De jónak kellett lennie,mert amikor ellenőriz az elején akkor még jó volt.Vagy lehet útközben adta meg magát,nemtudom.A lényeg,hogy ez történt.Mostmár mindegy túltettem magam rajta.Szerencsémre találtam egy frankó blokkot annó magamnak
Na ma este ezt is meg tudom magyarázni( )
Az ötletem: nem nem volt jó az olajnyomás érzékelőd (nem vetted észre az olajnyomás gondot)
és ez tetteb be az X-et a blokknak. Amikor a piros kijelző felvillant az már ezek következményét
jelezte valamelyik szenzortól kapott adat alapján....
Nem tudom! Én beszéltem már egy fogaskerék gyártóval!Az azt mondta néhány ezerből megvan!Csak látnia kell! Szét még nem szedtük mert még nem hozta el a Pali! Tehát még az sem biztos hogy fogaskerékprobléma! Tavaly lerakta(akkor jó volt) és ahogy tavasszal elővette már szar volt! Szerintem az egyik bowden berohadhatott és azért darálta le a fogakat! Persze ez csak szétszerelve derülne ki!A Pali így használta amióta elővette!
A Gn 4 utcára szerintem is tökéletes.Amit én vegyesre kipróbálnék az:
-Ipone Full Power Katana szintetikus 10W50
-Motorex POWER SYNT 4T 10W50
-Motul 300V 4T Factory Line 15W-50
De én a Motorexet fogom nyomni,mert pár pályázós haverom agyon dícsérte.Mondjuk ezek közül szerintem egyik se lenne rossz választás
De amikor kigyorsítasz és eléri a 8000-ret akkorát nem 'folyt' rajta az az csak nem gyorsul úgy mintha működne de azért gyorsul az így is! Saját tapasztalat! Nekem egy pici kavics szorult(máig nem tudom hogyan ) az EGCV szelep takarója alá ami lefogta a szelepet és a szervó fogaskerekei(műanyag) ezt nem tolerálták!
Szerintem nem,de nem mernék rá mérget venni.De kb 200 kilónál a nagy pirosat gyorsan észre vettem,és kb 2 másodperc múlva már hangtalanul suhantam,álló motorral
Nekem is detto GN4 van! Szerintem ezzel közúton nem lesz gond(kopp-kopp ),
de versenypályára nem ideális ahogy Te is írtad Motorex cserét. Én még a Motul-t
próbálnám meg... A Castrol-ról én is hasonlókat hallottam...
Igen ezt már én is hallottam hogy hamisítják! Szerintem szóbeszéd csak! Én még senkivel nem találkoztam aki bizonyította volna!
A VTR-em is Castrollal megy 10W40 Act Evo Extra és még nagyon sok ismerősömnek ez vean benne! Pl.1200 Bandit,GSX 750,ZX-9R CBR 900 RR,VF1000, VF 750 Csak néhány a sok közül!Ja és én is a Repsol-ról tértem át! Nekem 3000 Km után szarakodott a váltó ,majd leengedtem és az is olyan volt mint a szénsavmentes TESCO kóla!
Elvileg ~3000 és ~8000 körül állít az EGCV szelep (az exup-ot hagyjuk
meg a Yamaha tulajoknak... ) De szerintem más gond lesz, mert ha nem
működne az elektronika kijelzi (saját tapasztalat)
egymás után jött a villanás.Nem kellett,mert megnéztük a gombát rossz volt,az biztos,mert kimérettem.Utánna is világított és akkor már szét is kaptuk a blokkot.Nem kellett villogtatni,mert tudtuk,hogy valami nagy gebasz van.
A Castrol 10W50.Leengedésnél az állaga 5000 KM után olyan volt mint a szénsavmentes kólának.Nagyon híg volt.Ja és nem volt víz benne.Állítólag hamisítják már ezt is.Nemtudom,hogy mi igaz belőle,de az biztos,hogy ez a blokk soha többet nem lát Castrolt.Most GN4 van benne,de jövőre akarok pályázgatni is és akkor Motorex POWER SYNT 4T 10W/50 -et fogok bele rakni..Ja és 1 db csapágycsésze adta meg magát....(3000Ft).Mindenki azt mondta,szervízben is,hogy nem volt jó bele az olaj.Amikor elmondtam mi volt benne,vegyesek voltak az érzelmek
Abba a ládába inkább paradicsomokat tegyél a HONDA blokk nem oda való... Neked milyen olaj volt az 'esetnél' benne?
Persze lehetett anyag hiba/fáradás is a probléma oka...
Csak érdekelne.
És ez a baj,mert millió probléma lehet.Otthol kikeresni mindet pár napig eltartana"Persze,ha van hozzá normális felszerelés".Az volt a poén,hogy az esetem előtt mindenki mondta,hogy milyen selymes a hangja a mocinak.Na utánna már nem lett selymes.
Az ötletem: nem nem volt jó az olajnyomás érzékelőd (nem vetted észre az olajnyomás gondot)
és ez tetteb be az X-et a blokknak. Amikor a piros kijelző felvillant az már ezek következményét
jelezte valamelyik szenzortól kapott adat alapján....
-Ipone Full Power Katana szintetikus 10W50
-Motorex POWER SYNT 4T 10W50
-Motul 300V 4T Factory Line 15W-50
De én a Motorexet fogom nyomni,mert pár pályázós haverom agyon dícsérte.Mondjuk ezek közül szerintem egyik se lenne rossz választás
mert csak egy színtelen ikon ellenben azzal a 'nagy piros kocka' kijelzővel...
de versenypályára nem ideális ahogy Te is írtad Motorex cserét. Én még a Motul-t
próbálnám meg... A Castrol-ról én is hasonlókat hallottam...
A VTR-em is Castrollal megy 10W40 Act Evo Extra és még nagyon sok ismerősömnek ez vean benne! Pl.1200 Bandit,GSX 750,ZX-9R CBR 900 RR,VF1000, VF 750 Csak néhány a sok közül!Ja és én is a Repsol-ról tértem át! Nekem 3000 Km után szarakodott a váltó ,majd leengedtem és az is olyan volt mint a szénsavmentes TESCO kóla!
meg a Yamaha tulajoknak... ) De szerintem más gond lesz, mert ha nem
működne az elektronika kijelzi (saját tapasztalat)
Persze lehetett anyag hiba/fáradás is a probléma oka...
Csak érdekelne.
Viszont 'szerencsére' nem CSAK(!) OLAJNYOMÁS problémák miatt tud villogni!