Jaj Ati lógok neked egy képpel ...amugy hála az égnem vége van a 6ig melózok korszaknak, csak este ülök gép elé. Na a képpel az a helyzet, a héten nem mozgott az ősok kocsija szóval nem tok képet csinálni mert nincs egy deka hely se a garázsba ha bent van a kocsi is meg a motor is, de pénteken elcsórom a kocsit itthonról, és meló után igérem dobom a képet!
Na én most leszek kitiltva a topikból!
Én megy szemellenzős Szutyukis voltam sokáig, míg meg nem vettem a 954et (strorit ismerik páran itt, kicsit muszályból aztán maradt és szerelem lett). Én akkor fordultam el mikor a szerelőmnél ott volt egy K3 1000 széthúzott blokkal és megkérdeztem mi baja. Válasz: kicsit beestek a szelepek...összevissza verte a dugattyút csak annyira. Ja és a szerelőm elmondása szerint is sokkal kevesebb baj van akármelyik H-val mint bármi mással...nem is látok sok Hondát nála.
Én az első lámpájába is szerelmes vagyok, sztem nagyon szép.
Hát hja, nem írtam, de az is játszik, hogy ez a 150LE pont bőven elég lenne nekem, nem kéne még erősebb gépezet, egylőre.:)
Egyetértek. A K4 750-nek egyszer behalt az aksija de tolásra indult. Semmilyen más hibája nem volt. 50 000km és még a gyári vezérműlánc van benne. Viszont amikor legutóbb ráültem megdöbbentem, hogy mennyire lelakott érzetet kelt a moci. Megfakult a fényezése meg minden kicsit lötyögős rajta. A Tizedes azonos évjárat de sokkal jobban tartja magát.
A Thundercatomnak a váltója nem volt valami finom és -3 fokban nem akart indulni de más baja nem volt. A Yamaha alkatrészárai viszont förtelmesek. Minden pontosan duplája a Suzukiénak. 10 éves motorra 20e a tükör, fejidomtartó 60e. A Kawához még nem rendeltem semmit de én is azt hallom mindenhonnan, hogy olykor 1-2 hónap amíg megjön a cucc.
Hondám még nem volt. Szerintem nem is lesz. De Yamahám se lesz többé. Kawasaki vagy Szuzuki. Nekem ez az ésszerű.
Hát, igen. Az 1000RR egy nagyságrenddel drágább, és nálam kb. "showstopper" pont ez a fél milla különbség.
Mondjuk Csizi miatt tegnap óta nálam 954 szerelem van (az első lámpát egyelőre leszámítva), és tervezgetés. Egyébként könnyebb is az 1000RR-nél, és amire 150LE nem elég, az engem nem is érdekel.
Hi, én érdeklődtem ugyan ez ügyben itt pár hónapja. Kaptam is válaszokat, olvass vissza. Többen írták, hogy 0km-es motor, bukásmentes és mégis elrepedt a blokk, vlaki 40ezerkm-el vette és 2év használat után egyszer cska elrepedt meg ilyenek. Sztem egyik legszebb motor a mai napig, ilyet akartam venni, még mindig kacsintgatok, de azt hiszem más lesz, engem túlságosan aggaszt ez a blokkprobléma. 929 régebbi meg annyira nem jó motor mint pl 954, nem is olyan szép, ugyhogy könnyen lehet nem hondát veszek, mert az 1000rr jóval drágább még sajna. VTR Sp is kizárva, sor4 kell.:)
Naja, szemellenzős Hondások... Az ilyen márkabuzik a sírba visznek, főleg az olyanok akik mindemellé pluszban sem műszakilag, sem vezetéstechnikailag nem értenek a motorokhoz, csak fostorogni tudnak. Igaz nekem is szinte csak Hondák voltak a portán, de nem márkabuziságból, hanem ésszerű okokból. Megfelelő alkatrészellátás, 1 hét alatt bármit meghoznak, legyen az XX jobb oldali dekli vagy SP2 kormánycsapágy, 1-2 bakitól eltekintve megbízható technikát gyártanak, és ami még fontos, hogy jó az összeszerelés és az apró részletek minősége. A többi japán gyártónál nem mindig teljesülnek ezek a kritériumok, a Suzi nagyon fapados, a Kawa alkatrészekre hónapokat is lehet várni, a Yamaha meg kurva drágán számítja az alkatrészeket.
- Remélem azért itt nem szemellenzős Hondások vannak, mint ahogy ezt már máshol tapasztaltam...
Ejj, hát nem is tudom, mire gondolsz!
Basszus, bogarat ültettél a fülembe. Ez a 954 már 21. sz, pont azok a paraméterei, amiket keresek (150LE, 168kg) azaz egy tuning GSXR750 csak Honda minőségben meg gondolom a ccm miatt több alsó nyomatékkal. Az áruk is már megfizethető, majdnem mindenhonnan nézve tetszik is... csak az az első lámpa... Ez egy hangsúlyozottan szubjektív vélemény! Nem akarok senkit sem megsérteni vele.
Na, de van még egy évem erre úgyis. Hátha megtetszik!
Szerintem nemvolt rossz vétel.
929RR hátsó tagot keresek jó állapotban, olyan 15ezer környékén.
Én megy szemellenzős Szutyukis voltam sokáig, míg meg nem vettem a 954et (strorit ismerik páran itt, kicsit muszályból aztán maradt és szerelem lett). Én akkor fordultam el mikor a szerelőmnél ott volt egy K3 1000 széthúzott blokkal és megkérdeztem mi baja. Válasz: kicsit beestek a szelepek...összevissza verte a dugattyút csak annyira. Ja és a szerelőm elmondása szerint is sokkal kevesebb baj van akármelyik H-val mint bármi mással...nem is látok sok Hondát nála.
Hát hja, nem írtam, de az is játszik, hogy ez a 150LE pont bőven elég lenne nekem, nem kéne még erősebb gépezet, egylőre.:)
A Thundercatomnak a váltója nem volt valami finom és -3 fokban nem akart indulni de más baja nem volt. A Yamaha alkatrészárai viszont förtelmesek. Minden pontosan duplája a Suzukiénak. 10 éves motorra 20e a tükör, fejidomtartó 60e. A Kawához még nem rendeltem semmit de én is azt hallom mindenhonnan, hogy olykor 1-2 hónap amíg megjön a cucc.
Hondám még nem volt. Szerintem nem is lesz. De Yamahám se lesz többé. Kawasaki vagy Szuzuki. Nekem ez az ésszerű.
Mondjuk Csizi miatt tegnap óta nálam 954 szerelem van (az első lámpát egyelőre leszámítva), és tervezgetés. Egyébként könnyebb is az 1000RR-nél, és amire 150LE nem elég, az engem nem is érdekel.
Ejj, hát nem is tudom, mire gondolsz!
Basszus, bogarat ültettél a fülembe. Ez a 954 már 21. sz, pont azok a paraméterei, amiket keresek (150LE, 168kg) azaz egy tuning GSXR750 csak Honda minőségben meg gondolom a ccm miatt több alsó nyomatékkal. Az áruk is már megfizethető, majdnem mindenhonnan nézve tetszik is... csak az az első lámpa... Ez egy hangsúlyozottan szubjektív vélemény! Nem akarok senkit sem megsérteni vele.
Na, de van még egy évem erre úgyis. Hátha megtetszik!
Csak óvatosan,le ne rokkanj!