Testhiba/kontakt hiba ilyen hibát okozna: felkuszik; lassan lehül?
Nem ugrálni a kellene ilyenkor a mutatónak?
+ Ha elmelegedett 160Km/h-nál (túlfolyón engedte a vizet),akkor nem testhiba szerintem...
Ezeken hol van a jeladó? A blokkon?
Én lecserélném a hűtővizet(légtelenítsd!) + szereznék kölcsön egy termosztátot próbára!
Rammstein: Jól tapad az első gumid, mert 16" gumikat nehéz beszerezni és érdekel, hogy ez a fajta milyen? ....nem okoskodás, de mintha kevés lenne az olaj a vasban.
Azt, h vagy rossz a műszered, vagy ami nálam volt. Kb ilyen jelenségem volt nekem is, és rájöttem, h a rázkódás miatt van.
Leszedtem a tankot, és a termosztátház a vázhoz van csavarozva egy lemezzel, és azon kap testet a ház+a hőmérő, mert abba van beletekerve. Nekem ez a lemez el volt törve, és hol érintkezett és pirosba volt a mutató hol normális értéket mutatott.
Aztán lehet, h nem jó a vízpumpád, vagy a vízet is kéne cserélni, vagy nem tud utána szívni a tágulási tartályból...
Nekem is hűtéssel van problémám, van sejtésem mi a gond de kéne egy kis segítség. Ez egy 93-as kétkörlámpás RR. Jelenségek: városi közlekedésben nem jelentkezik a gond, semmi probléma. A skála felénél bekapcsol a ventillátor, tartja a max. skála fele-jellegű hőmérsékletet. Hogy ne kapcsolgasson ki-be percenként, van egy külön kapcsolóm, amivel akkor kapcsolom amikor akarom, akár jéghideg motornál is. Tehát a gond nem akkor van, amikor szinte nincs menetszél, hanem fordítva: nagy tempónál! Kicsit lendületesebben megyek, nem kell feltétlenül 200, 160 is már olyan fordulatot jelent, tehát hőterhelést ezek szerint, hogy felmegy a mutató a piros mezőig, még ha nem is lép bele, de nem megnyugtató...régebben inkább visszahűlt teljesen, most meg fordítva. Ha fokozatosan "felkúszok" 150-ig kb., akkor azért felmegy fél skáláig, de ha végrehajtok egy sportosabb előzést, visszaváltás meg minden, hát...mire befejezem, a piros mellett van a mutató és nagyon nehezen megy vissza, pedig van huzat. Haverom mondta, hogy ment mellette, és pont akkor elkezdett állatul füstölni a dob elött a motor alja a kipufogónál. Ma megnéztem, ott a túlfolyója a tágulásinak, gumicső. A kipufogón meg folt, tehát azt látta, ahogy égett a hűtőfolyadék a kipufogócsövön...160-nál mondjuk. Ja, a hűtőbe és a tágulásiba összesen nem kellett 3 decinél több vizet öntenem, pedig azt hittem vagy 1.5 liter hiányozni fog.
Na, szóval ezután megálltunk egy városban, leállítottam, ment a ventillátor. Pár perc állás után beindítom, minimálisan visszament a mutató. Elindulok, 50-es tempó, a piros alatt egy kicsivel a hőfokmutató. Egyszer csak gondolt egyet és a szinte nulla menetszél ellenére (persze már ezer éve megy a ventillátor azért) visszament a hőfok pár száz méter alatt egy olyan normál értékre, amilyennek lennie kell az igénybevétel tekintetében, tehát nagyjából a teljes skála ötödére-hatodára (nincsenek számok, hogy mi mennyi fok) azonnal ki is kapcsolt a ventillátor.
Nekemis Hyperpro kormánytelom van fent,miota megvettem már folyik (1 éve) de még mindig jobb mint a semmi. Legalábbis én nem nem is mennék nélküle utcára.
Tegnap voltunk Dobogókőn, visszafele jött szembe a 11-sen egy 929. Nem tom innen volt valaki.
Cső
Itt a linkhttp://www.kepesmotor.hu/sport... én tőle szoktam motor gumit venni elég jó gumikat árul és olcsón de nem szarokat küld képeket is a gumikról és te választod ki a márkát vagy a mintáját én ajánlani tudom mert nem átbaszós és első gumit pár ezerből megúszod!
Silkolene Pro 4 Electrosyntec 15w 50
Én Honda GN4-et használok.Tökéletes utcai célra.De jövőre lesznek pályázási szándékaim és ki fogom próbálni a Motorex POWER SYNT 4T 10W/50-et.Sokan ajánlották nekem,hogy nagyon jó.De amit Rammstein ajánlott az is nagyon jó olaj.
szereti a honda... Silkolene Pro 4 Electrosyntec 15w 50
profi versenyolaj a ZZR fórumban kutya fórumozónál érdeklődj jó árban tud adni.többen ringeznek ezzel az olajjal...versenyszerűen predátor,,,,,és crazy is
én is ezt használom már 2000 km mentem és piszok jó
Nem ugrálni a kellene ilyenkor a mutatónak?
+ Ha elmelegedett 160Km/h-nál (túlfolyón engedte a vizet),akkor nem testhiba szerintem...
Ezeken hol van a jeladó? A blokkon?
Én lecserélném a hűtővizet(légtelenítsd!) + szereznék kölcsön egy termosztátot próbára!