Én most télen próbáltam ki az uj motorom a 929 est és amit lehetett kihoztam belőle a télen vizes úton.De nem vettem észre rángatást vagy ilyesmit.Motorféke valóban erős a 929 nél is.Hallottam én is az injektor hibáról de elő fordulhat hogy épp annál a motornál volt baj amiről a tesztet írták.A gáz reakciója jobb mint a 919 é volt és erősebb is.Mondhatni azt is hogy ég és föld a 2 motor.Minden esetre én még nem vettem észre ezt a problémát az enyémen de remélem nem is lesz ilyen
Szia szerintem a 954 akkor rángat kanyarban ha te is rángatod a gázt. Kicsit érzékeny a gázmarkolat,de ha megszokod,akkor egy finomabb hangolású motor lessz majd túl lomha. Az utas kényelméről annyit:hogy a feleségem még sosem panaszkodott. Csak azt döntsd el magadban hogy HONDÁS akarsz-e lenni.............ha igen akkor keress egy jót és vedd meg!
Ui : örülök neki hogy a honda tetszik. Szerintem a legjobb.
Nem azért,de a zx9-hez képest elég aprócska(méretileg) a 954.Ennek ellenére az én 182 cm-hez kényelmes volt,de utasszállítás dolgában max. 100km szerintem.(ha csak nem mazochista a kislány ).A hátsó ülés alatt akkora hely van,hogy egy túramotornak becsületére válna.Annyi "hibája" van,hogy nem szeret tartósan 160 alatt egy gázon menni,kicsit digitális(ki-be gázállás).Lassú tempónál(100 alatt) szereti forralni a hűtővizet,a felvonulás nyáron például felejtős.Ha tényleg inkább túrázni akarsz főleg,akkor inkább egy 919-et vegyél,az nyugodtabb+kényelmesebb hátul.Ez persze csak az én véleményem,ami mint tudjuk olyan mint a segglyuk-mindenkinek van,csak senki se kíváncsi a másikéra....
Hát barátnőm elég magas úgyhogy ő eléri a tankot és mint írtam korábban az előző mocihoz képest kényelmesebbnek tartja, és nem is "nyafog" annyit, pedig az nem volt "kaksülős". Én csak állóhelyzetben ültem hátul, és nekem rémálom, bár az is igaz, hogy egy kezem elég lenne , hogy megszámoljam hányszor ültem utasként motoron.
Az elmúlt 3 évben lehúztunk a ZX9R hátán 15.000 km-ert.
Amit képen látok, hogy magasabban van elhelyezve az ülés, mint a ZX9R-nél. Ezért érdekelne, hogy kicsit kakasülős helyzet mennyire kényelmes, persze sportmotorhoz mérten. Eléri kényelmesen az utas a tankot, hogy azon támaszkodjon?
Amit olvastam teszt az arról írt, hogy a 2004 Fireblade örökölte a 929 és 945 injektoros rángatását 1mm gázelvétel vagy ráhúzásnál.
Persze részemre az a jó válasz, ha nincs ilyen tapasztalat :)
Az injektorról: Én a 929esek injektor hibáiról már hallottam, a 954 injektorára eddig nem hallottam panaszt. Kanyarban kicsit ideges motorféknél, dehát egy ilyen vagy ehhez hasonló kaliberű motortól nem is várok mást ha kanyarban játszok a motorfékkel, és szerintem ez más tipusokra is igaz.
"Túrázás" 2 személlyel: Utasvisszajelzések alapján kényelmesebb mint egy hajszállal, mint pl a Gsx-R-ek de ez relatív. Szerintem minden sportmotor kényelmetlen hátul, legalábbis amit én próbáltam. Barátnőm véleménye szerint (aki 185 cm magas) kényelmesebb mint az előző motorom (Gsx-R 250R '89). Hosszutávon nem kényelmes, tehát ne várd hogy 2 személlyel 400-500 km-eket fogtok motorozni megállás nélkül, 100-150 km-enként pihenős lesz a dolog.
Remélem tudtam segíteni, egyéb kérdés ha felmerül itt megtalálsz.
Segítségeteket kérném.
Ma találtam rá a fórumra. Motorvásárlás előtt állok.
Előző motorom Kawa ZX9r volt, tavaly sajnos megváltam Tőle!
Eddig bírtam motor nélkül
Nagyon tetszik a CBR 954, ugyanolyan testes motor, mint a kawa volt nem az a mai bicikli stílus gülü lámpával
A kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalat, túrázásra két személlyel mennyire ajánlott?
Olvastam tesztben, hogy leszólják az injektorát, mert rángat nem adagolható finoman a gázkar pl. kanyarban (rándít-ugrik a motor kis adagolásra vagy gáz elvételre). Igaz ez az itt fórumozó felhasználók között is?
