Amikor megvettem a motort kaptam egy levelet Budaörsről, ami igazolja a motor pontos évjáratát, 1994 09 08-én készült a Hamamatsu gyárban. Mégis kerek lámpás, és mechanikus a kilométer órája.
Ha kerek lámpásod van akkor olyat tegyél bele mert 3 fajta plexi van.körlámpásé, az annál újabbé ami 95-97 és az sc33 ami 98-99 évj.Ha 94 ed van és kerek lámpás akkor 93 -ét tedd bele
Radnóti utca...tegnapi 3km gurulás eredménye...kicst sárosak voltak az utak, de én se gondoltam volna, hogy ennyire...nem baj fizetünk mint a katonatiszt, látszatja meg semmi...
A superbike - 2009 dec. - újságban tesztelték a Pengéket, 94- es évjárattól - és ott azt írták, hogy a 94-es lámpája már " rókaszemű dizájn", ezek szerint a Tied nem eredeti fejidom. Ja, és a kilométer órája is már elektronikus vezérléssel működött.
Szerintetek 900RR-en 92-97 ig megegyeznek a plexik ?
Mert venni akarok, és sok helyen úgy írják hogy 92-93ig, és 94-97 ig
Arra gondoltam hogy a lámpa lehet az oka, hogy 92-93-ig körlámpás, és 94-97 ig pedig a szívlámpás és nem egyeznek meg pl: Fireball plexije nemjó az enyémre, és fordítva. De az én motorom 94-es és mégis körlámpás. Akkor hogy is van ez ? Eredetileg szívlámpás volt? és kicserélték egy körlámpás fejidomra ? (én erre gondolok)
Hát az a helyzet Gábor, h a levegőszürőt évente sajna a kosz miatt
a hütövíz pedig mindig 50-50 keverési arányú legyen az összes Honda szervízkönyv így adja meg.
sb656 köszi a választ! Az olajos témával kapcsolatban csak annyit, hogy a mai ismertebb olajak közül szerintem teljesen mindegy, hogy melyik márkát választod mert mindegyik megfelel a támasztott követelményeknek. Amennyire én tudom egy a lényeg: ha egyszer már raktál bele 10-50-est ,utána már ne tegyél bele 10-40-est!
Ezt mondtam én is a sünöknek!
Jelentem NagyonBiztos úr,a k@rva olajtól csúszik meg egy-egy pillanatra a kuplungom és azért ágaskodik az eleje!
Amúgy komolyan ez hülyeség,én végig 10w50-es Motul 5100-et használtam,nyugodtan ajánlom!
Akkor meggyőztél, maradok ennél, hiába nem sokan ismerik az ELF olajat, én nyugodt szívvel használtam eddig. Most is csak a 10W50es vizkozitással akartak gondjaim, mással nem.
Nekem már volt nagyon sok féle-fajta olajom. Én mindig arra törekedtem, hogy jó legyen az alacsony hőmérsékleten való szivattyúzhatósága, maradjon elég tartaléka a nyári hajkurászásban, legyen jó minősítése és jó ár-teljesítmény arányban legyen.
Amit kinéztél jó olaj, nem kell izgulnod, hogy ártani fogsz vele, és a kuplungod sem fog megcsúszni.
Ez mind tévhit, illetve rossz minőségű olaj vagy nem oda illő olaj választás. A motorba csak is motorkerékpár olaj tölthető, mivel a hagyományos autó-motor csak konkrétan a blokk alkatrészeit keni, míg a motorkerékpárban az olajnak számos más feladata is van. Java részt egy körön van a váltóval és a kuplunggal is. A mai korszerű motorolajoknak mindnek van szigorú szabványa. A lényeg, hogy az API minimum SG legyen, de egy mai korszerű olaj már az SL osztályt üti. Illetve van még egy szabvány, méghozzá a JASO. Ez a japánok által kifundált motorkerékpár specifikus olaj szabványa. Vagyis ha ilyen jelölés van a motorolajon, az nyugodt szívvel önthető motorkerékpárba. Ez az osztály lehet MA vagy MA2. Értelemszerűen az MA2 jobb.
Na most mi hogyvan ?
Kicsigixxxernek üzenem,hogy már meg is mostam a pengét.
Csak hogy csiszoljad pengés ismereteidet.
Mert venni akarok, és sok helyen úgy írják hogy 92-93ig, és 94-97 ig
Arra gondoltam hogy a lámpa lehet az oka, hogy 92-93-ig körlámpás, és 94-97 ig pedig a szívlámpás és nem egyeznek meg pl: Fireball plexije nemjó az enyémre, és fordítva. De az én motorom 94-es és mégis körlámpás. Akkor hogy is van ez ? Eredetileg szívlámpás volt? és kicserélték egy körlámpás fejidomra ? (én erre gondolok)
Várom a válaszokat !
Mit is csinálhatnék? Útálom azokat akik motoroznak, és iszom a jégermájsztert, mint védőital.
a hütövíz pedig mindig 50-50 keverési arányú legyen az összes Honda szervízkönyv így adja meg.
Jelentem NagyonBiztos úr,a k@rva olajtól csúszik meg egy-egy pillanatra a kuplungom és azért ágaskodik az eleje!
Amúgy komolyan ez hülyeség,én végig 10w50-es Motul 5100-et használtam,nyugodtan ajánlom!
Köszönöm a segítséged
Amit kinéztél jó olaj, nem kell izgulnod, hogy ártani fogsz vele, és a kuplungod sem fog megcsúszni.
ELF 4T HP ECO 10W40
Illetve
ELF 4T XT TECH 10W50
A hp eco nagyon jó előző motoromba használtam, API SH-t tud már, jaso ma2-vel.
Az xt techet nem ismerem.