Bár még csak most lesz oktatás, de hidd el tudom mi változott és hogy mennyivel jobb lett az új RR, Hondánál dolgozok vagy mi a szösz. Csak minekután már van nálunk egy (sőt már kettő), hallottam a hangját, ültem rajta, gondoltam megosztom a véleményem, hogy élőben hogy néz ki.
Köszi a segitseget!
Kar, hogy meg akarjak szüntetni. Inkabb ujithatnanak rajta!
Különben nem lesz a Hondanal 600cc-is 100le feletti sport-turas motor!
A Suzuki is beujitott a 650-es vizhuteses bandittal es sztem az uj fejidomos Kawasaki Z 750-re sem kell mar sokat varni, hiszen a naked valtozat mar megerkezett! Yamahanal ott a Fazer 600 S.
Motorkiallitason majd megnezem az összeset.
Üdv!
Tudomásom szerint az első futóműnél annyi változás történt hogy felkerült az elektromos kormánylengéscsillapító. Amúgy semmi más, ugyanaz a villa, ugyanaz a fék a főfékhengert leszámítva, amúgy semmi különbség. Pontosabban az új villa fekete, a régi meg aranyra eloxált. Aztán lehet, h. én nem vagyok jól informált. Kipróbálnám az újat bár személy szerint nekem se tetszik. Élőben sem.
Nem a kinézet a lényeg. Állítólag sokkal jobb lett, futomű.. rövidebb lett még picivel a motor, jobb elsőgátlót kapott, meg hátsót. Az egész még inkább pályára való. Én ezeket hallottam mmmm-től aki kintvolt olaszban.
Mondjuk ez fura, hogy "nincs akkora piacuk" a 600F-eknek.
Európában és az USA-ban is sokat adnak el belőle. Bár valószínű nektek többet elmondanak a kis japók (ha ugyan az igazat mondják).
Ennek a modellnek csak egyvalami kell: egy erősebb blokk. Semmi más gond nem volt vele.
Illetve nekem még egy: a kuplung-bowden belelóg a km-számlálóba. Ennyi. :)
Igen jól hallottad! A CBR600F ebben a formájában megfog szűnni. Úgy tudom, hogy még márciusig csinálgatnak pár darabot (ami megszólalásig ugyan az mint a 2006-os) de erre sem tenném rá az életem. Az, hogy 2008-ra lesz-e helyette vmi illetve megújul-e, azt még nemtudom. Több modelje van a Hondának, amin már nagyon-nagyon kéne változtatni, mondhatni több téren elavultnak számít, plusz ezen felűl a folyton alakuló környezetvédelmi előírások is szorítják a mérnököket a fejlesztésre kényszerítve őket. Igen ám, csak sajnos sok motor van, amiknek világviszonylatban nincs akkora piacuk, hogy érdemes legyen belevágni egy komolyabb átalakításba. Sajnos ilyen a 600F is, annak ellenére hogy Európában nagyon közkedvelt kétkerekűnek számít. Én is csodálkoztam, de az európai piac a Hondának csak egy nagyon kis szelet és ez a tény nem tesz indokolttá sok nagyobb volumenű beruházást, mégha nekünk európaiaknak egyértlemű lépésnek tűnne is. Viszont 2008-ra azt hiszem 60 éves lesz a Honda, de legalább is lesz vmi évfordulója, így várható pár új ill. újszerű model. Szóval a rövid válaszom arra a kérdésre, hogy mi lesz a CBR600F-fel az, hogy nem tudom!
Nem, élőben nagyon-nagyon komolyan néz ki! Fekete-fehér van nálunk (jön a napokban egy piros is) és annak nagyon szép a fényezése. A fekete inkább sötét szürke és kicsit gyöngyházas az is és a fehér is. Kimondotta szép!
Bár még csak most lesz oktatás, de hidd el tudom mi változott és hogy mennyivel jobb lett az új RR, Hondánál dolgozok vagy mi a szösz. Csak minekután már van nálunk egy (sőt már kettő), hallottam a hangját, ültem rajta, gondoltam megosztom a véleményem, hogy élőben hogy néz ki.
http://totalbike.hu/tesztek/cbr600rr07be/
Kar, hogy meg akarjak szüntetni. Inkabb ujithatnanak rajta!
Különben nem lesz a Hondanal 600cc-is 100le feletti sport-turas motor!
A Suzuki is beujitott a 650-es vizhuteses bandittal es sztem az uj fejidomos Kawasaki Z 750-re sem kell mar sokat varni, hiszen a naked valtozat mar megerkezett! Yamahanal ott a Fazer 600 S.
Motorkiallitason majd megnezem az összeset.
Üdv!
Európában és az USA-ban is sokat adnak el belőle. Bár valószínű nektek többet elmondanak a kis japók (ha ugyan az igazat mondják).
Ennek a modellnek csak egyvalami kell: egy erősebb blokk. Semmi más gond nem volt vele.
Illetve nekem még egy: a kuplung-bowden belelóg a km-számlálóba. Ennyi. :)
Igen jól hallottad! A CBR600F ebben a formájában megfog szűnni. Úgy tudom, hogy még márciusig csinálgatnak pár darabot (ami megszólalásig ugyan az mint a 2006-os) de erre sem tenném rá az életem. Az, hogy 2008-ra lesz-e helyette vmi illetve megújul-e, azt még nemtudom. Több modelje van a Hondának, amin már nagyon-nagyon kéne változtatni, mondhatni több téren elavultnak számít, plusz ezen felűl a folyton alakuló környezetvédelmi előírások is szorítják a mérnököket a fejlesztésre kényszerítve őket. Igen ám, csak sajnos sok motor van, amiknek világviszonylatban nincs akkora piacuk, hogy érdemes legyen belevágni egy komolyabb átalakításba. Sajnos ilyen a 600F is, annak ellenére hogy Európában nagyon közkedvelt kétkerekűnek számít. Én is csodálkoztam, de az európai piac a Hondának csak egy nagyon kis szelet és ez a tény nem tesz indokolttá sok nagyobb volumenű beruházást, mégha nekünk európaiaknak egyértlemű lépésnek tűnne is. Viszont 2008-ra azt hiszem 60 éves lesz a Honda, de legalább is lesz vmi évfordulója, így várható pár új ill. újszerű model. Szóval a rövid válaszom arra a kérdésre, hogy mi lesz a CBR600F-fel az, hogy nem tudom!
Mielőbbi Tavaszt!
Nem, élőben nagyon-nagyon komolyan néz ki! Fekete-fehér van nálunk (jön a napokban egy piros is) és annak nagyon szép a fényezése. A fekete inkább sötét szürke és kicsit gyöngyházas az is és a fehér is. Kimondotta szép!
Ezt is mi csináltuk.Ripityomra volt törve mindenhol
Majd csinálok még és felrakom azokat is.
Hozzá kell tenni itthon csináltam az egészet,kivéve egy-két matrica.
Gondoltam megmutatom hogy milyen lett
mmmm-nek van! www.arata.hu