Üzembiztosságra nem rossza a Gixxerek, havertól amit kap a K4-es 750-es... Azt bírja, golyóálló a motorja. Csak hát ugye a kidolgozás minősége, az ami nem olyan szupi, sok a sorjás cucc, bóvli hatású kezelőszervek, stb.
Azt csak végszükség esetén. Idáig javarészt Hondák voltak a portán, ezután is elsőbbséget ez a típus kap. A nagy H-t már legalább ismerem, mit hol találok rajta, milyen megoldások merre vannak, stb.
Szia!Nem lett villaszög módosítva hanem a hátulja lett nekem kiemelve egy közdarabbal mert nekem így jobb motorozni vele...azért tűnik úgy hogy orra van bukva....
Link, fotó, adatok, mit tud, mit nem, mit kell esetleg cserélni rajta, mi-merre-hányméter, mennyibe kerül, ilyesmik érdekelnének. SP1/SP2, 954/929RR, 1000RR, ezek játszanak elsősorban, sajna most jóféle ZX7 nincs a piacon, ZX9-ből van egy faja ami játszik, R1 nem kell, ZX10 kurva drága, esetleg valami patent Szétesikszer eshet számításba még.
Valami alapja csak van ha már jópár embernek is előfordult, és Hondáék is elismerték hogy becsúszott némi gixxer. Remélem azért itt nem szemellenzős Hondások vannak, mint ahogy ezt már máshol tapasztaltam... Szeretek tisztán látni, azért a nagy H sem tévedhetetlen, ugye csak nézzük a '90-es évek pocsék fesz.szabályzóit, CBR-VFR-1100XX, mind szar volt. Vagy a 2004-2005-ös RR generátora, a VFR 800Fi termosztátja, az első szériás VTR-F-ek láncfeszítője és még sorolhatnám a bakikat...
Szóval ezért is kérdeztem, hogy van e valakinek személyes tapasztalata az ügyben. Na majd Grózi nagymester véleményére is kíváncsi vagyok, valamikor ő is pedzegette a témát.
Egy ismerősömnek van egy eladósorba került 954-ese. Évkárat 2003, de nem vagyok benne biztos. 17000km gyári állapotban kormánygátlóval stb. asszem 950000-1000000 körül kóstálja az árát, ha érdekel.
Az enyémmel aktívan pályázott az első gazdája, Power Commander+Yoshimura verseny vezérműtengely (ami még benne is van), és nincs baja a motornak. No comment tovább.
Ezzel a blokkrepedés témával már buzeráljátok az agyam ! Ha tényleg tipushiba lenne akkor arról tudnátok. A Honda nem arról híres hogy eltusol valamit. Pl: az enyémnek nincs elrepedve semmijeeeee.
A véleményemet fenntartom, a nagytestvér nem érdekel. Nálam a normális motor a sportmotor.
Na igen, volt már pár bringa a portán, a 14 év alatt idáig 9, végülis az átírási illetékekből kezdték el a 4-es metrót is. De a jubileumi tizediket véglegesnek szánom. Igaz szívesen kipróbálnék még pár típust, de azt majd csak ha nyerek a lottón. Így valami patent gép kell, ami sokáig bírni fogja.
A 600F az egy nagyon jó kis gép, majd meglátod, igaz nincs olyan csúcsteljesítménye mint egy 600SSP-nek, cserébe az alsó rpm tartományban is használható. A futóműve is jobb a VFR-énél, meg könnyebb is, így nagy csalódás nem lesz.
Ejjj, Csizi bá', a nagy tezstvír mindenhol figyel ám! Aztán, ha ilyen csunyááákat írogatsz bajuszt rajzolok a képedre!
E. Sanyival tegnap összeszámoltuk az elmúlt 5 évben elhasznált motorjaidat, és megállapítottuk, hogy lassan statisztikailag kimutatható lesz az ország költségvetésében a gépjármű ügyintézési illeték formájában befizetett pénzed.
Én vasárnap kipróbáltam CBR-t. Váz, futómű nagyon szimpi (amennyire 1-3 fokban ki lehetett próbálni utassal), de a sok-sok állástól még kicsit be van butulva az injektálás. viszont az már biztos, hogy nem olyan agyhalott alul, mint az R6, ami nálam volt nyáron.
