Ő nem, de te tuti beszarnál, ha félsz a fehér aszfalttól, meg én is utálom. Sőt van pár pályás barátom akik utálják, mert csúszkál, meg azt mondták, ha lenézel a pályára kanyarban tuti vissza engeded a gázt... Sztem jobban meg lehet tanulni rendes pályán gépészkedni, mint gokart, vagy ilyen paráztatós pályán. Pl tudsz a mozgásodra jobban összpontosítani, nem kell azon fosnod, h most kicsúszol-e vagy nem...
Ma vettem a motorra egy egy foggal kisebb lánckereket előre,15 fogast.Már délben összeraktam,de csak olyan 7 óra felé tudtam vele menni pár teszt kilométert.Ami elsőre feltűnt,hogy egyesben sokkal könnyebb vele elindulni,a sebességek sokkal gyorsabban leforognak,3-ban 4-ben sokkal nyomatékosabb,és alulról jobban elindul, a teljesítmény lejjebb csúszott a fordulatszám tartományban.Ja és 6-ban is leszabályoz.Bár 296-nál elvettem a gázt,mert tele lett a gatya. De forgott volna tovább.
Én nem vagyok egy könnyű súlyú versenyző,100 kilo körüli 190/50-es gumival mentem.Szerintem próbáld ki,főleg ha /55 vagy /60 -as gumival jársz.530-as lánchoz való fogaskerék 4620 forint.
Ha érdekel leírom a rendelési számot is.
Én így hagyom .Nagyon király.Olyan lett alul,mintha a 929-el mennék,csak persze felül sokkal erősebb.
Itt egy link. Ez a Chrobák János féle Euroringes oktatás.
Jövőre szerintem én benne leszek mindenképpen, idén is terveztem valami oktatást, csak hát mégsem jött össze...
Egyébként mint kezdő pályázásra nem nagyon jó E-ring, mint ahogy Oszi is írja. E-ringen nem nagyon van aszfaltos bukótér ahova simán ki lehet engedni a motort ha besokalsz, ott füves rész van csak, és szűk is nagyon, csak nem olyan bátran húzod le a motort ha körülötted csak palánkot látsz, és akárki akármit mond az E-ring az csúszkálós pálya.
Ráadásul a sok kigyorsítástól eléggé gumizabáló is. Akárcsak Kakucs, ott is le lehet gyalázni egy hátsó gumit 2-3 délután. Hozzáteszem, Kakucson csak kanyarodni tudsz megtanulni, gyorsan motorozni sohasem, erről egyik haverom tudna mesélni, kakucson sokat előfordul, mindkét oldalon karcol neki a lábtartó, nemrégen felcsaltam a H-ringre esti motorzásra, saját bevallása szerint is be volt fosva, kettes kanyart úgy vette, hogy azt hittem a rázóköveket számolja...
Megkérdeztem neked a 929 fékbetét árát: 7140 Ft egy tárcsára
AP racing sinter betét, ez a kódja ha esetleg meg akarod rendelni:
334 SF
info@pinkmotors.hu
Légyszives majd reagálj te is erre a felvetésre amit írtam a Chrobák Jani féle oktatásos dologra,érdekel/nem érdekel.Nem kötelező odamenni,én csak azért indítottam el ezt a dolgot,mert idén nem tudunk összefutni ,de jövőre mindenképpen szeretnék veletek bandázni egyet.Ha van esetleg valami jó ötletetek akkor írjátok meg és akkor megdumáljuk mi legyen majd.
azt irja az oldalon, hogy kakucsring. na ott ha egesz nap gepeszkedsz, lerohad a labad masnap az izomlaztol
illetve az eringet is irja, de az megbeszeles kerdese mind idopontban, mind pedig arban.
jovore szerintem en is benevezek ra!
No problem, értelek.
Én is kifizettem a MERSZ-re a 13e-ret, mert pályázni akartam(+benzin+kaja+cigi+gumi).
Abban meg tuti igazad van, h el lehet fáradni benne. A 2 óra pályázás is bőven elég volt nekem.
Amúgy melyik ringen oktat a Jani?
Tudom ki ő,szoktam olvasni a pályás beszámolóit.És elismerem a tudását.De ez egy egésznapos radirozás,és nem csak arról szólna ,hogy a Chrobák Jani oktat,egyébként meg lehet fél napra is menni,és szerintem annyi idő alatt is el lehet fáradni rendesen.
Én soha nem értettem azokat az embereket,akik mindent Tesco gazdaságosan akarnak megoldani,és ezt most nem konkrétan neked címzem csak úgy álltalában mondom.Ez olyan dolog mintha azt mondanám,hogy szervezzünk egty 900 rr találkozót,az egyik ember azt mondja:
Nekem nincs időm mert dolgozom.Ok ezt megértem.
A másik meg:Nekem túl messze van. Magyarországon?Van olyan hogy messze?Motorral?
