A legelső fogyim 5,9 volt (ez volt a legtöbb), az még hazai agip95 benya, mondjuk volt benne benzinadalék, meg karbitisztító mivel nemrég telement retekkel a tankom és nem tudtam rendesen kitakarítani, el is dugult a karbi néha, még most is valami el van dugulva, ezt abból gondolom, hogy motorfék után hirtelen gázadásra most egy pillanatra megtorpan, amikor összeraktam a dynojet kittel, akkor még nem csinálta, utána került rá a nem túl tiszta tank és 1-2 napon belül elkezdte csinálni ezt sajna. De midnenképp az a tapasztalat, hogy a horvát benyával picit jobb a fogyasztás, igaz itthon is csináltam már 5,2-es fogyit, egyszer:), de 5,6körül többször, igaz nem 180as autópályázással.
Hi! Na megjártuk mi is horvátországot, hasonló felállásban, hátul barátnőm, előttem jó nagy tanktáska. Autópályán 180as mutatóállásnál 5,9-5,8liter, nyugisabb tempójú utakon + kinti hegymenetek, vagy forgalom miatt nyugisabb autópálya 5,4-5,5liter. Szal kb ugyan az, végül gyári áttétellel mentem, úgy látszik a dynojet kittől nem nőtt meg a fogyi.:)
Pontosan. Pl az enyém SC44-el kezdődik a blokkszám Akkor nem rakhatom bele SC50-es blokkot hiába passzolna bele. Természetesen meg lehet oldani úgy is csak akkor egy új motor jön létre jogilag és akkor eléggé macerás a papírmunka.+ sokkal több pénzbe is kerül.
A lényeg, hogy ami a forgalmidban van blokkszám annak az első pár karakterének egyeznie kell az új blokkszámmal. Akkor azt nevezik típus azonosnak.
Köszönöm a válaszokat! Majd kisakkozom, hogy mi legyen Remélem még ezt a nyarat finom gázállás mellett kibírja a blokk, mert pénz csak télre lesz... ha lesz
üdv mindenkinek.
VALAKINEK ESETLEG ELSŐ FÉKBETÉT SZETT? SZINTERES 92-97-IG TUTI JÓ A 900RR-EKBE. a FIATALABBAKBA NEM TUDOM. 12000FT A KÉT PÁR FÉKBETÉT PYRAMID MÁRKÁJÚ. KÉSETT A SZÁLLÍTÁS ÉS MUSZÁLY VOLT VENNEM MÁSIKAZ, MERT A HORVÁT UTAMHOZ RENDELTEM, CSAK PÉNTEKEN ÉRT IDE. Tudok róla képet is de sok értelmét nem látom, mert új bontatlan cuccról van szó.
Én sajna már végigjártam ezt az utat.
3 lehetőség van:
1. Felújítod Te magad a blokkot. (Rohadt nagy költség, szerintem nem éri meg)
2. Veszel egy itthoni blokkot és azt beépíted.
Eljárás:
A bontott motorról számla kell! Csakis abban az esetben építhető be. El kell vinni KPM-hez. Igazolnod kell a tulajdonjogodat. Ott felveszik az adatokat, hogy tipusazonos- e a blokk vagy sem. Nálam csak a számot nézték semmi mást.Az kb. 1000 FT ha az.
Amikor megvan irány az okmányiroda és új forgalmi és törzskönyv. Ez kb 13.000 Ft.
Ennyi.
3. Külföldről behozott motor. Először is,ha jól tudom az Únión belüli országoknál semmit se kell fizetni az alkatrészért(mivel a blokk is egy alkatrész, igaz főalkatrész).Természetesen végig kell itt is igazolni a tulajdonjogodat. Nekem ez volt. Angol blokk volt. Kellett nekem egy CO-Part számla, hogy onnan ki hozta be.Ha Te akkor nincs vész,csak befizeted az ÁFÁ-t és ugyanaz a procedúra mint a 2. pontnál. Ha nem Te hozatod be akkor arra figyelj, hogy aki behozta be fizette-e utánna az ÁFÁ-t mert ha nem akkor zsákutca. Mivel valakinek be kell fizetni az állam fele, de mivel nem Te hoztad be akkor csakis az a személy fizetheti be az utánna járó ÁFÁ-t aki behozta. A procedúra ezek után minden ugyanaz mint a 2. pontnál.
