szia!Nem nagyon áll szándékomban vissza felé fejleszteni.Igen próbáltam.Nincs neki csak 97 es .Lehet hogy az lesz hogy beszerzem a Nagyát és várok hátha lesz valami.Találtam már órát+ f.konzolt .Figyi.Mivel nekem ez még nem volt felidomozva ezért nem nagyon tudom hogy hogy van ez a konzol ügy.1 konzol tartja a km órát és a lámpát is a fejidommal?
Ez csak a yoshival durrog, de brutálisan szinte 100% hogy ki is van herélve, de majd megoldom okosba, perforáltas végződéssel.
Szinte nincs különbség dob nélküli hang és dobos között. Valamit kreálni kell majd.
Lenne egy kérdésem hozatok!Szerintetek a régebbi cbr é az az a 97 es szériának a fejidomja felmenne a 99 esére?Az egész elejére gondoltam Mármint a vázhoz passzolna a fejidom konzolja?A km órája is jó lenne hozzá?
Jó lenne ha tudnátok segíteni mert sehol nem találok gyárit a régebbié meg lenne
Én szeretem a Yoshimat. Nekem csak akkor bőg, ha tépem, amúgy meg csak mormog. Durrogni nekem is durrog, de már csak az alsó tartományban tolóüzemben. Ha nagyon durrog, akkor lehet szeleghézag és\vagy karburátor. Most megyek olajért, meg szűrőért, aztán szelephézag meg karbiszinkron lesz esedékes, mert nekem már a gyári rendszerrel is képes enyhe durrogásra (igaz nagyon halkan). A művelet után valószínűleg visszamegy rá a Yoshimura rendszer !
Szép a mocid mellesleg . Tetszik ez a '96-os SC33-as szín.
Neked a Yoshimura hogy szól? Nekem is van egy alu dobom, de olyan brutál hangja van, hogy ezen bizony csillapítani kell. Hörög durrog mintha csak torokból szólna. Mondjuk nem tudom a tiédnek milyen a felépítése az enyémben kb a feléig van valami csillapító közeg nem perforáltas móka és onnantól hátrafelé nincs semmi.
Én most Pesten vagyok, de pénteken megyek haza és megnézem mi a helyzet vele. Csak azért, mert már éltem fel belőle alkatrészt és a haverom is...szal nem ígérek semmit. De mintha úgy emlékeznék, hogy lenne...
Akkor tényleg olyan 7000 HUF körül mozog az ára... !
Annó valaki kérdezte tőlem, be is linkeltem, de nem fogtam fel, hogy ennyire drága egy "sodrott drót köteg" !
Szerencsére (knock-knock) most nem nekem kell, de törekszem az olcsóbbra ebben az esetben. Azért köszönöm a válaszokat!
Köszi a válaszért. Megnéztem neten, horribilis áron adják újonnan azt a vacak elemet, pedig hasznos a sok por ellen... Akkor várok, még körbejárom a témát!
Köszi szépen!
Szinte nincs különbség dob nélküli hang és dobos között. Valamit kreálni kell majd.
Jó lenne ha tudnátok segíteni mert sehol nem találok gyárit a régebbié meg lenne
Én szeretem a Yoshimat. Nekem csak akkor bőg, ha tépem, amúgy meg csak mormog. Durrogni nekem is durrog, de már csak az alsó tartományban tolóüzemben. Ha nagyon durrog, akkor lehet szeleghézag és\vagy karburátor. Most megyek olajért, meg szűrőért, aztán szelephézag meg karbiszinkron lesz esedékes, mert nekem már a gyári rendszerrel is képes enyhe durrogásra (igaz nagyon halkan). A művelet után valószínűleg visszamegy rá a Yoshimura rendszer !
Szép a mocid mellesleg . Tetszik ez a '96-os SC33-as szín.
Neked a Yoshimura hogy szól? Nekem is van egy alu dobom, de olyan brutál hangja van, hogy ezen bizony csillapítani kell. Hörög durrog mintha csak torokból szólna. Mondjuk nem tudom a tiédnek milyen a felépítése az enyémben kb a feléig van valami csillapító közeg nem perforáltas móka és onnantól hátrafelé nincs semmi.
Figyu, nekem otthon van egy 93-as bontott motorom, ha egyezik a lábartó és még megvan, akkor érdekelne a dolog?
itt már kérdezted?
Annó valaki kérdezte tőlem, be is linkeltem, de nem fogtam fel, hogy ennyire drága egy "sodrott drót köteg" !
Szerencsére (knock-knock) most nem nekem kell, de törekszem az olcsóbbra ebben az esetben. Azért köszönöm a válaszokat!