Hi all, nagynehezen rávettem magam hogy levegyem a szelepfedelet az 1000F-röl
hát furcsa dolgokat találtam belül a vezérlés környékén, levettem a felső láncvezetőt, és ugy hogy bent volt a feszitő ujjal benyomtam majdnem 1 centit a vezérláncot, jól diagnoztizáltam hogy a láncfeszitőm HALOTT, elvileg ha bent a feszitő akkor nem szabadna tudnom benyomni a láncot legalábbis 1 ujjal biztosan nem, szerintetek normális dolog. (elég sok mocit szedtem már szét de ilyen feszitővel még nem találkoztam középen van rögzitve a blokkon és befele huzza a láncot a szivó oldalon, érdekes megoldás, azt esetleg valaki tudja, hogy tudok e ezen még fesziteni ugy hogy bent van a szivótengely vagy muszály kivennem?. Segitségeket elöre is köszi.
Részletezi,de jobb ha elküldöm az egészet.Adj egy címet(msn,email) és meglátod.csak nem mindegy milyen hosszú és milyen rövid.Kicsit bonyolult,de ki lehet hámozni,ha akarod
Most olvasgattam egy picit még.Nálad ugye folyamatosan világít.Na már most amikor világít 2 féle világítás van.
1.Világít és nem indul el a motor.(ez nem a tiéd)
2.Világít és ugyanúgy elindul a motor.Ez a tiéd.Ezt találtam róla.
- Open or short circuit in MIL wire
-Faulty ECM
Azt írja ilyenkor rendszerint szinte normálisan működik a motor
Értem,köszi.Nagy baj nem lehet,mert jól megy,csak a fogyasztás ugrott 10 fölé(bármilyen tempónál)Lambdaszonda vagy injektor lehet?Elindulás után gyullad ki,miután mentem kb 5km-t.
A manual szerint az FI lámpa és a piros lámpa is "MALFUNCTION INDICATOR LAMP (MIL)".Azaz eléggé sokminden lehet.Amikor ilyen hiba van,van egy "JUMPER WIRE".Azzal kötik össze a gépedet és a számítógépet.Immumeonak pontosan 35 féle variációt írnak ki ilyen problémánál,hogy mi lehet a baj.
Pontosan nem lehet tudni,csak,ha kivillogtatják a szervizben.Ha kell tudok küldeni manualt hozzá,de ezeket találtam neked.Pontosan nem határolja be a hibát.Vagyis remélem ez az
Szevasztok!
A lényeg, persze megint csak az én véleményem:
Felöntjük hűtővízzel a hűtőt, ill. min.-ra a kiegyenlítő tartályt és beindítjuk a motort. ekkor az történik, hogy a vízkeverő elindítja a vízet körbe a rendszerbe, ami maga előtt 'tolja' a levegőt. Ez persze meg fog akadni a termosztátnál, míg az ki nem nyit.Ha kinyitott akkor a víznek van egy 'körforgalma', ami egy túlnyomásos rendszert eredményez.Ha a víz melegszik nő a térfogata és ezért nem ajánlatos nagyon túltölteni a kiegyenlítőtartályt. Ha hül a motor, akkor a víz térfogata csökken és a kiegyenlítőtartályban lévő csövön a vákum visszaszívja a vízet a helyére.Ezt eljátszva figyelve a hűtőt és a kiegy.tartályt utánna kell önteni a fagyállót és egyszer csak le van légtelenítve. Érdemes fagyállóval utántölteni, mert annak van egy kis kenési képessége, ami nem árt pl a vízkeverőnek.Persze ezt szakszerűbben is le lehet írni, de ez azért egy fórum, mert mindenkinek lehet véleménye és ez tetszik benne.
hát furcsa dolgokat találtam belül a vezérlés környékén, levettem a felső láncvezetőt, és ugy hogy bent volt a feszitő ujjal benyomtam majdnem 1 centit a vezérláncot, jól diagnoztizáltam hogy a láncfeszitőm HALOTT, elvileg ha bent a feszitő akkor nem szabadna tudnom benyomni a láncot legalábbis 1 ujjal biztosan nem, szerintetek normális dolog. (elég sok mocit szedtem már szét de ilyen feszitővel még nem találkoztam középen van rögzitve a blokkon és befele huzza a láncot a szivó oldalon, érdekes megoldás, azt esetleg valaki tudja, hogy tudok e ezen még fesziteni ugy hogy bent van a szivótengely vagy muszály kivennem?. Segitségeket elöre is köszi.