Azon gondolkoztam,hogy mi lenne ha jövőre elmennénk páran erre a Chorbák Jani féle motoros oktatásra?Most a pályamotorozás topickban írtak róla pár szót,és aki egy kicsit is figyeli a magyar motorsportot,az tudja hogy milyen eredményei vannak a srácnak.Tudna mutatni pár dolgot.
És az ára sem olyan rosz.Egésznapos buli a kaucsringen.
Kinek lenne kedve?
az autosok miatt?
en voltam mar ketszer is ugy, hogy autokkal kellett osztozni es nem volt semmi gaz... bar az akkori tudasommal nem nagyon forsziroztam a hataraimat, de egy szovetig lejart bt020-assal siman huztam a labtartot a betonon nehany elesebb kanyarban.
azt hallottam, hogy drift-verseny utan nemjo palyazni...
hat ugy vagyok vele, hogy nem a fekbeteten fogok sporolni. nekem fontosabb az, hogy biztonsagosan megalljak, mint az, hogy esz nelkul menjek
a fem fekcsovet meg majd azert akarom felpattintani, mert nyaron buzimelegben intenziv fekhasznalat mellett erezhetoen felpuhul az egesz cucc es nem lesz olyan hatarozott a nyomaspontja. mentem egyszer egy ugyanolyan geppel, mint az enyem, csak azon volt fem fekcso es nagyon tetszett, hogy majdnem fejreallok vele, mert annyival hatarozottabb a nyomaspontja az enyemhez kepest...
Azzal nincs gond, most kellett szélvédőt cserélni a kocsin, műszaki hónap végén, télire egy aksi kell bele, mert a dízel nem szereti az 5 éves aksit, meg a zene amúgy is odabaszott neki, 2 db valamire való téli gumi, teljesítmény adó, biztosítások, egy gumi garnitúrát akarok mindenképpen a motorra hogy szezon kezdésre legyen, jó lenne egy kormánytelót is a télen leakasztani valahonnan, és ez még csak a 2 jármű.
Ezenkívül most akarok tanfolyamra menni, így egy csomó lóvé kiesés, plusz kölségek...!
PÉNZ. Mindíg az a legkevesebb....
hogyha nincs semmilyen verseny, meg szabad a palya - es el tudom hozni a heten a szerelotol a motort - akkor engem erdekel, mert a most vasarnapi kakucsot ki kellett hagynom... szet is baszott az ideg, hogy a haverok mennek en meg nem tudok... bar a honlapjukat elnezve egesz hetvegen gokart OB edzes es verseny
viszont vasarnap (20-an) akcios nap lesz az euroringen - bar osztott auto / motor koros - ami azt jelenti, hogy:
Az akciós árak motorosoknak:
- egész nap: 15.000 Ft helyett 11.000 Ft,
- délután: 11.000 Ft helyett 8.000 Ft,
- délelőtt 9.000 Ft helyett 7 .000 Ft
Szevasz!
Szerintem tök mindegy melyiket veszed meg fékbetétben.Egyikünk sem versenyző itt.Vedd meg a legolcsóbbat és kész.Ferodo,AP,Brembo,nissin,mindegyik jó szerintem.Én AP-t vettem az 1000-be és ezzel is tudok 8-asokat rajzolni a hátsó gumival,aki balfasz az meg a nissinnnel sem fog.Tény ,hogy a gyári bírja a legtovább viszont drágább is..Aki komolyabban pályázik ferodo x-rac-ot használ.Holnap megyek Tatabányára a pink motors-ba,ha gondolod megkérdezem ,hogy mennyi az AP betét a tiédbe.
Na igen. Nekem is egyik Ducatis cimbi ajánlotta, bármondta, h jobban kopik, de fog is. Nekem a GSXR-hez valami 38000 lenne a gyári betét előre... Ezért lesz nekem is Brembo...
Fém fékcső meg nem árt. Nekem is az van. Elöl. Kéne hátra is.
Tényleg kérdés! 5.1-es fékfolyadékot lehet a DOT4-es fékrendszerbe rakni? Mert a DOT3 helyett ha 4-et raktál bele, akkor lőttek a gumigyűrűknek, meg fékcsöveknek stb...
elolvasvan kutya tesztjet a bremborol en tavasszal tuti olyat veszek. szerintem egyatalan nem draga azert, amit nyujt. ezt a szezont meg kihuzom a mostanival, majd csak fekfolyadekot kell cserelnem, aztan tavasszal kap egy fem fekcso szettet is a draga - mert megerdemli
Minden bizonnyal nekem meló. Amúgy is gumit kellett vennem, és egy Bt021 került hátulra, ami hááát, első motorozásra kicsit túrás hatása volt. Sokára melegedik be, és nem tudom mik a határai, ráadásul Kakucs nem olyan jó, inkább egy kicsivel többet fizess és akkor Euroring. Múlt7en voltunk lent haverral esti motorozáson, kicsit csúszkálós, akkor még a slick gumim volt fent hátul szerintem nem melegedett be, csúszkáltam de hozzá lehet szokni, nem vészes, kicsit "póverszlájdos" ....
És az ára sem olyan rosz.Egésznapos buli a kaucsringen.
Kinek lenne kedve?