Elvitték a hétvégén a VFR-emet, itt az ideje valami normális motort vennem. Elsősorban VTR SP-ben gondolkodom, de 954RR sincs kizárva. Ami aggaszt, ez a blokkrepedés. Külföldi fórumokon is olvasgattam a témáról, és ott is többen írták hogy előfordult velük ez a probléma. Sok esetben új motor vásárlása után, 10.000 km-en belül jelentkezett a repedés. Azoknak szerencséjük volt, mert gariban cserélték. Volt olyan is hogy csávókám vett bele másik blokkot, aztán az is megrepedt egy idő után. Azt írják, hogy ez a probléma a 2003-as gyártású 954-eseket érinti, és valami garanciális ügyből kifolyólag a Honda Italia is elismerte hogy voltak porozitási problémák egyes blokkokkal. Visszaolvastam itt a fórumban is, és írta valaki hogy beszélt egy nagy szervíz- és versenytapsztalattal rendelkező emberrel, aki cáfolta ezt a típshibát, és ez a repedés csak úgy következhet be, hogy elestek a motorral. Elég ellentmonásosak az infók, esetleg valakinek személyes tapasztalata van az ügyben? Amúgy gondolkozom 929RR-ben is, az egy jól sikerült széria volt, de azért a 954 csak szebb.
Gátló nélkül tényleg felejtős, ellenkező esetben kockázatok és mellékhatások...Én az angol Ebay-ről vettem használtan postával konzollal tokkal vonóval 35db Mátyás királyos bankóba került.
Kérdezd meg a motor előző gazdáját,mert ez már lehet hogy nála is jelendkezett. Amugy sztem testhiba,de ha már volt ilyen gond,jó lenne tudni,hogy hol babráltak.
Apropó,valakit nem érdekel?
Szétesikszer....vajon miért így becézik?
Szóval ezért is kérdeztem, hogy van e valakinek személyes tapasztalata az ügyben. Na majd Grózi nagymester véleményére is kíváncsi vagyok, valamikor ő is pedzegette a témát.
Na igen, volt már pár bringa a portán, a 14 év alatt idáig 9, végülis az átírási illetékekből kezdték el a 4-es metrót is. De a jubileumi tizediket véglegesnek szánom. Igaz szívesen kipróbálnék még pár típust, de azt majd csak ha nyerek a lottón. Így valami patent gép kell, ami sokáig bírni fogja.
A 600F az egy nagyon jó kis gép, majd meglátod, igaz nincs olyan csúcsteljesítménye mint egy 600SSP-nek, cserébe az alsó rpm tartományban is használható. A futóműve is jobb a VFR-énél, meg könnyebb is, így nagy csalódás nem lesz.
Ejjj, Csizi bá', a nagy tezstvír mindenhol figyel ám! Aztán, ha ilyen csunyááákat írogatsz bajuszt rajzolok a képedre!
E. Sanyival tegnap összeszámoltuk az elmúlt 5 évben elhasznált motorjaidat, és megállapítottuk, hogy lassan statisztikailag kimutatható lesz az ország költségvetésében a gépjármű ügyintézési illeték formájában befizetett pénzed.
Én vasárnap kipróbáltam CBR-t. Váz, futómű nagyon szimpi (amennyire 1-3 fokban ki lehetett próbálni utassal), de a sok-sok állástól még kicsit be van butulva az injektálás. viszont az már biztos, hogy nem olyan agyhalott alul, mint az R6, ami nálam volt nyáron.
Ha veszel nagy cibbert,azt okvetlen kipróbálnám!
Elvitték a hétvégén a VFR-emet, itt az ideje valami normális motort vennem. Elsősorban VTR SP-ben gondolkodom, de 954RR sincs kizárva. Ami aggaszt, ez a blokkrepedés. Külföldi fórumokon is olvasgattam a témáról, és ott is többen írták hogy előfordult velük ez a probléma. Sok esetben új motor vásárlása után, 10.000 km-en belül jelentkezett a repedés. Azoknak szerencséjük volt, mert gariban cserélték. Volt olyan is hogy csávókám vett bele másik blokkot, aztán az is megrepedt egy idő után. Azt írják, hogy ez a probléma a 2003-as gyártású 954-eseket érinti, és valami garanciális ügyből kifolyólag a Honda Italia is elismerte hogy voltak porozitási problémák egyes blokkokkal. Visszaolvastam itt a fórumban is, és írta valaki hogy beszélt egy nagy szervíz- és versenytapsztalattal rendelkező emberrel, aki cáfolta ezt a típshibát, és ez a repedés csak úgy következhet be, hogy elestek a motorral. Elég ellentmonásosak az infók, esetleg valakinek személyes tapasztalata van az ügyben? Amúgy gondolkozom 929RR-ben is, az egy jól sikerült széria volt, de azért a 954 csak szebb.
Viszont kormányteló nélkül felejtős!