A lényeg, ha bontottat veszel, úgy egyezzél meg az eladóval, hogy beépítés után fizetsz, ha megfelel a blokk ( ez csak magyar tulajdonosnál mehet . Mérjetek kompressziót, próbáljátok ki, mint ha csak új motort vennél. Én úgy csináltam.
hali
szerencsétlen motor sokat kaphatott,azért elég jól birják ezek a blockok.
hát szerintem egy komplett block külföldről,ami a legjobb megoldás lenne,vagy akár 1 törött motor külföldről,amibe a block ép,és esetleg a többi alkatrészét el lehet adogatni.
1ik haverom vett egy 99es streetre átépitett 900rr-t olaszból,nem is volt sérült,csak apróbb karcok voltak rajta, jó blockal mindennel, 350be vette de azon már rajta volt a haszna aki behozta.
hogy pontosan hogy lehet megoldani ezt a motorszám cserét,az jó kérdés, de ha másik blockszámot akarzs a forgalmiba iratni,akkor új eredet vizsga(17rongy),új forgalmi (6rongy) és még kitudja milyen kiadás,utánajárás van vele.ha meg szét bombázod a blockot és átteszed az újba a régiből amin a szám van, az se a legjobb,nállunk az ilyet ugy oldják meg hogy átütik a blockszámot
de mindenféleképp egy kinti komplett blockba gondolkodj szerintem,ha a tied ennyire kivan készülve,biztos többe lenne fullra felujitgatni.
remélem tudtam segiteni valamit
üdv
95-ös RR-em van, kifekvőben a blokk. Lánc, csapágyak, dobálja a fokozatokat, ciripel, rezonál... Előző gazdája fájterkedett vele
Kérdésem arra irányulna, hogy egy blokk csere mennyire macerás?
Veszek egyet, honnan tudom, hogy az sincs széthajtva? Más lesz a motorszám, mennyi szarakodás van utána az okmányirodában? Eredetvizsga kell újból? Vagy lehet ezt úgy kicserélni, hogy a számot tartalmazó rész marad, csak a bele lesz cserélve vagy az úgy nem okés? Olaszból behozott komplett motort érdemes megvenni alkatrésznek? Járatos kollégák válaszát előre is köszönöm szépen!
Tisztelettel Tamás!
Közben megoldódott a dolog,az akksi lába(amire a saru megy) szakadt ki valahogy.Menet közben elég nagy sebességnél elment minden,igen élveztem....
Most megyek az akksishoz pár kedves szóval! (pár hónapos az akksi)
A gyertyák elmennek 50e km-t, szerintem is vmi beázás lehet. Nekem egy alaposabb mosás után szórakozott a 929 de soha nem jöttem rá mi lehet. Bár nekem csak alapjáraton állt le néha amíg ki nem száradt...
Srácok!
Valami gáz van az elektronikámmal a 954-en.Olyan 7-8000-nél neki áll dadogni.Nem minden fokozatban(1-ben soha) és nem mindig.Múltkor kurva nagy esőben mentem és arra gondoltam hogy beázott.Szétszedtem az összes csokit a légszűrőház alatt és az oldalidomban,de továbbra is csinálja.Mikor tavasszal hozzám került(előtte 2 évig állt) csinált már ilyent,de akkor ez a módszer segített,egész tegnapig.Még az akkumulátor előtti csatlakozókat (a fekete dobozban lévők)nem néztem meg,mert elég ideges voltam.Esetleg valakinek tapasztalat vagy ötlet?
Segítséget szeretnék kérni. SC44-SC50 CBR kipufogódobjának milyen a felfogatása? Három csavaros és a bemenő cső átmérője 60 mm?