Milyen kicsi a világ...
T. Gábor, vagy R. Gábor rokonsága vagy ha nem titok? Egyébként CBR 125 után nem biztos, hogy ez a legjobb választás, de nem akarok képmutató lenni, mert én Gsx-R 250 után ültem át rá, és ahogy a mellékelt ábra mutatja nem kötelező ilyen váltás után sem meghalni...Még mindíg fenn tartom azt a véleményemet, hogy ha ésszel nyomod nem lesz bajod (persze ha mások is figyelnek rád, de ezt nem tudod kivédeni sehogy a baj megtörténik akár gyalog is).
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Megtaláltam a hirdetések közt, az árára rosszul emlékeztem, de szerintem 950ért megkapod, és még az is baráti ár. Csak tankolni kell ez biztos.
Nekem is 954em van.Városban robbanékony könnyen kezelhetö.ovatosan rángatva a csutkát 7l kijön, de ha perditeni akarod a lóvakat 9-11l is meg eszi.Kormánystab nélkül nem igazán jó a kicsike mert képes beszitálni az eleje.
kicsigixxxer köszönöm szépen amúgy a motorkerékpárod a családomból ment hozzád :) az előző tulaja is ódákat zengett róla és imádta az a gépet, én az ár miatt választanám ezt a 954 RR kategóriát meg hát honda az állítólag tartósabb a többieknél
és mégsem a 170 le után kell adózni. Lassan már minden fillér aranyat ér ilyen benzin árak mellett
A blokkrepedés még az elején szokott előfordulni szóval a használt motoroknál nem nagyon találkozni ilyennel. A kuplungkosár tényleg zöröghet de csak akkor érdemes cserélni ha idegesíti a tulajt. Hajlamos még a váltó hibákra is ha nem éppen rendeltetés szerűen van használva (egykerék, kuplung nélkül 1-ből 2-be)
Olyanja nem van neki ezeknek a motoroknak (mármint a 954-nek), bár újabban szárnyra keltek olyan híresztelések, hogy hajlamosak a blokkrepedésre...meg új keletű pletykák szerint a kuplungkosár is gázos, szóval várom a következő "hibákat" nyitni kéne neki egy külön topicot. Na komolyra fordítva:
Nem kezdőknek való motor az biztos de szerintem nagyon kontrollálható gépek, és kényelmesebb mint egy átlag sportmotor. Nem nehezek, és utcára bőven sok a teljesítmény is mellé, pályán is megállja a helyét (persze a kortársaihoz mérten, nem a mai BMW S1000-hez kell hasonlítani természetesen).
Én beleszerettem szinte egyik napról a másikba, a kinézetébe, és a természetébe, de szerintem sokan így vannak ezzel, bár vannak olyanok akiknek nem tetszik. Elég ritka jószágok, és az utakon is csak hátulról látod általában.
Egy ismerősömnek van egy eladó 954-ese 2003-as évjárat kb 18000 km szervízkönyves ahogyan kell. 900.000 HuF-ba méri ha emlékszem.
Remélem tudtam segíteni, és bocs a kisregényért.
úgynézki legkésőbb én is 954 RR tulaj leszek, persze csak akkor ha találok számora ideális bestiát aki tud nekem segíteni negatívumok téren azt megköszönném
Megtaláltam, de én is azt a tényt állapítom meg(hűűű én nagy bölcs ) hogy borulás következtében történik meg vagy történhet meg ez a hiba Ha csak úgy elreped, sokkal több visszajelzést hallanánk.
SZóval én azt mondom Bátran vegyetek 954et! Úgyis van fent egy csomó tizenezer kilóméteres.
Csak azért megvettem a FastRide magazint, hogy elolvassam milyen hibákat írnak a 954ről; idézem: A 2002-2003-asok blokköntvénye gátrepedéses lesz, ilyenkor nincs mit tenni vele, kuka
Ez Ricsi szerint történik meg
Kedves fórumozók, arra lennék most kiváncsi, hogy kinek hány km van a motorjában és, hogy megtörtént -e már az incidens. Persze ha publikus
sziasztok