Én nem akarok akadékoskodni meg persze csak a saját hülyeségemet hajtogatom de:
1. Ha a gyertya a szar miért indul tolásra a motor? Komolyan kérdezem nem értek hozzá ha valaki biztosat tud mondja.
2. Szerintem 20X egyszerűbb az akkumulátort leellenőrizni mint a gyertyákat.
Fogod 5 perces munkával leveszed az ülést, akármelyik Hondás havertól kérsz egy 100%-os aksit és berakod a mostani helyére. Ha melegen is indítja akkor az aku a gond.
Vagy a másik verzió amit ti preferáltok nem értem miért, hogy megrendeled 10-20 000 Ft-ért a gyertyákat, kicseréled őket laza 1-2 órás munkával majd jöhet a próba. És ha akkor sem indul melegen akkor mibe vered a fejed?
Persze ha 99%, hogy a gyertya a hibás akkor hajrá de szerintem az akkumulátort olyan könnyű leellenőrizni, hogy én biztos avval kezdeném.
Béke.
Nem akarok beleszólni de én a hűtőnél állnék neki. Csak a kipuf csonkok közti tartót kell leszerelni és a hűtőt félrecsúcstatva és az alját előrehúzva hozzáférni a gyertyákhoz a gyári gyertyakulcsal.
Nem gázos,csak például középen nem látod a csavar fejét,úgyhogy kell egy kis érzés hozzá.A gyertyák kivételénél kicsit kevés a hely.Pofonegyszerű,hiszen japán.
Köszi majd értesítelek a fejleményekről. Van egy olyan érzésem hogy már csak valamikor jövőhéten fogok, nekilátni, mert valahogy megint sokat fogok túlórázni
Bikáztam ma, szinte 2-3szor tekerte meg már ment is. Most kimentem, tök hidegen 2-3 indítás és ment is. még mindig gyertyára gyanakszom. Ahogy mondtad, tolásra egyből megy melegen. Bár ezt is elég tolni Nem vagyok ilyenhez hozzászokva még a cbf után
Nincs elég fesz és minden működik a mocin csak a gyertya nem ad szikrát. Van, hogy 1 percig is tekeri a blokkot de nem indul be. Mondom ez a Suzuki. Nemtom a Hondánál hogy van. Ja nekem is mondtak szelepeket, gyertyát mindent. Azt nézd meg, hogy melegen tolásra indul-e. Akkor szinte tuti aksi gond. Benzinkúton nem indult be a moci. Na mondom tologathatom ezt a nagy dögöt. 2-be be toltam 5m-és már röfögött is.
A Kawasakit mondjuk nem lehet betolni mert letilt az elektronika. De ennek a 7 éves gyári aksija még jó.
Nemtudtam szét bontani, mindenképp ki kell szednem a hűtőt, mert nem férek hozzá Elég vajon az oldalsó idomot leszedni, vagy mást is le kell a szervíz könyv csak a hűtőtől mutatja
MOst be kellett bikáznom, hogy beinduljon, megint legyengült az akksi, a tegnapitól. De aztán már beindult, most jónak tűnik, viszont mivel van szervízelőkönyvem + elvileg a gyertyát nem cserélték és lassan 30ezzer lesz benne, így én ajánlom magamnak
Ja nyomtam az akksira egy feszt mérést 14,4 V tehát tölt. Ja meg még valami: észrevettem hogy mindig ha meleg ha hideg, kicsit sokat teker ahhoz hogy beinduljon (2-3) szóval megnövekedett gyertyahézagra következtetek. Ráadásul az irridium ha elkopik nem jó, rakoncátlan, sőt egyenesen köccsög
Ha beindul ne csinálj semmit eredj ki valami fasza forgalommentes egyenes útra, és rángasd meg a bajszát! Én most mentem el barátnőmhöz mocival(kb 1,5 km:D) és elkezdett csúnyán dadogni. Felhívtam a szerelőmet h otthon van-e és mire elindultam hozzá nem volt semmi baja...azt mondta téli állás után előfordul, hogy az irídium gyertya lepárásodik. Azt mondta h menjek és cibáljam meg picit...hát megtörtént de belém fagyott a széklet...de élveztem, ennek a Yoshi dobnak bitang hangja van felül
Várjál, most (t)értem magamhoz, megyek szerelni, akkor ne vegyem le a hűttőt? csak szereljek ki egyet?
Szívemhez kaptam mikor megláttam a gyertya árát
Jelentkezek mééég.................................
na mizu errefele?
mi most ilyesmivel mulatjuk az időt lesz majd hamarosan videó,már van nyersanyag csak összekell vágni:) képek,sártengerbe forgolódós ,meg onboard is
1. Ha a gyertya a szar miért indul tolásra a motor? Komolyan kérdezem nem értek hozzá ha valaki biztosat tud mondja.
2. Szerintem 20X egyszerűbb az akkumulátort leellenőrizni mint a gyertyákat.
Fogod 5 perces munkával leveszed az ülést, akármelyik Hondás havertól kérsz egy 100%-os aksit és berakod a mostani helyére. Ha melegen is indítja akkor az aku a gond.
Vagy a másik verzió amit ti preferáltok nem értem miért, hogy megrendeled 10-20 000 Ft-ért a gyertyákat, kicseréled őket laza 1-2 órás munkával majd jöhet a próba. És ha akkor sem indul melegen akkor mibe vered a fejed?
Persze ha 99%, hogy a gyertya a hibás akkor hajrá de szerintem az akkumulátort olyan könnyű leellenőrizni, hogy én biztos avval kezdeném.
Béke.