr -t,mert ott alszik téli álmon:D 1.5hónapja nem hallottam már ,idje meghallgatni
Ja!Lehet hogy én nem veszem a lapot mostanában!Nekem már elvonási tüneteim vannak,máshon jár az eszem mostanában.Csak olvasgatom a fórumot,itt olvastam a problémádról.Nekem is hasonló gondjaim vannak a géppel,gondoltam írok,hogy én mire tippelek.
Nem tudtam kiszedni a légszűrőházat Ott van a ramair és az ott levő bowdenes részt nem mertem piszkálni Marad a hűtőlevétel, osztán majd lesz valami.

Rámértem most az akksira: 12.29 V
Az akksit jólk kösd föl , el ne hadddd ............Lepsénynél
Csak viccelődök, bár a többiek szerintem értik
Ellenőrzöm a gyertyák állapotát, ha jó akkor akksi
Akkor tedd azt! Az enyém tutira kap egy új akkut,aztán remélem,hogy elmúlnak a tünetek!Ha meg nem, akkor kezdhetek szimatolni az új gyertyák után.
Akkor akksi is meg gyertya is?
Áhh kiszedem az L200ból az akksit felkötöm a hátsó ülésre, és azzal nem lesz gond
Aztán meg a gyertyákat is kicserélem. Nem lesz gond
Megnézem mind2-őt.
Ja fordulatszámom 1300.
Az én akksi olyan gyenge,hogy az információs kijelző elhalványul amikor indítok,és néha alig bírja átfordítani az indítómotor a blokkot. Mégis beindul. MINDIB ! Melegen is Ja és elsőre. Ugyhogy sz.tem gyertya.
Szerintem ddt500-nak igaza van.Nálam is hasonlók a tünetek.Feltöltöttem az aksit,átmértem (12,78 V).Kerültem 1-et,aztán az istenért se akart újra indulni.Megmértem újra az aksit,már csak 12,20 V volt benne.Rá 2 percre már 12.24.A manual szerint 12,30 V alatt nem indul.A töltés pedig OK 14,4 V 5000-es fordulaton.Új aku,aztán ennyi hidd el!Kár piszkálni.
Ja és nézd meg mit ír a manual az alapjáratról.Remélem tudtam kicsit segíteni!
Jó van. Elmondtam amit akartam.
De ma pl. tök hidegen se indult. Az L200 akksijáról, már igen
Én értelek, meg tudom hogy jót akarsz,meg lehet hogy akksi de figyeld a tünetet: 1. Meleg motornál nem indult, tolásra igen. Tíz perccel később, indítom a motort és a 3. húzásra elkapta (mindig a harmadikra).
2. Akitől vettem, elmondta, hogy gyertyát nem cseréltek, és 24ezernél illik (vagy nem illik, másik motoromnál nem kellett volna, pedig már majdnem 24ezer volt benne )

Erőre nincs baja, megy mint a szél (7ezerig toltam csak mert még hideg van csúszik ez a szar út, meg ismeretlen még a motor). Néha kicsit egyenletlen az alapjárat, de nem mászik ez sose, 1500 felé se, alá se.

Lehet, hogy akku, mind a kettő ~20ezer körül lenne, viszont a gyertyát tudom ellenőrizni ha kiszedem, itt az angol service manual előttem, és mondja, hogy mit nézzek.
Most jelenleg csak tetézek, mert minden pénzem a mociban van és jövő hét körül-után kapok csak fizetést.
Igazad van,célszerűbb azzal kezdeni.
Igazad lehet, a gyertyák nem mennek tönkre olyan könnyen. Ezért is van 50e km megadva az első cseréig.