Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Testhiba/kontakt hiba ilyen hibát okozna: felkuszik; lassan lehül?
Nem ugrálni a kellene ilyenkor a mutatónak?
+ Ha elmelegedett 160Km/h-nál (túlfolyón engedte a vizet),akkor nem testhiba szerintem...
Ezeken hol van a jeladó? A blokkon?
Én lecserélném a hűtővizet(légtelenítsd!) + szereznék kölcsön egy termosztátot próbára!
Én kérek elnézést , fel van emelve a hátulja!
Szerintem a műszer szivat, test bajok lehetnek.

Rammstein: Jól tapad az első gumid, mert 16" gumikat nehéz beszerezni és érdekel, hogy ez a fajta milyen? ....nem okoskodás, de mintha kevés lenne az olaj a vasban.
első. méress nyomást a hűtőrendszerben.
hűtőjavítók megmérik neked
Azt, h vagy rossz a műszered, vagy ami nálam volt. Kb ilyen jelenségem volt nekem is, és rájöttem, h a rázkódás miatt van.
Leszedtem a tankot, és a termosztátház a vázhoz van csavarozva egy lemezzel, és azon kap testet a ház+a hőmérő, mert abba van beletekerve. Nekem ez a lemez el volt törve, és hol érintkezett és pirosba volt a mutató hol normális értéket mutatott.
Aztán lehet, h nem jó a vízpumpád, vagy a vízet is kéne cserélni, vagy nem tud utána szívni a tágulási tartályból...
Szia Mindenki!

Nekem is hűtéssel van problémám, van sejtésem mi a gond de kéne egy kis segítség. Ez egy 93-as kétkörlámpás RR. Jelenségek: városi közlekedésben nem jelentkezik a gond, semmi probléma. A skála felénél bekapcsol a ventillátor, tartja a max. skála fele-jellegű hőmérsékletet. Hogy ne kapcsolgasson ki-be percenként, van egy külön kapcsolóm, amivel akkor kapcsolom amikor akarom, akár jéghideg motornál is. Tehát a gond nem akkor van, amikor szinte nincs menetszél, hanem fordítva: nagy tempónál! Kicsit lendületesebben megyek, nem kell feltétlenül 200, 160 is már olyan fordulatot jelent, tehát hőterhelést ezek szerint, hogy felmegy a mutató a piros mezőig, még ha nem is lép bele, de nem megnyugtató...régebben inkább visszahűlt teljesen, most meg fordítva. Ha fokozatosan "felkúszok" 150-ig kb., akkor azért felmegy fél skáláig, de ha végrehajtok egy sportosabb előzést, visszaváltás meg minden, hát...mire befejezem, a piros mellett van a mutató és nagyon nehezen megy vissza, pedig van huzat. Haverom mondta, hogy ment mellette, és pont akkor elkezdett állatul füstölni a dob elött a motor alja a kipufogónál. Ma megnéztem, ott a túlfolyója a tágulásinak, gumicső. A kipufogón meg folt, tehát azt látta, ahogy égett a hűtőfolyadék a kipufogócsövön...160-nál mondjuk. Ja, a hűtőbe és a tágulásiba összesen nem kellett 3 decinél több vizet öntenem, pedig azt hittem vagy 1.5 liter hiányozni fog.
Na, szóval ezután megálltunk egy városban, leállítottam, ment a ventillátor. Pár perc állás után beindítom, minimálisan visszament a mutató. Elindulok, 50-es tempó, a piros alatt egy kicsivel a hőfokmutató. Egyszer csak gondolt egyet és a szinte nulla menetszél ellenére (persze már ezer éve megy a ventillátor azért) visszament a hőfok pár száz méter alatt egy olyan normál értékre, amilyennek lennie kell az igénybevétel tekintetében, tehát nagyjából a teljes skála ötödére-hatodára (nincsenek számok, hogy mi mennyi fok) azonnal ki is kapcsolt a ventillátor.

Na, mit szóltok?
szóllított herrr álex
Mag a Yoshimura is jó a pengének miiiiiiii De szép az a motor..
nem kurnak meg erte a fakabatok?
Láttam, azért írtam! ...a szezon végén majd megtakarítod, addig jó helyen van ott!
Nem könnyű.... az összes lánc spray rárakodik,de ott van a rendszám a kerék mögött,fölött
Látom könnyű takarítani a rendszámot!
Hali!

Nekemis Hyperpro kormánytelom van fent,miota megvettem már folyik (1 éve) de még mindig jobb mint a semmi. Legalábbis én nem nem is mennék nélküle utcára.

Tegnap voltunk Dobogókőn, visszafele jött szembe a 11-sen egy 929. Nem tom innen volt valaki.
Én Cegléden vettem újat.
Szúnyogh Józsefnek hívják az úriembert és 06707767317 a telefonszáma.
Cső
Itt a linkhttp://www.kepesmotor.hu/sport... én tőle szoktam motor gumit venni elég jó gumikat árul és olcsón de nem szarokat küld képeket is a gumikról és te választod ki a márkát vagy a mintáját én ajánlani tudom mert nem átbaszós és első gumit pár ezerből megúszod!
Én azért vettem újat, mert használt jó állapotú fehérholló ritkaságával fordul elő. Amúgy 21 körüli áron volt a Continental-ból az új.
Sziasztok!
Tudnátok nekem ajánlani olyan helyet ahol elfogadható áron kínálnak 130/70 16 - os gumit?
(jó állapotban levő használt is érdekel)
Silkolene Pro 4 Electrosyntec 15w 50
Én Honda GN4-et használok.Tökéletes utcai célra.De jövőre lesznek pályázási szándékaim és ki fogom próbálni a Motorex POWER SYNT 4T 10W/50-et.Sokan ajánlották nekem,hogy nagyon jó.De amit Rammstein ajánlott az is nagyon jó olaj.
Nem látom a mert amit beszúrtál linket nem látszik semmi!
2250-ért tudom literjét!
Én is ilyet használok!
http://www.olajshop.hu/termeke...
A gyári Honda GN4 olajjal sincs semmi gond. Többen használnak itt a fórumon ilyet.
szereti a honda... Silkolene Pro 4 Electrosyntec 15w 50

profi versenyolaj a ZZR fórumban kutya fórumozónál érdeklődj jó árban tud adni.többen ringeznek ezzel az olajjal...versenyszerűen predátor,,,,,és crazy is

én is ezt használom már 2000 km mentem és piszok jó
Szintetikust szerintem,és Castrol Racing 1,én is ezt használom!
, tenkjúh!
http://www.x-bike.hu/hirek.php

itten vettem 20 forint vót