A hűtö tisztítás hatásos nekem legalábbis a kawámnál bevált.Iszonyatos dzsuvas volt a fagyáló ami lejött a tisztítás után utána még kétszer háromszor feltöltöttem és leengettem,utána sokkal jobb lett a hűtése a motornak
Az nem tud,de ki tudja,hogy az előző gazda mit öntögetett bele.Lehet,hogy járt sima csapvízzel,vagy nem tudom.1 próbát megér.Nekem is ez a problémám,hogy városban 100 fok alatt nem sűrűn vagyok.És van egy pont amikor nem hűt vissza a ventim.
El tud vízkövesedni a fagyállós desztvíz?
A lamella hajtogatás viszont hatásos lehet, de csak óvatosan!
KertAce ~10-15°C-os többletét nem hiszem, hogy lehúzza.
Talán egy-két fokot számíthat persze nem full zúzott hűtőre gondolok mert ott sokat számíthat.
Én csak itthon mosom leállítot motorral kipudugó nélkül, viszont
figyelek ezerrel, hogy ne csináljak beöntést , de még eddíg nem
volt indítási problémám, pedíg rögtön indítok mosás után hagy "rázza"
le magáról a vizet...
Egyszer próbáld ki leállított motornál is a mosást!
Valami csak beázhat ha száradás után indul!
Óvatosan a vízkőtelenítéssel! Nem jellemző, de hallottam már olyat hogy egy ilyen akció után orrán száján folyt a hűtőből a víz, ugyanis a vízkő tömít is, nem csak eltömít.
A kipufogós témát azért írtam,mert gondolom leáll és te mosod tovább nem?Vagy akkor hagyod a mosást és beindítod újra?De,ha jobban belegondolunk az immobi lehet a hunyó.Nekem legalább ezzel nincs problémám,mert nincs benne
KerAce!
Még mindíg nagyon melegedik az 1000-ed?Ha igen lehet tudok mondani valami okot rá.Nekem is most mondták.Lehet az a baj,hogy elvízkövesedett a hűtő.Ki kell mosni hűtőmosóval,meg,ha el vannak hajolva a lamellák a hűtőn visszaigazgatni.Majd most próbálom ki én is
Azért mert...:
- gyors
- 300Ft-ból megvan
- egyszerű
- nem kell otthon a slagot húzgálni meg vödörrel szarakodni
- nem karcolom vele össze a motort
- meleg vizes, jobb hatásfokú
- jól eltávolítja a bogarakat a hűtőből, amit szivaccsal és kefével nem igazán lehet
- nem vízköves utána
- stb.
Egyébként nem úgy kell elképzelni hogy mindenhova veretem a vizet, műszerfalat ilyesmiket nem szoktam, de hát a tankot le kell mosni mert nekem az is tiszta retek állandóan... és gondolom a tankról odaverődött víz csinál ilyet. Nem hiszem hogy más elektronika is kapna sok vizet, egy jó elázástól, vagy otthoni mosástól nincs jobban eláztatva.
Miért járó motorral mosod?Ezt nem értem...Nekem még nem volt ilyenem,de havernak a 600F-én volt.Neki az immobi ázott be valószínű.De hallottam olyanról,hogy az elektronika ázik be az ilyen mosástól.Vagy még egy ötlet,hogy a kipufogódba sok víz megy be mosás közben.Bedugózod közben?
Járt már úgy valaki hogy mosás után nem akar beindulni a motor, vagy mosás közben leáll?
Én általában kézi autómosóban mosom, járó motornál meleg vizes nagynyomásúval.
Mostanában néhányszor csinált olyat hogy mosás közben leállt. Azonban most utoljára nem is nagyon volt hajlandó beindulni, majd mikor beindult olyat csinált mintha csak 1-2 henger járt volna. Baromira megijedtem. Én az immobi-re gondoltam, megtörölgettem a környékén, kivettem a kulcsot, azt is megtörölgettem, majd egy kicsit száradni hagytam, és akkor beindult. Valakinek hasonló tapasztalat, vagy ötlet hogy mi lehet...?
Én is néztem. De Szombat délután nekem nem volt vigasz, hogy majd kedden lesz defekt javítóm, az a belefújós meg élből felejtős. De legközelebb megelőzzük a bajt.
A lamella hajtogatás viszont hatásos lehet, de csak óvatosan!
KertAce ~10-15°C-os többletét nem hiszem, hogy lehúzza.
Talán egy-két fokot számíthat persze nem full zúzott hűtőre gondolok mert ott sokat számíthat.
figyelek ezerrel, hogy ne csináljak beöntést , de még eddíg nem
volt indítási problémám, pedíg rögtön indítok mosás után hagy "rázza"
le magáról a vizet...
Egyszer próbáld ki leállított motornál is a mosást!
Valami csak beázhat ha száradás után indul!
Még mindíg nagyon melegedik az 1000-ed?Ha igen lehet tudok mondani valami okot rá.Nekem is most mondták.Lehet az a baj,hogy elvízkövesedett a hűtő.Ki kell mosni hűtőmosóval,meg,ha el vannak hajolva a lamellák a hűtőn visszaigazgatni.Majd most próbálom ki én is
Azért járó motornál mosom mert mások is így szokták, és ha rajtam kívül még több száz ökör mossa így a motorját akkor én is megmoshatom így.
- gyors
- 300Ft-ból megvan
- egyszerű
- nem kell otthon a slagot húzgálni meg vödörrel szarakodni
- nem karcolom vele össze a motort
- meleg vizes, jobb hatásfokú
- jól eltávolítja a bogarakat a hűtőből, amit szivaccsal és kefével nem igazán lehet
- nem vízköves utána
- stb.
Egyébként nem úgy kell elképzelni hogy mindenhova veretem a vizet, műszerfalat ilyesmiket nem szoktam, de hát a tankot le kell mosni mert nekem az is tiszta retek állandóan... és gondolom a tankról odaverődött víz csinál ilyet. Nem hiszem hogy más elektronika is kapna sok vizet, egy jó elázástól, vagy otthoni mosástól nincs jobban eláztatva.
Én általában kézi autómosóban mosom, járó motornál meleg vizes nagynyomásúval.
Mostanában néhányszor csinált olyat hogy mosás közben leállt. Azonban most utoljára nem is nagyon volt hajlandó beindulni, majd mikor beindult olyat csinált mintha csak 1-2 henger járt volna. Baromira megijedtem. Én az immobi-re gondoltam, megtörölgettem a környékén, kivettem a kulcsot, azt is megtörölgettem, majd egy kicsit száradni hagytam, és akkor beindult. Valakinek hasonló tapasztalat, vagy ötlet hogy mi lehet...?
szóljatok ha tudtok
fogalmam sincs
próbáld meg a sugomotor-nál, náluk szinte minden van!
üdv: