Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fényezés szerintem orvosolható probléma
Hát 175 magas vagyok, szóval sztem ezzel nem lesz probléma! Most a nyáron majd tíz ezret mentem vele négy hónap alatt és semmi bajom se volt vele!

Máshol is azt hallotam, h tényleg rendesen forgatni kell az új R6-ot, h menjen, de a CBR sem túl erős a középtartományban. Úgy néz ki megint 600RR lesz a dologból?! Meg jóval olcsóbb és kevesebbet fog veszíteni az értékéből egy-két éven belül!

Az újabb (2005-6os) 600RReknek a fényezése még mindig nem tetszik! Mondjuk a tied nem rossz edee..

Mindenkinek köszi a válaszokat, sikerült kicsit magabiztosabbá tenni illetve Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Penge vagy!! Én még csak kicsit vok jó photoshopbba Mellesleg BOLDOG KARÁCSONYTOT MINDENKINEK!! ÉÉÉÉS CBR 600RR RULEZ
Nemtom hallod de nagyon tetszik
Mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
Tükrök nélkül, pedig valami ilyen lehet
Ha lesz még olyan idő hogy elővegyem akkor persze. Miért olyan képek kellenek Neked amelyeken behajtott tükörrel figyel a gép?? Addig itt egy az elejéről, sajna kihajtott tükörrel:
Edee!

Lenne 1 kérésem feléd! Ha ráérsz vmikor csinálnál pár képet a motorodról úgy hogy fel van hajtva a tükre? Főleg szemből kéne ha megtennéd! Köszike
Igen én is hallottam h az R6 inkább pályára való! Láttam dyno videót róla és a fordszámmérő 8000után indul meg rendesen... Most mit mondhatnék? [015]Honda CBR 600RR
a nagy H a legjobb valasztas !!!!
Honda, egyértelmű :)
Nem tudom mekkora vagy termetre, de nekem az R6r kurva kicsi volt, a másik pedig az hogy szanaszét kell forgatni hogy jól menjen. Nem éreztem jól magam rajta. Én a Hondát venném, 2005 utáni fordított telóst!
pedig de

a legjobb ár-érték arányt kellene venned
Szevasztok!

Na a véleményetekre lennék kiváncsi, mivel motorvásárláson töröm a fejem..
Az egész úgy kezdödőtt, hogy október elején egy kedves autós kollegánk a kelleténél szélesebben vett egy kanyart, s így engem az árokba lökött! Szerencsére ép bőrrel megúsztam a dolgot (csak a nyakam fájt egy kicsit), viszont a moci - 2004es 600RR, piros fekete - totálkáros lett!

Mostanára úgy néz ki, hogy a bizosító hamarosan utalja a zsét, és hát nekem ugye tavaszra kéne valami paripa! Az elején úgy voltam vele, hogy ugyanilyet vennék, mivel szerintem ez a szín geci jól néz ki, a börrucim is pont ilyen szinű, illetve egy két extrát (Laser kipuf, duplabubis sötétített plexi, Dannyboytól vásárolt waltermotós táblatartó illetve ledes indexek) meguszták a dolgott. Egy-két haver azt mondja, h ugyanolyat ne vegyek mint ami volt mert hamarabb "ráunok", és nem lesz akkora szerelem! Sztem ebben van vmi! Az újabb(05-06os) 600RReknek nem tetszik annyira a színűk!

Amin még gondolkozom az a 2006os R6 (piros-fehér), ezen már fordított teló van, radiális fékek, csúszókuplung... Ez jóval szebb,meg modernebb! Viszont drágább is! Mindenféleképpen használtat vennék és így az RR kábé 1,6-7 míg az R6 2,5 milla lenne! Árban tehát kurvára nem mindegy! Az R6hoz kábé fél milla kölcsön kéne - ezt is vegyétek figyelembe! Gixxert nem akarok mert nem tetszik annyira, illetve mindenkinek gixxere van. Mindenféleképpen 600as sportgép kéne, egy-néhány éves!

Amire használnám: városban(Bp) való furikázás, ügyesbajos dolgok intézése (kocsival ez lehetetlen), vidéki száguldozások, néhány pályázás mint eddig, illetve nyáron készülünk egy komoly norvégiai túrára megkerülve a Skandináv félszigetet(tudom, h egyiket se erre való )! Tehát nem állandóan pályáznék mert arra mondjuk az R6 jobb lenne, viszont azt mondják a 600RR hétköznapi furikázásnál barátságosabb!

Na akinek volt türelme végig olvasni a hülyeségeimet annak köszönöm a kitartást, és léci osszátok meg velem a véleményeteket! Addig is mindenkinek Boldog Karácsonyt és ne feledkezettek meg egy puszit adni a vasaknak is..
Szerintem maga a lámpatest nem változott a 2005-ös frissítésnél, uhogy az nem lehet gáz. Írtam Neked, hogy nekem semmi bajom nem volt az izzó méretével, mindenesetre fura. Január végén lesz nálam H7-es szett, majd akkor összefutunk vhol és összehasonlítjuk az izzók méretét, bár szerintem ez szabvány méret kell hogy legyen!
Hali!
Az a fö problémám hogy a xenon izzó hosszabb mint a gyári !És ezért beleér az izzó elött lévő félbuborék alakú foncsorrészbe!Lehet hogy más a lámpánk belső kialakítása? Létezik rovidebb izzó? Az enyém JSM a Tied?
Hali!
Simán bement az izzó, nem volt vele gáz! Ahogy elnézem a tiédet egy 2003-2004 körüli gép, nem tudom, hogy a tiednél a fejidomon belül hogy vannak a dolgok. Az enyémben a következő volt az elhelyezés menete: fejidom le - lámpa ki a fejidomból - izzó be a helyére - kábeleket a két fényszóró között vezettem el a trafóhoz amit a lámpatest alatt helyeztem el. Itt jön be az ami különbözhet, más a kettőnk motorján a légbeömlő rész. Az enyémen a felső részét a fejidom adja, az alsó része pedig egy műanyag alkatrész amit össze kell pattintani a fejidommal. Na ennek a műanyag alsó résznek a belső oldalára lett rögzítve a trafó. Kibaszott jól passzol oda, mintha csak erre hagyták volna meg ott a helyet neki!
Hali edee!
A xenonnal kapcsolatban kérdeznék.Az izzó neked simán belement a gyári helyére? Nekem mintha hosszu lenne és beleér a foncsorba! Te hol helyezted el a trafót?
Előre is kössz a választ:)
Elvileg mindkettőből van: olyan is amiben van egy pici csavar, ezt kell kitekerni és akkor kijön, illetve a másiknál be kell nyomni a közepét és akkor úgy jön ki!
Szép magyar mondat lett!!!
ja, nem, meg volt olyan is, hogy benne a csavar, félig kitekered és kilehet húzni, olyan amire te gondolsz.. olyanra nem emlékszem.
tyűűű, enyémen asszem olyan volt, hogy a közepét bekell nyomni és már jön is kifele.
Hi skacok
a 600rr-en van egy pár műanyag idomrögzítő patent.Mintha két kinyitható pici szárny lenne a közepén.
Ezt hogyan kell roncsolás nélkül oldani?
Hi! MSN vagy telefon, esetleg mail!
Edee, téged ICQ-n meg lehet találni? Lenne pár kérdésem.