ismertem 1 csomó srácot onnan, aztán azér néztünk el oda haverral,csak beugrottunk me voltukn motorozni,aztán tuttuk h gyulán vannak a várnál és elmentünk arra,meg megáltnk dumálni kicsit,de am nagy sikere volt a 2 cbr nek ,azt nézegette a sok szimós
Pont Castrolt .Én többet bele nem öntöm a gépembe.1* volt benne R4 és csörgött a blokk tőle mint állat.Többektől is hallottam,hogy csörgősebb lett a blokkjuk.
A motor indul?Vagy abszolút nem?Nekem volt,hogy bejött elment és úgy maradt.Nem akart indulni.Rájöttem,hogy valami oknál fogva az aksinál a + kábelon kb 2 mm-ert feljebb jött az a gumi és letestelt.Azt hittem elősször,hogy a biztosíték szált el,mert csattant egy amikor elment.A másodiknál meg láttam a szikrát,mert lent volt az ülés
Sziasztok! A következő problémával szeretnélek benneteket zaklatni .A motorom(929) téli fűtött garázsban való tárolása után a tavaszi inditáskor a műszerfalon nem akar megjelenni a digitális kijelző,és nem működik a fsz mérő sem .Azt szeretném megtudni hogy rajtam kívül valaki szemesült-e már ezzel a problémával?Vagy valaki tud -e segíteni az orvoslásában? Előre is köszi Jano!
segítség: - ott volt Sz. Sanyi,
- jött az endúró egykeréken a kocsma felől,
- Te kameráztad a házatok előtt,
- én meg mentem haza ebédelni az astrával!
- jött az endúró egykeréken a kocsma felől,
- Te kameráztad a házatok előtt,
- én meg mentem haza ebédelni az astrával!