szia mindenkinek!
Egy kis segítség kellene..
Szükségem van 4db NGK irridiumos gyertyára (újra), 929rr-hez.
Ha valaki tud, légyszi írja meg,hogy mikorra,mennyiért!
köszi köszi köszi
ui.: online motorosboltokban, és nem online motorosboltokban én is tudok! :D az lenne a lényeg, hogy olcsóbb legyen...
Hello!Nekem van egy eladó 99-es 900rr-em szép állapotban új komplett kuplung szett új féktárcsák új brembo szinter fékbetét ferrodo új fékolaj új motorolaj komplett micron rendszer friss karbiszinkron irány ár:780e-Ft nem a legolcsobb de tényleg fasza a motor.
elég jól tartja az árát,de 96körüli 919et ,főleg most igy télen már lehet 5-6 körül kapni,esetleg nézelődj külföldi oldalakon is,elég kis pénzekért lehet kinntről is hozni,és sok esetben sokkal szebb állapotuak vannak,mint az itthoni gépek
Köszönöm mindenkinek a hozzá szólást!
Azzal nem lesz baj hogy kapásból elkezdem rángatni mert annak vagyok a híve hogy lassan járj tovább élj.
Meg főként azért választottam ezt a típust mert utána már nem akarok másikat venni ezzel meg eleszek vagy 10 évet és ráadásul még most se egy csúnya motor
Egy jót mennyiért lehet már kapni?
Es még egyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat
1.: Gsx-R 250R----CBR 954 RR 45Le----150Le igen nagy ugrásnak számít, de én is így jártam, pedig nem akartam de így hozta az élet és nem bántam meg!
2.: Mint már előttem sokak mások:"Minden fejben dől el!"
Mindegy hogy mekkorára ülsz ha nem tiszteled az elején a motor, és nem kerültök "tegező" viszonyba akkor lesznek problémák...Nagyon nehéz megállni főleg az elején, hogy a kétszer-háromszor annyi lóerő mit is tud és mit tud adni.
Ha megijeszt akkor kutya kötelességed megijedni és komolyan venni, nem kell itt az "én kemény vagyok" nem félek. Engem is megijesztett párszor, ha ezeket a helyzeteket megúszod gond nélkül rájössz, hogy hosszútávon sok öröm fog érni.
SOHASEM A FEGYVER A GYILKOS, HANEM AKI MEGHÚZZA A RAVASZT.
Nem fogom elfelejteni, amikor első motoromat néztük/kerestük volt egy összelapátolt (tényleg gány volt) cagiva supercity mondta a kereskedő hogy egy tizenéves gyerek vesztette vele életét mert vakrepülést csinált, nagy lendülettel akart áthasítani egy kereszteződésen ahol elsőbbséget kellett volna adnia, csak a busz ezt nem tolerálta. Végülis evvel a pár sorral akartam alátámasztani a már előttem említett MINDEN A FEJBEN DŐL EL szállóigét.
Ez így igaz minden fejben dől el.Most elmondom hogy én simsonról ültem 900rr nyergébe (nem jártam végig a régi iskolát), de ha olyan ember ül rá akkor nem lesz gond szerintem, tisztelni kell a motort.Egy 900 rr meg nem az a fajta ideges motor karbis úgyhogy nem hasonlítható össze egy injektorossal alacsony tartományban is szépen lehet vele motorozni nem kell állandóan pakolni a sebességet.Idővel ha már jobban megy persze elkezded élvezni azt a 123lovacskát ami benne lakozik na akkor már lehet csavargatni, persze csak ésszel.Én személy szerint nem bántam meg egy cseppet sem hogy kezdésnek egy ilyet vettem.
Fúú gyerekek mától megint drágább lett a benzin hogy rohadjon meg az összes kiba ........ Mi lesz így velünk?Legalább új utakat csinálnának mert lassan a Mátrába már csak katonai terepjáróval lehet felmenni...
Nos, igen. Igazad van, kicsit nagy ugrás, de hát messziről szaladt neki.
A hatszázasban is van viszont 100-110 ló, ami szintúgy 1 kicsit nagy ugrás. Ekkor viszont már ugorhat még 20 lovat, de tételezzük fel, hogy fiatal a srác, és nem tudja megállni, hogy ne tekerje a bajszát. Akkor viszont ne ugorjon.
No most akkor hova ugorjon?
Érdekes dilemma.
A tesóm pld bicikliről ugrott fel az idén GSX 750 F-re, a 250-es szutyukit a rutinon megfektette, viszont ő már olyan vén hülye mint én, - iker szindróma - és meg tudta állni eddig, hogy nem eszetlenkedik, és mindig mindent megbeszélünk a motorozással kapcsolatban.
Tehát mindenki arra ül, amire akar, vagy amit venni tud.
Egy a lényeg: ésszel, legyünk tisztában motoros nemtudásunkkal, mert ha nem, az buki.
Én így gondolom.
Szeva!
Röviden a LEGJOBB választás! Nagyon kényelmes, én 193centi vok voltam vele hosszú túrákon és nagyon jó ebben még van anyag.Ha megnézed még mindig tartja az árát hiába 14éves motor.Fogyasztása túrázásnál 5-5.5l volt nekem ha pörgeted persze ez is eszi a benzint de megy is , hihetetlenül nyomatékos.Ami alkatrész kell hozzá van minden de nem egy szervízigényes motor mégiscsak HONDA.Egy szó mint száz ha ilyet veszel nem fogod megbánni...
Szép napot mindenkinek!
Most adtam el a szeretett nsr-emt és kinéztem 1 900 as cbrt 96-98 között és megköszönném hogy a 1 pár infót mondanátok róla (fogyasztás, kényelem, teljesítmény stb..)
Előre is köszönöm
Én tudok!
A szomszéd 0 km-esen vette, mikor kijött az új, akkor még állt pár a szalonba, asszem februárba vette. 700 km-esen (nem esett vele, se előtte, se utána) meghajkurászta, és bezony blokkrepedés. Garanciális motorcsere, a szervízbe nullázták az órát, és a papírokból sem derül ki, hogy blokkot cseréltek. Akkor neki azt mondták, 6%-nál tapasztalták ezt. 100 motorból 6-nál előfordult. Nem is kötöszködtek, Pécsen vette, eljöttek érte, javítva hozták volna vissza, ha nem olyan sűrgős neki, hogy amint kész lett, elment érte.
Ettől függetlenül szerintem is remek motor. De sajnos előfordul jópárnál ez a hiba. Kérdés, aminél nem, az nem azért-e, mert kíméletesebben hajtották. Egyébként utána semmi gondja nem volt vele, talán 10 e km-el adta el, de elég keményen használta. (esni sosem esett vele, de egykerék, kiakasztott gáz szinte folyton...)
jah ez igy van, 2004ben kijött,nagyon szép volt,és ahogy ujítottak rajta egyre csúnyább lett,én is szörnyülködtem rajta
bár nem volt zöld vérű,a 2004es zx10 nekem is teccik
kösz az infót! Megkeresem