Az enyém is karbis, és ha húzok neki gázt akkor befullad, igaz a szivatót viszont minimálisan rá kell huznom de csak hidegen, melegben gáz nélkül inditok,. Viszont a pár másodperces tekergetés inditáskor nem természetes dolog ott valami baj van, én kompressziómérővel kezdeném. ennél a kategóriánál már van akkora öblités hogy be kéne induljön pöccre.
Hát ez úgy volt,hogy én csináltam! , Na de amúgy egy Martin saválló acél dob lett leröviditve,kisebb belső alakítással!Nagyon tuti hangja van,és még szép is!
Sziasztok.
Haver most vett egy 95-ös 900rr-t és indításnál, mindegy h hideg v meleg, amikor elindítod tök sokat teker az önindító, kb 3-5 másodpercet, meg kell neki egy kis gáz is.
Gyertyák jó nak tünnek leellenőriztük. Lehet kellene neki egy karbiszinkron? Nem füstöl meg semmi. meg ha elindítottad, az utánna leállítod majd megin elindítod akkor 1-2 fordul az már megy is.
Nekem is a 900RR-en ilyesmi gond volt/van.eladtam már.Azt mondta a szerelő,hogy vezérmülánc feszitő csörög.ok.az uj tulaj megvette bele a gyárit 22eFt-éert,kicserelték és semmi,ugyanaz a baj.kiderült,hogy kuplung/válto probléma.amugy Én ugy tudom,hogy csak 1irányba mozdulhat el a feszitö,ha a másik irányban is mozdul már 1mm is az nemjo.Én ezt hallottam.de nem biztos.
üdv, nos amennyit láttam a lácfeszitőmböl, annyi hogy középen van rögzitve, és a szovó oldalon huzza "befelé" a láncot, eddig tiszta sor nekem is amit nem értek, hogy betámasztottam hátulrol és a közepén kivettem a csavarokat és "probálttam összéb nyomni de semmi, ez nem olyasmi elven müködik mint a normál feszitők, hiába nyomtam össze nem lett feszesebb, valaki elmagyarázná nekem hogy ez ténylegesen hogyan is müködik. lehet ha kivenném a feszitőt azonnal megérteném, de amit igy bekukucskálva láttam, az siralmas volt logott minden hajlatnála feszitőm, és szerintem ez nem pont igy a jó. igyis ugyis cserélni fogom, csak kiváncsi vagyok. üdv mindenkinek.
érdekes megoldás lehet, de sajna ez a kurva lánc nagyon szól, hidegenm nelegen egy bizonyos fordulaton ver bele a blokkba, néha nagyon iodegesitő, mert berázza az egész motort. valszeg a lánc iszonyat modon meg van nyulva ugyhogy szerintem eljött az idő uj lánc cáncfeszitő. Sajna zsbbbenyulós lessz.
Ööööööö, ha jól emlékszem, akkor valamelyik CBR-nek hidraulikus a vezérműláncs feszítője! Lehet hogy a tiéd pont az! Ja, és ha abból le tud folyni az olaj, akkor bizony krepeg-csörög a vezlánc, mindaddig amíg el nem éri a megfelelő olajnyomást!
üdv , én mennék basszus, de a kicsi is behalt, és a nagy is haldoklik. (és azt ne mondja nekem senki ha 1 másodpercig üresbe kihuzatom fullra akkor természetes dolog hogy leszakad a lendkerékről a mágnes, ugy hogy szétbassza a fötengelyt és letördeli a fogakat) , Ja és mindezt ugy hogy én állitotam meg a motort egy benzinkuton.
http://www.youtube.com/watch?v...
Csak ez a sátras móka nem volt frankó madarason.
Haver most vett egy 95-ös 900rr-t és indításnál, mindegy h hideg v meleg, amikor elindítod tök sokat teker az önindító, kb 3-5 másodpercet, meg kell neki egy kis gáz is.
Gyertyák jó nak tünnek leellenőriztük. Lehet kellene neki egy karbiszinkron? Nem füstöl meg semmi. meg ha elindítottad, az utánna leállítod majd megin elindítod akkor 1-2 fordul az már megy is.
http://www.youtube.com/watch?v...