Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is ciripel,meg a haveré is.Majd megszokod.A szervizben mondták,hogy a power szelep.Haver cseélni fog valami grafit perselyeket,állítólag segít a dolgon.Ha elkészült vele,megírom,hogy mire jutottunk.
24 ezernél szelephézag állítás szükségeltetik, de lehet Exup is az gyakoribb.
Én ma beíndítottam csak szívfájdítás képpen. Irtó jó hangja van a Yoshinak, de nem akartam motorozni mert jövő héten megyek meglesni a keresztgyermekemet dunántúlra, és nem volt ma jó idő. Nem akarok összeszedni valami kórságot mert még kicsi (1éves) a kiscsaj, és nem akarok betegen menni.
Ne aggódj nekem a cbf is olajos volt egy kicsit mindig. Nem gond!
Téeszelnök én ma leővettem, beindítottam a motort, sőt mentem is vele Kurvajó mostmár, nem áll be, beindul, minden fasza. Viszont amikor megyek a motorral egy kis "ciripelésre" vagy mire lettem figyelmes, nemtudom honnan jöhet, de zavar. Tán szelephézag?
Be mondjuk baszottul megy
A kartercső környéke mindig olajos egy kicsit......... NYUGI
Sziasztok !

Ma szétszedtem a levegő szűrőt, és arra lettem figyelmes, az a műanyag csonk ami összeköti a karbit a légszűrőházzal az egy kicsit olajos, és levan dágványolva valami ragasztóval.
Szétszedem, kitakarítottam, leszedtem a ragasztót és összeraktam.
Szerintem gyárilag nem ragasztják le, hanem az olasz kokányolt. De még az nem is zavar, de az olaj annál inkább. Gondolom a karbi "visszapofázik" Haverom SV-jének is olyan szokott lenni belül azt mondja.
Valakinek még esetleg ? Pedig az olajat nem eszi az fix.
Szia!Na hogy vagy alakulsz már?
Köszi! Mind a 3 db H7-es? (Tompított és fényszóró)
Beindítitt ma valaki egy pengét? Én már rég hallottam az enyém hangját. tegnap egész nap subickoltam . megmostam,átpolíroztam , lecseréltem a láncot meg a lánckerekeket, meg tapogattam egy csomót Most az én akksim is csepptöltésen van mert nagyon csontgyenge.Tavasszal nekem is új kell.
A végén úgyis kellesz venned akksit , akkor mindegy ha műszakira rendberakod,mert ott úgyis többször beindítják , meg bekapcsolgatnak mindent , "legalábbis nálunk" és azt nem biztos hogy kibírja egy gyenge aku. UI: az egyémet is be kellett tolni : tiszta szégyen volt
H7
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy a 929-be az első lámpába milyen típusú izzóak valóak?
Köszönöm.
nektek nem volt még olyan,hogy meghülyült a műszerfal?:D nekem most ősszel kezdte csinálni,hogy a fordulatszám mérő hol mért,hol nem, a hőfokmérő meg kiakadt maxba,meg ugrált összevissza, valahol kontakt hiba vagy kábel szakadás lehet,jó lesz megkeresni majd,hogy hol
gyanítom új akksi is kell idénre, már tavaj is haldoklott a régi,meg műszakira is vinni kell,lesz 1 kis kiadás igy szezon kezdésnél.
Nekem is volt egy szezont benne és hasonlóak a tapasztalatok.
Kattogósabb váltó, zajosabb blokk. De mást nem tapasztaltam.
Nem ette az olajat, nem füstölt ahogy most sem a gyári olajával.
A Racing 1 - re fújoltam
10w40est vettem hozzá,és 4 lityisbe volt 8rongy, szval olyan 2000/liter volt.szűrő 1620:) 10esből megvan a csere
A múltkor feltettem a LED-es - indexes - tükröt.
Ne aggódj én az actevo-t fújjoltam.
Nem örülök annak amit irtatok én most racing1 castrolt tettem a gépbe még semmi negatív de melegbe még nem hajtottam a vasat ti melyik castrolra fújjoltok?
Az szép ! Akkor 10.500 ft ből ki is jönne az olajcsere Csak az a baj hogy ha banki átutalást, vagy postai utánvétet választom akkor ugyan ott vagyok, sőt !

De azért kösz a linket
2200/liter áron is van.
10w50 ? Mennyiért jutottál hozzá ha szabad tudni ? Én most 2500 Ft ért vettem literjét
eddig nekem is carstrol volt,most repsolt vettem,mer jóáron volt 4lityisbe
Nálam is a Motul (5100-ás asszem) a nyerő.Nincs vele semmi gond!
Tartsunk össze castrol