Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szeretném használni
Jól mutat a géped!
A gombának meg sose vedd hasznát!
hali

tudja valaki hogy SC28 hoz mi a vezérműlánc d.i.d. száma?
pl a Pinkmotors honlapján az excel listában?

kössz
2 negyedéves biztosítási díjat spróroltam, nem 2 havit....
Gondoltam megmutatom az új bukógombám
köszi szépen a segítséget.

akkor hétfőn megyek is be
Ezt honnan veszed? Nem igaz!

Én tavaly megjátszottam. Be kell menni az okmányirodába, ott ideiglenesen ki kell vonni forgalomból. Az ott papírral beballagsz a biztosítódhoz és kéred hogy szüneteltessék a biztosításodat. Én tavaly 6 hónapra vontam ki, idén vissza a biztosítóhoz, mondtam hogy újra forgalomban van, befizettem helyben a biztosítási díjat, megmaradt a bónuszom is. Annyi hogy mivel nem volt egy tárgy évben legalább 9 hónapig folyamatos a biztosításom, ezért évfordultával nem vagyok jogosult bónusz növekedésre, tehát marad ami előző évben volt.

2 havi biztosítási díjat, és az első negyedéves teljesítmény adód spóroltam meg így, ideiglenes kivonásért ha jól rémlik valami 2400Ft körüli összeget kellett fizetni, és csak kivonáskor mentem az okmányirodába, ott beleírták a forgalmiba is hogy ettől-eddig ideiglenesen kivonva. Ezt a dátumot követően ismét forgalomba van.

Sőt ha eladod a motorodat, akkor 24 hónapig megmarad a bónusz.( eddig 12 hónap volt ) Aki nem hiszi járjon utána.
köszi szépen

ekkora buzik a biztosítóban?
beméssz az okmányba, meg a biztosítóba és megmondod hogy ezt szeretnéd.... csak biztosító buzi, mert 3 hónap után elveszi a bonuszt...
sziasztok!Eltudná valaki mondani hogyan csináljam ezt az ideiglenesen kivonást a forgalomból télre?

Sajna én még nem csináltam ilyet és nem vagyok tisztában vele


köszi
Sajnos Neki valószínűleg igen.
hat fura a dolog, mert tegnap amikor bebikaztuk, akkor elegge "fuldoklott" az alapjarat, mint amikor kb alig el az akksi. piros lampaknal tartanom kellett 2-3ezer korul a fordulatot, mert paraztam, hogy lefulladok es a led kijelzo hattervilagitasa is "remegett"
aztan kb negyedora-huszperc mulva meg mar egyenletes volt az alapjarat es mintha valamennyit visszatoltott volna.
de aztan reggel megint nem indult el, ugyhogy bikazni kellett, hogy egyatalan be tudjak gurulni a szerelohoz. elvileg melo utan mar mehetek is erte. remelem nem csak legozik egyet, hanem tenyleg minden szart atnez rendesen es a fesszabalyzot is leteszteli...
valami nagyon nem stimmelhet nállad töltés ügyileg,mivel elvileg alapjáraton,ami oan 1400körül van,ott már kicsit több töltésnek kéne lenni,mint az össz fogyasztók a motoron.
amugy mostmeg a fesszabalyzoval szopok. nemreg lett cserelve komplett generator. meg volt utve a forgoresz, sugomotortol szereztem 954-esbol egyet. ujra lett tekercseltetve a szenne egett alloresz, osszepakoltak meg minden, aztan egy szep reggelen baszott elindulni... leszipkazta az akksit teljesen. aztan kiderult, hogy az akksim is kuka, vettem bele egy masikat, ramertunk es kiderult, hogy alapjaraton nincs toltesem. a szerelo azt javasolta, hogy 3000-es fordulatszam alatt ne nagyon kozlekedjek, mert akkor tolt normalisan, alatta egyatalan nem. mondom ez nem lesz nehez, de ha ezen mulik, akkor inkabb a duplajan vagy meg magasabb fordulaton muzsikaltatom. ugyis imadom a hangjat
aztan az egy hetes akksi ma este megadta magat. ott alltam obudan, mint fasz a lakodalomban es vakartam a fejem, hogy mi a pek van... uj akksi, egy hete van benne, reggelente meg napkozben ha nem muszaj, akkor nem hasznalok egyatalan vilagitast, hogy minel kevesebb cucc fogyasszon, meg a fordulatszamot is magasan tartottam, megis leszivta az akksit.
mondjuk ma elhoztam kertAce-tol a fesszabalyzot, ami elfekvoben volt nala, aztan holnap viszem be a vasat a szerelohoz.
remelem ez megoldja a problemat, mert vasarnap mennek kakucsra
ezaz, hogy mivel le volt csuszva hofokjeladorol a kabel, ami kapcsolta volna a ventillatort, ezert az nem kapcsolt be. meg is alltam egybol mert paraztam, hogy felforr a vizem.
aztan utana olyan tempoban mentem be a szerelomhoz, hogy veletlenul se melegedjen a viz fel
visszafele meg jol meg is fogott a jard es kaptam egy gyorshajtasos csekket
nekem is 100 foknál kapcsol be,és visza is hűti jól egy perc alatt kb
Immumeóóóóóó veled mi van? Elvesztél rendesen...
Az én ventilátorom 105 foknál kapcsol be,de utána klasszul visszahűti. A hűtőgomba sarujával nekem is voltak gondjaim. Állandóan lecsúszott, szerintem azért mert az idom hozzáért és átadta neki a rezgést. Aztán meguntam,és kivágtam a takaró idomjából egy kis darabot,azóta faxa.
hát igen az volt
akkor már csak komplett lábtartó kell és kész is
De akkor bekapcsolt a ventillátorod?Vagy nem?
nekem varosban araszolgatva 98 korul mozog a vizhofok, aztan ha sokaig megy a baszakodas, akkor felmegy 103 fokra. ott bekapcsol a ventillatorom es visszahuti megint 98 fokra... 105 fok csak akkor volt, amikor lecsuszott a hofokjeladorol a kabel es felment 109ig
Ez igen!Ilyet se hallottam még,hogy ismeretlenül valaki ingyen ad oda valamit is.Szerencséd volt.
képzeljétek adtam fel egy hirdetést hogy generátor deknit keresek.Egy srác írt nekem hogy van neki egy még régebbről maradt neki.azt mondta hogy neki nem kell ezért ha a postát állom akkor elküldi nekem.(Most vettem át.)

hihetetlen hogy vannak még jó emberek
a 100-105 fokkal még ki is vagyok békülve,de azzal nem vagyok,hogy nem hűt néha vissza.Azaz bekapcsol a venti 105-ön és megy-megy-megy és nem viszi vissza.Persze,ha megvan a kb 50 km/h akkor már visszamegy a ventivel együtt.