Igen, mondta a szerelő is. De azt is csak akkor jó ha eladó. Amúgy érdemes megjavítani. Ja a légszűrőben is ki kell nyitni akkor a lamellát, mert teljesítménykor, zárt állapotban szegényíti a keveréket, ami szintén negatív hatásokkal bír a motorra, élettartamra.
Mi történt a tiéddel? Maga a motor, vagy fogaskerekek mentek gallyra?
Nekem is ez a szervómotor halt be szét lett húzva a csatlakozója és a kipuszelepnél meg rá lett állítva teljesen nyitottra és teljesen jó a gépezet a szervó motor nélkül !
Nem a blokkhoz jár...
Benne van neki a motorban egy, ami nincs bekötve, de nem hinném hogy eladja, mert megvan neki a gyári rendszer is.
Honnan sikerült végülis fékbetétet venni? Lehet hogy megszorult a szelep a motorban, ezáltal a szervó motor összedarálta neked is a fogaskerekeket... Ezért nem hézagoltam én semmit sem az enyémen...
Jaja!
Bele is dobtam,+fékolaj csere+gumicsere.
Tátraiéknál alszik a vas, az FI re rá néznek ők is holnap. A szervomotorral ijesztgetnek /25e használtan ha van és új kipu szelep +20--30ért/
Az oktatásról csak annyit, természetesen hasznos, átgondolandó, ha majd már lesz időpont döntök.
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy vannak a baráti körben nagyon jó motorosok, versenyzők is. Tőlük mindig tanulok, tanítanak. Tudom nem oktatók, de nálam sokkal jobbak, így egyenlőre nekem ez elég, meg nem is kerül semmibe. Alpok-Adriaban, GSXR kupában is indultak, járnak pályázni Brnoba,Rieka..stb a kör idők sem rosszak..
A motor nem eladó, mármint a szervo?