Szia jobb oldalidom és fejidom találkozásánál lévő leghátsó csavar,elvileg ez hosszabb mint a többi idomcsavar,vezető ülést rögzítő 2db csavar.A farokidom oldalán lévő 2 csavar amibe csomagrögzítö pokot lehet akasztani.ezekre lenne szükségem.Köszi
Emlékszem, csak mikor eszembe jutott, hogy megszámoljam mennyi van elfelejtettem, hogy kinek kell.
A tank alá nekem nincsen gumibak, csak sima gumicső felhasítva. Nekem az tökéletesen bevált. Amit bontottam, azon szintúgy nem volt, úgyhogy ebben nem tudok segíteni.
Csavar az van. De csak korlátozott mennyiségben, mert azon felül ami benne van a motoromba, szeretnék egy párat tartalékba. Sajnos minden évben elhagyok vagy 2-3 darabot. De meglátom, hogy mit tudok tenni. Mondd, hogy miből mennyi kell és megnézem.
De majd csak jövő héten tudok vele érdemben foglalkozni, mert el vagyok havazva zh-kal meg fordítással.
Ettől független írd meg, hogy miből mennyit szeretnél.
100fokon kapcsol be,de mivel a hűtőrendszerben nem légköri nyomás van,hanem annál nagyobb,ezért a forráspontja se 100fok a viznek,hanem több,olyan 120fok kb
Gratulálok a gépsárkányhoz. Ha jól emlékszem nekem 99 fokon kapcsol a hűtőventi. As szerelőm szerint nem gond bár első körben engem is megijesztett mikor 90+ fokot mutatott, és készülj fel rá, hogy nyáron nagy melegben a városi araszolgatás közben elég gyakran be fog kapcsolni, és elég nehezen fog visszahűlni tapasztalataim szerint.
Hát arra jutottam, hogy mivel az idén nem nagyon lesz már nagy motorozás valahonnan megpróbálok szerezni egy 954es gyári rendszert, de ugy kéne okoskodni, hogy ezt ami rajta van ( 929-ese mint kiderült) el kéne cserélni, vagy eladni bontóba, hogy ne kerüljön plusz kötségbe a csere. A Moto GP style pedig csak ideiglenes volt, míg levettem a gyá ri dobot, csak kiváncsi voltam milyen a hangja, de visza is raktam a gyári dobot még péntek este, mert másnap hajnalban mocival kellett mennem dolgozni, és nem mertem beállalni a GP stylos bobot
Tszelnök: köszi a képeket, és az infókat.
KertAce: Neked is köszi a sugást arról hogy nem gyári a rendszerem, legalább tudom mi a probléma oka, és tudom merre kell elindulnom.
Akkor megnyerted a 929 rendszert....Én annak a bizonyos R.Gábornak a motorjára adtam el az enyémet. De pl az Akra dob jó erre is....Nekem volt rajta 954-re való és passzolt de a gyári 954dob nem. Többet meg nem próbáltam.
A tank alá nekem nincsen gumibak, csak sima gumicső felhasítva. Nekem az tökéletesen bevált. Amit bontottam, azon szintúgy nem volt, úgyhogy ebben nem tudok segíteni.
Csavar az van. De csak korlátozott mennyiségben, mert azon felül ami benne van a motoromba, szeretnék egy párat tartalékba. Sajnos minden évben elhagyok vagy 2-3 darabot. De meglátom, hogy mit tudok tenni. Mondd, hogy miből mennyi kell és megnézem.
De majd csak jövő héten tudok vele érdemben foglalkozni, mert el vagyok havazva zh-kal meg fordítással.
Ettől független írd meg, hogy miből mennyit szeretnél.
Üdv.: Bala
SC33 1996-1997 --- 560 ccm száranként
SC33 1998-1999 --- 540 ccm száranként
SC44 2000-2001 --- 488 ccm száranként
SC50 2002-2003 --- 513 ccm száranként
Mindegyikbe 10W-s viszkozitású kell.
Cbr 929 kipufogó rendszer (dob nélkül) Leömlő, Exup bowdennel, összekötőcsővel eladó.
Érdeklődni az adatlapon található e-mailen vagy 0630/ hatszázhuszonnyolc-kilencvenhárom-hatvannyolc telefonszámon délután 17:00tól!
viszont enduronak meg szezon kezdet van
Tszelnök: köszi a képeket, és az infókat.
KertAce: Neked is köszi a sugást arról hogy nem gyári a rendszerem, legalább tudom mi a probléma oka, és tudom merre kell elindulnom.