Hát 175 magas vagyok, szóval sztem ezzel nem lesz probléma! Most a nyáron majd tíz ezret mentem vele négy hónap alatt és semmi bajom se volt vele!
Máshol is azt hallotam, h tényleg rendesen forgatni kell az új R6-ot, h menjen, de a CBR sem túl erős a középtartományban. Úgy néz ki megint 600RR lesz a dologból?! Meg jóval olcsóbb és kevesebbet fog veszíteni az értékéből egy-két éven belül!
Az újabb (2005-6os) 600RReknek a fényezése még mindig nem tetszik! Mondjuk a tied nem rossz edee..
Mindenkinek köszi a válaszokat, sikerült kicsit magabiztosabbá tenni illetve Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Ha lesz még olyan idő hogy elővegyem akkor persze. Miért olyan képek kellenek Neked amelyeken behajtott tükörrel figyel a gép?? Addig itt egy az elejéről, sajna kihajtott tükörrel:
Igen én is hallottam h az R6 inkább pályára való! Láttam dyno videót róla és a fordszámmérő 8000után indul meg rendesen... Most mit mondhatnék? [015]Honda CBR 600RR
Nem tudom mekkora vagy termetre, de nekem az R6r kurva kicsi volt, a másik pedig az hogy szanaszét kell forgatni hogy jól menjen. Nem éreztem jól magam rajta. Én a Hondát venném, 2005 utáni fordított telóst!
Na a véleményetekre lennék kiváncsi, mivel motorvásárláson töröm a fejem..
Az egész úgy kezdödőtt, hogy október elején egy kedves autós kollegánk a kelleténél szélesebben vett egy kanyart, s így engem az árokba lökött! Szerencsére ép bőrrel megúsztam a dolgot (csak a nyakam fájt egy kicsit), viszont a moci - 2004es 600RR, piros fekete - totálkáros lett!
Mostanára úgy néz ki, hogy a bizosító hamarosan utalja a zsét, és hát nekem ugye tavaszra kéne valami paripa! Az elején úgy voltam vele, hogy ugyanilyet vennék, mivel szerintem ez a szín geci jól néz ki, a börrucim is pont ilyen szinű, illetve egy két extrát (Laser kipuf, duplabubis sötétített plexi, Dannyboytól vásárolt waltermotós táblatartó illetve ledes indexek) meguszták a dolgott. Egy-két haver azt mondja, h ugyanolyat ne vegyek mint ami volt mert hamarabb "ráunok", és nem lesz akkora szerelem! Sztem ebben van vmi! Az újabb(05-06os) 600RReknek nem tetszik annyira a színűk!
Amin még gondolkozom az a 2006os R6 (piros-fehér), ezen már fordított teló van, radiális fékek, csúszókuplung... Ez jóval szebb,meg modernebb! Viszont drágább is! Mindenféleképpen használtat vennék és így az RR kábé 1,6-7 míg az R6 2,5 milla lenne! Árban tehát kurvára nem mindegy! Az R6hoz kábé fél milla kölcsön kéne - ezt is vegyétek figyelembe! Gixxert nem akarok mert nem tetszik annyira, illetve mindenkinek gixxere van. Mindenféleképpen 600as sportgép kéne, egy-néhány éves!
Amire használnám: városban(Bp) való furikázás, ügyesbajos dolgok intézése (kocsival ez lehetetlen), vidéki száguldozások, néhány pályázás mint eddig, illetve nyáron készülünk egy komoly norvégiai túrára megkerülve a Skandináv félszigetet(tudom, h egyiket se erre való )! Tehát nem állandóan pályáznék mert arra mondjuk az R6 jobb lenne, viszont azt mondják a 600RR hétköznapi furikázásnál barátságosabb!
Na akinek volt türelme végig olvasni a hülyeségeimet annak köszönöm a kitartást, és léci osszátok meg velem a véleményeteket! Addig is mindenkinek Boldog Karácsonyt és ne feledkezettek meg egy puszit adni a vasaknak is..
Szerintem maga a lámpatest nem változott a 2005-ös frissítésnél, uhogy az nem lehet gáz. Írtam Neked, hogy nekem semmi bajom nem volt az izzó méretével, mindenesetre fura. Január végén lesz nálam H7-es szett, majd akkor összefutunk vhol és összehasonlítjuk az izzók méretét, bár szerintem ez szabvány méret kell hogy legyen!
Hali!
Az a fö problémám hogy a xenon izzó hosszabb mint a gyári !És ezért beleér az izzó elött lévő félbuborék alakú foncsorrészbe!Lehet hogy más a lámpánk belső kialakítása? Létezik rovidebb izzó? Az enyém JSM a Tied?
Hali!
Simán bement az izzó, nem volt vele gáz! Ahogy elnézem a tiédet egy 2003-2004 körüli gép, nem tudom, hogy a tiednél a fejidomon belül hogy vannak a dolgok. Az enyémben a következő volt az elhelyezés menete: fejidom le - lámpa ki a fejidomból - izzó be a helyére - kábeleket a két fényszóró között vezettem el a trafóhoz amit a lámpatest alatt helyeztem el. Itt jön be az ami különbözhet, más a kettőnk motorján a légbeömlő rész. Az enyémen a felső részét a fejidom adja, az alsó része pedig egy műanyag alkatrész amit össze kell pattintani a fejidommal. Na ennek a műanyag alsó résznek a belső oldalára lett rögzítve a trafó. Kibaszott jól passzol oda, mintha csak erre hagyták volna meg ott a helyet neki!
Hali edee!