Ami fontos, az asszonypajtival együtt használnák, tehát különösen érdekelne, hogy aki szintén két személlyel motorozik annál mi a tapasztalat?
nekem is kiküldték...
mondjuk én már a 4/4-et nem fizettem be és csak novemberben vontam ki, küldet is vagy 3 csekket hogy fizessem mert veszélyben vagyok XD
de elvileg tényleg az iroda átszol... ezért jobb a csekk mint az utalás... majd én tudom mikor-hova-kinek lesz fizetve
A tesóm a szutyukit okt. közepén vonatta ki ideiglenesen. Utána felhívtam a biztosítót, hogy mi van. Semmi gond, mondta az ügyintéző, küldjem el a forgalmi másolatát faxon. Elküldtem. Erre most küldik az éves díjat csekken. Megint fel kell hívnom őket, hogy hogy is lesz akkor?
A CBR-t is kivonattam, mondom magamban hogy nosza, küldjük el itt is faxon a témát. Erre küldtek 1 papírt, hogy megszüntették a biztosítást. Na erre varrjatok gombot.....
+10fokot hét elején igérgették,de ahogy közeleg a hétvége egyre megyünk lejjebb,már csak 5öt mondanak,mellé 1 kis esővel,ami már nem annyira motoros barát idő én monnyuk most nem panaszkodok,mert crossozgatunk a hóba,de azért én se veszem zokon ha végre nem fagyok lesznek legalább hétvégén
képzeljétek, dec elején kivonattam a cbr-t a forgalomból,azt monta a nő az ocsmányirodába,hogy semmi dolgom a biztosítóval,ők értesitik,csak majd 2héttel azelött h viszakerül a gép akkor irjak nekik hogy a csekk ideérjen időbe.hát ahoz képest megjött szépen a csekk az uniontól az első negyedévre.
bescannelem nekik a forgalmit és elküldöm,h hé emberek márc 1 től kell csak a csekk,vagy mi?
Ha megkérlek elküldenéd az e-mailemre (pmfcbandi@freemail.hu) azt a robbantott sc28 blokk képet, ami igazolványképnek kitettél?
Előre is köszönöm!
Üdv: András
Ui : örülök neki hogy a honda tetszik. Szerintem a legjobb.
Az elmúlt 3 évben lehúztunk a ZX9R hátán 15.000 km-ert.
Amit képen látok, hogy magasabban van elhelyezve az ülés, mint a ZX9R-nél. Ezért érdekelne, hogy kicsit kakasülős helyzet mennyire kényelmes, persze sportmotorhoz mérten. Eléri kényelmesen az utas a tankot, hogy azon támaszkodjon?
Amit olvastam teszt az arról írt, hogy a 2004 Fireblade örökölte a 929 és 945 injektoros rángatását 1mm gázelvétel vagy ráhúzásnál.
Persze részemre az a jó válasz, ha nincs ilyen tapasztalat :)
üdv
Az injektorról: Én a 929esek injektor hibáiról már hallottam, a 954 injektorára eddig nem hallottam panaszt. Kanyarban kicsit ideges motorféknél, dehát egy ilyen vagy ehhez hasonló kaliberű motortól nem is várok mást ha kanyarban játszok a motorfékkel, és szerintem ez más tipusokra is igaz.
"Túrázás" 2 személlyel: Utasvisszajelzések alapján kényelmesebb mint egy hajszállal, mint pl a Gsx-R-ek de ez relatív. Szerintem minden sportmotor kényelmetlen hátul, legalábbis amit én próbáltam. Barátnőm véleménye szerint (aki 185 cm magas) kényelmesebb mint az előző motorom (Gsx-R 250R '89). Hosszutávon nem kényelmes, tehát ne várd hogy 2 személlyel 400-500 km-eket fogtok motorozni megállás nélkül, 100-150 km-enként pihenős lesz a dolog.
Remélem tudtam segíteni, egyéb kérdés ha felmerül itt megtalálsz.
U.I.: Azért a Honda az Honda...
Segítségeteket kérném.
Ma találtam rá a fórumra. Motorvásárlás előtt állok.
Előző motorom Kawa ZX9r volt, tavaly sajnos megváltam Tőle!
Eddig bírtam motor nélkül
Nagyon tetszik a CBR 954, ugyanolyan testes motor, mint a kawa volt nem az a mai bicikli stílus gülü lámpával
A kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalat, túrázásra két személlyel mennyire ajánlott?
Olvastam tesztben, hogy leszólják az injektorát, mert rángat nem adagolható finoman a gázkar pl. kanyarban (rándít-ugrik a motor kis adagolásra vagy gáz elvételre). Igaz ez az itt fórumozó felhasználók között is?
Ami fontos, az asszonypajtival együtt használnák, tehát különösen érdekelne, hogy aki szintén két személlyel motorozik annál mi a tapasztalat?
Előre is köszi
üdv
leo (egy jelenleg álmaiban CBR tulaj )
mondjuk én már a 4/4-et nem fizettem be és csak novemberben vontam ki, küldet is vagy 3 csekket hogy fizessem mert veszélyben vagyok XD
de elvileg tényleg az iroda átszol... ezért jobb a csekk mint az utalás... majd én tudom mikor-hova-kinek lesz fizetve
A CBR-t is kivonattam, mondom magamban hogy nosza, küldjük el itt is faxon a témát. Erre küldtek 1 papírt, hogy megszüntették a biztosítást. Na erre varrjatok gombot.....
bescannelem nekik a forgalmit és elküldöm,h hé emberek márc 1 től kell csak a csekk,vagy mi?