Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gurult még ma valaki?
Megyek. .....de a lusták motorját dörzsivel mosom!
1x ha összefutunk elkérem
Amikor megvettem a motort kaptam egy levelet Budaörsről, ami igazolja a motor pontos évjáratát, 1994 09 08-én készült a Hamamatsu gyárban. Mégis kerek lámpás, és mechanikus a kilométer órája.

Na most mi hogyvan ?
Na, az biztos, fizetünk. Ez a sámson 1 büdös giga falu, nem tudom mire kapta a városi címet. Az infrastruktúrára biztos nem.
Gyere hozzám is
A végén már fáztam,de megérte,mert nagyon jól esett.
Kicsigixxxernek üzenem,hogy már meg is mostam a pengét.
Ha kerek lámpásod van akkor olyat tegyél bele mert 3 fajta plexi van.körlámpásé, az annál újabbé ami 95-97 és az sc33 ami 98-99 évj.Ha 94 ed van és kerek lámpás akkor 93 -ét tedd bele
Radnóti utca...tegnapi 3km gurulás eredménye...kicst sárosak voltak az utak, de én se gondoltam volna, hogy ennyire...nem baj fizetünk mint a katonatiszt, látszatja meg semmi...
A pufó jóóó , viszont a motor tényleg RETKES
Melyik részén laksz sámsonnak, hogy ilyen szutyokban jártál? Vagy csak terepeztél kicsit?
Na itt vannak a lépek végre...igen a motor hót retkes, a képminőség olyan amilyen, de ugysem ez a lényeg
Ha érdekel, - mivel nem laksz messze - kölcsön adhatom az újságot.
Csak hogy csiszoljad pengés ismereteidet.
A superbike - 2009 dec. - újságban tesztelték a Pengéket, 94- es évjárattól - és ott azt írták, hogy a 94-es lámpája már " rókaszemű dizájn", ezek szerint a Tied nem eredeti fejidom. Ja, és a kilométer órája is már elektronikus vezérléssel működött.
Szerintetek 900RR-en 92-97 ig megegyeznek a plexik ?
Mert venni akarok, és sok helyen úgy írják hogy 92-93ig, és 94-97 ig
Arra gondoltam hogy a lámpa lehet az oka, hogy 92-93-ig körlámpás, és 94-97 ig pedig a szívlámpás és nem egyeznek meg pl: Fireball plexije nemjó az enyémre, és fordítva. De az én motorom 94-es és mégis körlámpás. Akkor hogy is van ez ? Eredetileg szívlámpás volt? és kicserélték egy körlámpás fejidomra ? (én erre gondolok)

Várom a válaszokat !
Aha! Ki van vonva a forgalomból.
Mit is csinálhatnék? Útálom azokat akik motoroznak, és iszom a jégermájsztert, mint védőital.
Hát az a helyzet Gábor, h a levegőszürőt évente sajna a kosz miatt
a hütövíz pedig mindig 50-50 keverési arányú legyen az összes Honda szervízkönyv így adja meg.
Hali sasok FASZA az idő jó motorozgatást mindenkinek megyek én is.................
sb656 köszi a választ! Az olajos témával kapcsolatban csak annyit, hogy a mai ismertebb olajak közül szerintem teljesen mindegy, hogy melyik márkát választod mert mindegyik megfelel a támasztott követelményeknek. Amennyire én tudom egy a lényeg: ha egyszer már raktál bele 10-50-est ,utána már ne tegyél bele 10-40-est!
Ezt mondtam én is a sünöknek!
Jelentem NagyonBiztos úr,a k@rva olajtól csúszik meg egy-egy pillanatra a kuplungom és azért ágaskodik az eleje!
Amúgy komolyan ez hülyeség,én végig 10w50-es Motul 5100-et használtam,nyugodtan ajánlom!
Nincs mit
Akkor meggyőztél, maradok ennél, hiába nem sokan ismerik az ELF olajat, én nyugodt szívvel használtam eddig. Most is csak a 10W50es vizkozitással akartak gondjaim, mással nem.

Köszönöm a segítséged
Nekem már volt nagyon sok féle-fajta olajom. Én mindig arra törekedtem, hogy jó legyen az alacsony hőmérsékleten való szivattyúzhatósága, maradjon elég tartaléka a nyári hajkurászásban, legyen jó minősítése és jó ár-teljesítmény arányban legyen.

Amit kinéztél jó olaj, nem kell izgulnod, hogy ártani fogsz vele, és a kuplungod sem fog megcsúszni.
E között a két olaj között gondolkozok
ELF 4T HP ECO 10W40

Illetve

ELF 4T XT TECH 10W50

A hp eco nagyon jó előző motoromba használtam, API SH-t tud már, jaso ma2-vel.
Az xt techet nem ismerem.
Ez mind tévhit, illetve rossz minőségű olaj vagy nem oda illő olaj választás. A motorba csak is motorkerékpár olaj tölthető, mivel a hagyományos autó-motor csak konkrétan a blokk alkatrészeit keni, míg a motorkerékpárban az olajnak számos más feladata is van. Java részt egy körön van a váltóval és a kuplunggal is. A mai korszerű motorolajoknak mindnek van szigorú szabványa. A lényeg, hogy az API minimum SG legyen, de egy mai korszerű olaj már az SL osztályt üti. Illetve van még egy szabvány, méghozzá a JASO. Ez a japánok által kifundált motorkerékpár specifikus olaj szabványa. Vagyis ha ilyen jelölés van a motorolajon, az nyugodt szívvel önthető motorkerékpárba. Ez az osztály lehet MA vagy MA2. Értelemszerűen az MA2 jobb.