Remélem érted ,hogy mire célzok.Egyébként egy pálya nap is 20 ezer + költségek
Én sem vagyok gazdag,de ha valamit szeretnék kiprobálni akkor áldozok rá pénzt ,mert ez egy örök élmény marad,és csak egyszer élek.
meg nem voltam egy ilyenen sem, de ahogy olvastam, ugy zajlik az egesz, hogy eloszor elmondja az elmeleti dolgokat, aztan a gyakorlaton van a hangsuly. ugyanugy mentek lassan, aztan gyorsul a tempo, meg elmondja a hibakat, aztan mesz ujra, stbstb.
egesz nap, amig le nem esel a motorrol
Nem, 18-20 óráig van. De ha nem mész pályázni akkor is kimehetsz. És a Félsvéd tuti ott lesz, aztán lehet vele beszélgetni. Általában már 17órakor kint vannak a nagyobb pályások.
tenyleg jol hangzik, de mondjuk egesz napra 15ezer penz plusz meg fizessem is ki a palyadijat, meg tankoljak is? az ugy ma' sok
van egy srac, aki hetkoznap - altalaban szerdankent - szokott ilyesmit tartani 8ezer penzert ugy, hogy abban benne is van a palyadij, tehat csak 2ruppot rak zsebre (tisztesseges hozzaallas ), bar teny, hogy nem egy chrobak janos, de ha csak jo tanacsokra van szukseged, akkor peldaul erdemes ot megkerdezni (www.tomtattoo.eu), vagy foldeak csabat elkapni es meginterjuvolni, mert igy ismeretlenul is azt mondom ra, hogy nagyon korrekt es segitokesz ember
Ma vettem a motorra egy egy foggal kisebb lánckereket előre,15 fogast.Már délben összeraktam,de csak olyan 7 óra felé tudtam vele menni pár teszt kilométert.Ami elsőre feltűnt,hogy egyesben sokkal könnyebb vele elindulni,a sebességek sokkal gyorsabban leforognak,3-ban 4-ben sokkal nyomatékosabb,és alulról jobban elindul, a teljesítmény lejjebb csúszott a fordulatszám tartományban.Ja és 6-ban is leszabályoz.Bár 296-nál elvettem a gázt,mert tele lett a gatya. De forgott volna tovább.
Én nem vagyok egy könnyű súlyú versenyző,100 kilo körüli 190/50-es gumival mentem.Szerintem próbáld ki,főleg ha /55 vagy /60 -as gumival jársz.530-as lánchoz való fogaskerék 4620 forint.
Ha érdekel leírom a rendelési számot is.
Én így hagyom .Nagyon király.Olyan lett alul,mintha a 929-el mennék,csak persze felül sokkal erősebb.
az en penztarcamnak kakucs es az ering jobban megfelel. meg a tudasomnak is
Jövőre szerintem én benne leszek mindenképpen, idén is terveztem valami oktatást, csak hát mégsem jött össze...
Egyébként mint kezdő pályázásra nem nagyon jó E-ring, mint ahogy Oszi is írja. E-ringen nem nagyon van aszfaltos bukótér ahova simán ki lehet engedni a motort ha besokalsz, ott füves rész van csak, és szűk is nagyon, csak nem olyan bátran húzod le a motort ha körülötted csak palánkot látsz, és akárki akármit mond az E-ring az csúszkálós pálya.
Ráadásul a sok kigyorsítástól eléggé gumizabáló is. Akárcsak Kakucs, ott is le lehet gyalázni egy hátsó gumit 2-3 délután. Hozzáteszem, Kakucson csak kanyarodni tudsz megtanulni, gyorsan motorozni sohasem, erről egyik haverom tudna mesélni, kakucson sokat előfordul, mindkét oldalon karcol neki a lábtartó, nemrégen felcsaltam a H-ringre esti motorzásra, saját bevallása szerint is be volt fosva, kettes kanyart úgy vette, hogy azt hittem a rázóköveket számolja...
Megkérdeztem neked a 929 fékbetét árát: 7140 Ft egy tárcsára
AP racing sinter betét, ez a kódja ha esetleg meg akarod rendelni:
334 SF
info@pinkmotors.hu
Légyszives majd reagálj te is erre a felvetésre amit írtam a Chrobák Jani féle oktatásos dologra,érdekel/nem érdekel.Nem kötelező odamenni,én csak azért indítottam el ezt a dolgot,mert idén nem tudunk összefutni ,de jövőre mindenképpen szeretnék veletek bandázni egyet.Ha van esetleg valami jó ötletetek akkor írjátok meg és akkor megdumáljuk mi legyen majd.
illetve az eringet is irja, de az megbeszeles kerdese mind idopontban, mind pedig arban.
jovore szerintem en is benevezek ra!
Én is kifizettem a MERSZ-re a 13e-ret, mert pályázni akartam(+benzin+kaja+cigi+gumi).
Abban meg tuti igazad van, h el lehet fáradni benne. A 2 óra pályázás is bőven elég volt nekem.
Amúgy melyik ringen oktat a Jani?
Én soha nem értettem azokat az embereket,akik mindent Tesco gazdaságosan akarnak megoldani,és ezt most nem konkrétan neked címzem csak úgy álltalában mondom.Ez olyan dolog mintha azt mondanám,hogy szervezzünk egty 900 rr találkozót,az egyik ember azt mondja:
Nekem nincs időm mert dolgozom.Ok ezt megértem.
A másik meg:Nekem túl messze van. Magyarországon?Van olyan hogy messze?Motorral?
Remélem érted ,hogy mire célzok.Egyébként egy pálya nap is 20 ezer + költségek
Én sem vagyok gazdag,de ha valamit szeretnék kiprobálni akkor áldozok rá pénzt ,mert ez egy örök élmény marad,és csak egyszer élek.
egesz nap, amig le nem esel a motorrol
Potyognak a könnyeim....
Most temetik Magdi anyust...
van egy srac, aki hetkoznap - altalaban szerdankent - szokott ilyesmit tartani 8ezer penzert ugy, hogy abban benne is van a palyadij, tehat csak 2ruppot rak zsebre (tisztesseges hozzaallas ), bar teny, hogy nem egy chrobak janos, de ha csak jo tanacsokra van szukseged, akkor peldaul erdemes ot megkerdezni (www.tomtattoo.eu), vagy foldeak csabat elkapni es meginterjuvolni, mert igy ismeretlenul is azt mondom ra, hogy nagyon korrekt es segitokesz ember
Eléggé jól hangzik.