Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor megvettem akkor nekem egy sötétfüst magasplexi volt rajta de visszaraktam a gyárit. Vhogy nem jött be. Itt egy kép arról az állapotról amikor megvettem:
Motorkiállításon csücsültem a Daytonán és hallod olyan érzésem volt mintha 1000éve csak azon nyomnám... Nagyon kényelmes meg minden! Jó keskeny is;) Üléstakaróval kapcs én is kb 60 ropi hallottam úgyhogy nemtom mi lesz ííígy mert naon drága. A gyári sötétített plexit meg se merem kédezni
A matricát már én tettem rá:
Azzal is mákom volt, német cimbora szerválta, talán 65 Euro volt, de színben, tehát fényezni nem kellett. Itthon a Hondánal talán vmi 60e plusz Áfa!!! Azok tök hülyék! Annyit azért nem ér!
Kurvára kipróbálnék egy új 675 Daytonát, mindenki azt mondja, h. kibaszott jó. Mondjuk tetszik is! Bár ez a Tuono is vmi állat motor, azt akartam eredetileg venni, csak aztán a jó kis Movistar bekevert a képbe! Bár igy két legyet csaptam egyszerre, az egyik legjobb barátomé a Tuono amivel mászkáltam. Majd csereberélek vele néhanapján. Mondjuk csere nélkül is több mint 4e km-t nyomtam bele abba a vadállatba a nyáron!
Edee mennyi volt az üléstakaró??
Hát kb... Én is hallottam sok embertől h azok a gumik nem igazán jók... De hát ez van majd kinövik Viszont a Triumph Daytona 675nek nagyon bar gumijai vannak az fix
Dunlop D208RR, most rakták fel, a képen látszik h. még szőrős. A nyáron jártam egy 2006-os Tuonoval, azon volt ilyen gumi, akkor már tudtam, h. valahogy ki kell bírnom a Pilot Sport-tal, aztán ilyen kell! A lepencei szerpentinen olyan szintre tudott felmelegedni még szeptember végén is mint az állat! Egyébként fogalmam sincs hogy a faszba rakhatnak gyárilag Pilot Sportot 2006-ban egy ilyen 600-as sportmotorra???? Az manapság már inkább túragumi szerintem.
Jeee kemény az a dob! Én is néztem 2Bros csöveket azok tetszenek a legjobban! Mellesleg a gumid se rossz
Jah, és fényezés ügyben még egy alternatíva, kevés van belőle, nem is igazán tetszik, de egyedinek eléggé egyedi, Lüthi Replica:
Hi!
Múltkor az elejéről kértél képeket, de van itt egy a hátuljáról, egész jól látszik rajta a dob! Kár, hogy hallani nem lehet a fényképről!
Nah felvettelek.
És mellesleg tényleg van isten, úgy hívják Honda CBR 600 RR
De azért a kisbandit se kutya!
Go CBRs GO!!!!!
Végre közeli motorosok!! Ráadás köbcenitbeliek!! Van isten!!!

MSN -- andrew_boy@citromail.hu
Először is:
-természetesen minden motorosal szeretnék kiépíteni jó kapcsolatot, tehát ha tavaszal van valakinek kedve velem jönni motorozni persze hogy megbeszélhetjük, csak légyszi akkor dobjatok msn címet mert úgy könyebb lessz
Másodszor:
-Igen, az egy Hyosung GT 125 a háttérbe, haverom mocija.Eléggé jó moci csak nagyon lassú.Képzeljétek el a honda CBR 125-öt 155 kilóval és akkor megkapjátok a hyot.Nah lehet képzelni mennyire megy.Vadállat!
Nah szoval minél több motoros annál jobb, ha elegen vagyunk akkor lehet bandázni.
De azért még a 600RR tulajokat is szívesen megismerném.Sőt, ha van valakinek kedve vihetne is egy körre vele!!!
AndrewCBR ha vagy msnen írj már
az egy Hyusong ott a háttérben?
Briant!!

Nem vok CBRes de szeged elérhető távolban van!!
nem, k4 / k5

az idei már kisebb

jó, tudom : vegyek hayabusát
Jahj gyerekek, gondolom mindenki látta már a 2007-es CBR 600 RR-t.
Hát az maga a menyország.Hihetetlenül el lett találva, még annak ellenére is hogy a kék változat enyhén Gixeres beütést kapott.
Következő motorom tuti ilyen lessz de az még sajnos nagyon sokára lessz.Most vettem ugyebár egy 250-es Banditot, azzal "gyakorolgatok".
Ha van közöttetek Szegedi CBR-es szívesen összefutnék vele tavasszal.
Boldog karácsonyt mindenkinek és élvezzétek a világ legszebb 600-as gépét! :D
Most a Thundercatra gondolsz?? Az már egy idelye nem tartozik a sportgépek közé.
motorról beszélünk, ofkóz
szerintem pont a tiéd a legnagyobb :)
Vegyél egy 2006-os ZX-636-ot. Még mindíg annak a legnagyobb a nyomatéka középen, és méreteiben is a legnagyobbnak mondott gép. Tehát túrázásra az a legjobb 600-as sportgép.
Adam!de ha megnézed minden ilyen kategóriás 600-as forgatni kell hogy menjen.mert pl. nézd meg a totalbikeon a 600-as gixer tersztjét.azt is forgatni kell meg ninját is cbr-t is meg az rr-t is.az lenne a jó ha kipróbálnád személyesen mindet és azt választanád ami neked legjobb.legalább is én ezt mondom
Ha van valakinek kormánylengés-csillapító konzola,és a kormánykiflire való rögzítője akkor kérem fotozza le nekem.(ha ki van szerelve)
Ha lehet akkor függőlegesen tartsd a gépet mert ennek alapján szeretnék készíttetni egy szerszámkészítő ismerősömmel.
2005 ös a mocim,asszem a 2003-2004 es más fajta