A xenonnal kapcsolatban kérdeznék.Az izzó neked simán belement a gyári helyére? Nekem mintha hosszu lenne és beleér a foncsorba! Te hol helyezted el a trafót?
Előre is kössz a választ:)
Elvileg mindkettőből van: olyan is amiben van egy pici csavar, ezt kell kitekerni és akkor kijön, illetve a másiknál be kell nyomni a közepét és akkor úgy jön ki!
Szép magyar mondat lett!!!
Hi skacok
a 600rr-en van egy pár műanyag idomrögzítő patent.Mintha két kinyitható pici szárny lenne a közepén.
Ezt hogyan kell roncsolás nélkül oldani?
Máshol is azt hallotam, h tényleg rendesen forgatni kell az új R6-ot, h menjen, de a CBR sem túl erős a középtartományban. Úgy néz ki megint 600RR lesz a dologból?! Meg jóval olcsóbb és kevesebbet fog veszíteni az értékéből egy-két éven belül!
Az újabb (2005-6os) 600RReknek a fényezése még mindig nem tetszik! Mondjuk a tied nem rossz edee..
Mindenkinek köszi a válaszokat, sikerült kicsit magabiztosabbá tenni illetve Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Lenne 1 kérésem feléd! Ha ráérsz vmikor csinálnál pár képet a motorodról úgy hogy fel van hajtva a tükre? Főleg szemből kéne ha megtennéd! Köszike
a legjobb ár-érték arányt kellene venned
Na a véleményetekre lennék kiváncsi, mivel motorvásárláson töröm a fejem..
Az egész úgy kezdödőtt, hogy október elején egy kedves autós kollegánk a kelleténél szélesebben vett egy kanyart, s így engem az árokba lökött! Szerencsére ép bőrrel megúsztam a dolgot (csak a nyakam fájt egy kicsit), viszont a moci - 2004es 600RR, piros fekete - totálkáros lett!
Mostanára úgy néz ki, hogy a bizosító hamarosan utalja a zsét, és hát nekem ugye tavaszra kéne valami paripa! Az elején úgy voltam vele, hogy ugyanilyet vennék, mivel szerintem ez a szín geci jól néz ki, a börrucim is pont ilyen szinű, illetve egy két extrát (Laser kipuf, duplabubis sötétített plexi, Dannyboytól vásárolt waltermotós táblatartó illetve ledes indexek) meguszták a dolgott. Egy-két haver azt mondja, h ugyanolyat ne vegyek mint ami volt mert hamarabb "ráunok", és nem lesz akkora szerelem! Sztem ebben van vmi! Az újabb(05-06os) 600RReknek nem tetszik annyira a színűk!
Amin még gondolkozom az a 2006os R6 (piros-fehér), ezen már fordított teló van, radiális fékek, csúszókuplung... Ez jóval szebb,meg modernebb! Viszont drágább is! Mindenféleképpen használtat vennék és így az RR kábé 1,6-7 míg az R6 2,5 milla lenne! Árban tehát kurvára nem mindegy! Az R6hoz kábé fél milla kölcsön kéne - ezt is vegyétek figyelembe! Gixxert nem akarok mert nem tetszik annyira, illetve mindenkinek gixxere van. Mindenféleképpen 600as sportgép kéne, egy-néhány éves!
Amire használnám: városban(Bp) való furikázás, ügyesbajos dolgok intézése (kocsival ez lehetetlen), vidéki száguldozások, néhány pályázás mint eddig, illetve nyáron készülünk egy komoly norvégiai túrára megkerülve a Skandináv félszigetet(tudom, h egyiket se erre való )! Tehát nem állandóan pályáznék mert arra mondjuk az R6 jobb lenne, viszont azt mondják a 600RR hétköznapi furikázásnál barátságosabb!
Na akinek volt türelme végig olvasni a hülyeségeimet annak köszönöm a kitartást, és léci osszátok meg velem a véleményeteket! Addig is mindenkinek Boldog Karácsonyt és ne feledkezettek meg egy puszit adni a vasaknak is..
Az a fö problémám hogy a xenon izzó hosszabb mint a gyári !És ezért beleér az izzó elött lévő félbuborék alakú foncsorrészbe!Lehet hogy más a lámpánk belső kialakítása? Létezik rovidebb izzó? Az enyém JSM a Tied?
Simán bement az izzó, nem volt vele gáz! Ahogy elnézem a tiédet egy 2003-2004 körüli gép, nem tudom, hogy a tiednél a fejidomon belül hogy vannak a dolgok. Az enyémben a következő volt az elhelyezés menete: fejidom le - lámpa ki a fejidomból - izzó be a helyére - kábeleket a két fényszóró között vezettem el a trafóhoz amit a lámpatest alatt helyeztem el. Itt jön be az ami különbözhet, más a kettőnk motorján a légbeömlő rész. Az enyémen a felső részét a fejidom adja, az alsó része pedig egy műanyag alkatrész amit össze kell pattintani a fejidommal. Na ennek a műanyag alsó résznek a belső oldalára lett rögzítve a trafó. Kibaszott jól passzol oda, mintha csak erre hagyták volna meg ott a helyet neki!
A xenonnal kapcsolatban kérdeznék.Az izzó neked simán belement a gyári helyére? Nekem mintha hosszu lenne és beleér a foncsorba! Te hol helyezted el a trafót?
Előre is kössz a választ:)
Szép magyar mondat lett!!!
a 600rr-en van egy pár műanyag idomrögzítő patent.Mintha két kinyitható pici szárny lenne a közepén.
Ezt hogyan kell roncsolás nélkül oldani?