Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! egy lyuk távolságot tudnál nekem mérni?
Az enyém is sérült volt elől, de cserélve lett a villa, és így is elég kevés hely van...oka ismeretlen mert az idomok meg passzolnak mindenhol.
Nhorbee77, latom a tied azert nem konfekcio motor...villaszogon modosittattal?
Szia, isten orizz, nem a busa helyett csak melle ... fokent palyara keresek 929 vagy 954et

ha megnezned a tieden a tavolsagot, megkoszonom!

masik: mivel fokent palyara hasznalnam, a kormanygatlo szukseges mindkettore -latom a hirdetesekbol hogy sokan hyperpro-t hasznalnak ... ez a legjobb ra vagy ez a legolcsobb? mennyibe faj egy gatlo es hol erdemes neznem?

valaszokat elore is koszi
Most vettem az aksit:D
Az enyémnél majdnem hozzáér...
Vagy testhiba,mert akkor szokott világitani az index,vagy kapufa az aksid...De nézd meg először egy másik aksival,vagy bikával...ha nem fasza akkor nézd meg a pólusokat hogy nincs-e beoxidálódva de nem csak az aksi sarunál,hanem a vázfogatásnál is...vedd le tisztítsd le...
Ezen a képen látszik hogy több van mint egy újj!
link
szeva csak nem 954 lesz busa helyett? :)) én megnézem neked ma de legkésőbb holnapra ha gondolod .
Sziasztok.Lenne egy olyan gondom a 929 el hogy tegnap kimentem vele gurulni és egyszer csak elment a világítás(tompitott refi.és az index)Ha felkapcsolom a tompítottat akkor az indexek folyamatosan világítanak..Ha elakarom indítani akkor a műszerfalról eltűnik minden és erőlködik nehezen teker de beindult.Helyzetjelző működik.

MI LEHET A BAJ VELE?
Sziasztok, 954 tulajok - mekkora tavolsag van kb az elso kerek es also idom "eke" csucs reszenel kb? ma neztem egy mocit es gyanusan kicsi volt a tavolsag: kicsit tobb mint egy felnott mutatoujjnyi (ket ujj mar nem fert be) serult volt az eleje az tuti, de nem tudtam eldonteni hogy ez gyarilag ilyen meredek vollaszogu es keves a hely vagy deformalodott - koszi elore is!
Képet nem tom mikor mert meló után már nem sok kedvem van, de a te kedvedért megpróbálok magamon erőt venni és fényképezni, majd meglátjuk milyenek lesznek a fényviszonyok a garázsban.
Neked durrogott rendesen lángfogó nélkül, mert nekem még fent van, de gondolkodom rajta, hogy le kéne operálni. Valakinek van ötlete hogyan lehet megtanítani lángot köpni csak olyan 10-15cm-eset ?
Légyszi tegyél már föl egy képet , hogy lássam a te motorodon hogy mutat.
Én sem a magamét szereltem nem akarok olasz motort! Grat a szerelésért ügyes vagy . Csak akarni kell , .......na meg nem feladni. Örülök,hogy tetszik a hangja. Ha majd jól bemelegíted,és elveszed a gázt,akkor lessz majd durrogás, .........na meg egy kis TŰZ is.
Na összekötő kicserélve, de nem volt ám egy egyszerű műveletsor...
Hát ez a Yoshi dob meg aztán...nagyon brutális ágyúcső kinézet, de ez még mind semmi. A hangja na az valami gyönyörűséges!
Következő lépésként meg kéne tanítani tüzet okádni, és akkor olyan lenne mint egy sárkány . Nem bántam meg, hogy megvettem
Nem, de ha rajtam mulik nem is fogok...legalábbis nem a sajátomat
A Japók még nem is.......de szereltél már olasz motort?
Hát igen, könnyebb ha leveszed az egész rendszert és utána szereled szét. Mondjuk akkor meg újra be kell állítani az exup bowdenjeit ami nem annyira egyszerű...
Elmélet a következő volt: 4 csavar az exup után lecsavar összekötő levesz új összekötő fel és már kész is...gondoltam én. 2 csavarhoz nem férek hozzá.
Na sebaj akkor az exup alől indultam volna neki, de 1 csavarhoz onnan se férek hozzá...a leömlőnél megint ne nagyon van hely, csak ha leveszem a hűtőt is...ehhez meg nincs kedvem.
Hülye Japók túlbonyolítanak mindent.
Mi a gond?
Cserélt már valaki összekötőcsövet 929 vagy 954en? Mennyire bonyolult művelet, mert én elkezdtem de feladtam...
jani
adj valami életjelet vasárnap megyek pestre, jöv hét elején össze kéne futni majd felhivlak
Megmondom őszintén: ittam 1 kis unikumot, némi kis sörrel, de még mindig baromi bonyolult az ábra!
Inkább csak ráülök, oszt go! Már a motorra.
hogy alakul a félév?
Nagyon szépen köszönöm