Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cbr 929-hez keresek első fékbetét szettet, valaki tud segíteni?
tenyleg... mar a torrentekben sem bizhat az ember
raadasul a torrentz.com -rol is ezekre az oldalakra jutsz el par kattintgatas utan...

akkor van itt egy ilyen:

"Service Manual for (almost) all Honda CBR motorbikes."
http://www.btmon.com/Other/Uns...
Ha innen leszedsz valamit megeszem a kalapom...
Ez ugyanis ilyen linkelgetős, átverős oldal, nem pedig rendes torrentkereső. Ez a rendes:
www.isohunt.com
ha van valami torrent kliensed, akkor szerintem ezzel lehet probalkozni:

http://www.torrentreactor.net/...
Nekem a fele hiányzik, nincsen benne egy adat sem, csak kb 5 robbantott ábra.
en is innen toltottem le a 929-hez anno a szervizkonyvet es azota is hasznalom egeszseggel... raadasul az legalabb angol es nem nemet
Mer Mér nem megy sokra
SC28-ashoz még nem láttam digitális formában, de SC33-ashoz már igen...sőt nekem is van. Minden ugyan az, majdnem minden .

Lásd kivel van dolgod:

http://www.manualedereparatie....
azzal a könyvvel ami ott van nem sokra megy...
Helló itt megtalálod minden tipushoz a szervizkönyvet csak egy emailt kell írni az címükre hogy melyik szervizkönyvet szeretnéd megnézni és küldik a jelszót aztán már le is tudod tölteni http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
Hy!

Nincs valakinek SC28-hoz Service manual ja vagy kézikönyve, v.milyen formában.
Ha van esetleg, légyszi itt jelezd!
Kösz szépen, havernak kéne!
hat en is nagyon remelem, hogy kibirja es nem lesz semmi gond, mert kezd kicsit mar telelenni a hocipom
multkor korbenezelodtem az angol ebajon es csomo jo cuccot lattam, amit szivesen vennek, csak eppen perpillanat nincs ra penzem
amugy meg meg1x kosz a fesszabalyzot!
Reméljük neked kibírja a tekercselt cucc. Nekem egyik sem volt tökéletes. De az ebay-en lehet kapni utángyártottat. Azzal lett jó az enyém is.
Köszöntem, a karbi is tiszta az is volt de mégis betorpan 3-4ezernél
alatta is felette is jó.
kigyorsitas + keresztborda az uton...
nahh kiderult a turpissag. rosszul lett ujratekercselve a generator alloresz es ezert az egyik fazison nem volt toltes. most vissza lett kuldve a cucc javitasra.
ezekutan remelem minden rendben lesz... emiatt ki kellett hagynom a mai kakucsos mokazast a haverokkal
Hát azt tudom, hogy a TT-re felkészített STK motorok épp csak olyan erősek voltak mint a széria GSXR1000. Nem bírják a kompressziónövelést.
Így van.....de 27lovat semmivel sem hozol rajta az biztos. Még a 2004-es 1000RR-sem erősebb annyival...
Na mindegy erősnek érezni azt kész.
Full Akra vagy Yoshi rendszer, PC meg vezérműtengely na akkor TALÁN meg van a +27Le. De -2 fog elöl és ugyan ott vagy érzetre csak kisebb lesz a top speed. És marad 400 000Ft.
A szerelőm mondta...amugy nekem elég nagy különbség a Gsx-R250 után(47ló) nem hiszem hogy észrevenném azt a 30pacit hogy több vagy kevesebb
enyém volt a gép és tudom hogy amikor benne volt a Powecommander akkor valóban erösebb volt sokkal.
nem akarlak kiábránditani de ahhoz a tengelyhez kell a PC-is hogy azt a 27 lovat megkapd a mocctol igy elenyésző a külömbség
Azért azt a 27lóerőt te sem gondolod komolyan ugye?
csö, tudsz jönni msn-re fontos lenne
üdv köszi
Hát nekem a 954 6000től mindenáron kerékre akar jönni 1es 2esben is, még ha nem akarom akkor is...egyszer már összejött, de nem szándékosan. Azóta figyelek rá nagyon, bár az is bejátszik hogy van benne egy versenyverézműtengely, ami a szerelőm szerint +18Kw(kb 27ló) az egész fordulatszámon.