jozan paraszti esszel logikazva szerintem a kovetkezo:
kicsit tobb levego megy be a hengerbe, mint amennyi kellene, szegeny keverekkepzes jon letre, azaz az eges nem eleg hatekony. gyenge lesz a gep, nem porog rendesen es az alapjarat is egyenetlen lesz es kopogos hangot adhat ki a blokk.
de lehet hogy tevedek... mondjuk az sem tul szerencses, hogyha nem a legszuron keresztul kapja a levegot, mert ki tudja milyen dzsuvak kerulnek igy a hengerbe?
csatlakozom az elöttem szolohoz, kicsit többért tuti jó 900asokat árulnak, és ez is benne lenee annyiban az biztos. én nemrég megnéztem egy piros 92-est a 98as elejével 4 dik fokozat szar azon kivül makulátlan a gép 400Ezerért.450be megáll és az a gép tényleg tutkó, de ezer meg ezer példa van még áll a piac lent vannak a motor árak a béka segge alatt. nézelödjetek, van a közmondás is OLCSÓ HÚSNAK..... üdv mindenkinek
Kicsit bajos, hogy mivel másfél éve állt nem lehet beindítani, az aksi teljes KO, mivel a féktárcsák nincsenek felszerelve kipróbálni sem lehet. Gumik lánc KO. Ha elkezdesz számolgatni és tételezzük fel, hogy a blokk frankó a váltó nincs szétkúrva akkor egy festés ami kell rá, kell egy láncszett, kell egy garnitúra gumi gondolom fékbetét, olajcsere, és ha szerencséd van 30-40ezerrel vagy egy jó állapotú motor vételárártól kinntebb, tengernyi melóval meg mögötted.
kicsit tobb levego megy be a hengerbe, mint amennyi kellene, szegeny keverekkepzes jon letre, azaz az eges nem eleg hatekony. gyenge lesz a gep, nem porog rendesen es az alapjarat is egyenetlen lesz es kopogos hangot adhat ki a blokk.
de lehet hogy tevedek... mondjuk az sem tul szerencses, hogyha nem a legszuron keresztul kapja a levegot, mert ki tudja milyen dzsuvak kerulnek igy a hengerbe?