Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dennym


Mennyibe kerül nálatok (ha van) kormánygátló 600rr re? 2005-ös??(konzollal )
A 2003-2004 re ugyan azzal akonzollal lehet rögzíteni mint a 2005-2006 nál???
az utolsó képeden épp pályanapra indulsz nem?:))
Hát szeretném egyszer egy ilyen 600-as cbr-rel koptatni az aszfaltot
Az enyémet is ilyen kalitkában láttam meg először. Meg is ijjedtem: ki szedte ezt így szét?! :)
Az egész országot beszaladgáltam utána mert akkor nem volt fekete színben, még nálatok sem csak Bföldváron.
Hát igen, a motor fotogénebb mint én

Egyszer remélem megérem, hogy az én motorom jön így:
Apafej nagyon keményen tudsz nézni. Mintha gyúrnál is.
Ennyi, erre voltam kiváncsi nagyvonalakban. köszi.
Mint mondtam az oktatás még csak most lesz. De címszavakban írok egykét dolgot.

Teljesen új blokk: kategóriájában a lekgönnyebb és legkisebb soros négyhengeres, sőt egyes 250-eseknél is kisebb. És a súlycsökkenés mellett 3LE-vel erősebb. Ezt úgy érték el, hogy könnyebbek a kipufszelepek, magnéziumötvözetből készültek a hengerfej, az új alu dugattyúk is más felületkezelést kaptak, a hajtókarokon alakítottak, kisebb a főtengely, könnyebb a karterház és a generátor is.

Teljesen új váltó (könnyebb átalakítani fordított állásba és kisebb a váltási ellenállása), új olajozási rendszer, módosított kipufogó- és beömlőszelepek, más szívócső, nagyobb légszűrőház. Régi kétlépcsős PGM-DSFI de természetesen teljesen új programmal. Újdonságként kopogásérzékelő szenzort építettek be, ami mérni tudja az égés hatásfokát és ha hibát észlel akkor módosít az előgyújtáson. Az idomzat áramvonalasabb, kisebb így könnyebb. Számokban a motor 3LE-vel erősebb, 8kg-mal könnyebb, 500fordulattal pörgősebb, 3Nm-rel nyomatékosabb. Kapott új elektronikus HESD kormánygátlót, módosított üléspozíciót (hátrébb ülsz, és magasabbak a kormányvégek), vadi új vázat (az eddigi 11 elem helyett 4ből áll), új műszerfalat. Ami a méreteket illeti a tengelytáv rövidebb 2 centivel, ellenben hosszabb a lengővilla, a blokk hátrébb helyezkedik el a súlypont miatt. Futómű és a fékek a régi.

Hirtelen ennyi. Nyugodtan egészítsd ki, én most csak ennyit tudok. Majd motorkiállítás előtt fogok tudni még többet is, ha a Honda tart tájékoztatót nekünk. Legendázni nem fogok róla, hogy híí de jól megy pályán. Azt majd ha vezetem.

Széles utat, jó kekeckedést!

Ui.: nem vagyok én senki, de azt hiszem nem is állítottam. Az hogy a karasnában dolgozok sem tesz nagyobb emberré. Én szimplán annyit írtam (olvass vissza), hogy aki szeretné a kiállítás előtt látni az új RR, az jöjjön be hozzánk és megcsodálhatja, megtapogathatja. Majd hozzátettem, hogy jó hangja van és szerintem az előzőleg látott képek után pozitívan csalódtam a kinézetét illetően.
Kitérdekel, hogy karasnás? Ki ő? Nem szóltam be neki. Csak unalmas ez a selyemduma.
Hú de nagy arcod van kölyök! Be mersz szólni egy Karasnásnak, ez igen.
A szüleidet üdvözlöm és üzenem nekik, hogy ha lehet verjenek már beléd egy kis jómodort!
na majd ezt a karasnaszalag emelgetős mutatványt az én csuklómra is kiterjesztheted,ha ennyire egyszerűen megy
Milyen superbike? Azzal szoktam kitörölni... Eddig amit tudtál mondani a motorról az az, hogy milyen szinű és milyen gyöngyház festés van rajt. Kiafaszomat érdekel? :) Kicsit beszélhetnél a technikai részéről is. Hisz te nap mint nap ottvagy mellette. De úgylátom, hogy a tudatod csak a szinéig jut el és a hangig. Mi másra is kiváncsiak vagyunk.
Ok, értem szóval mmm-től hallottad, milyen az új RR. Ha erről van szó, akkor én Hajósi Norbitól (ala Superbike főszerk), aki már tesztelte is, szóval pöppet ő is tud róla. Én egyébként csak a Hondától kapott adatokra, az ismerősök beszámolóira és mostmár a kézközelségben lévő 2007 600RRnek keresztelt vashalomra tudok hagyatkozni. Ismerem az adait, megtapogattam, ültem rajta, hallottam ...

Mindketten hallottunk élménybeszámolókat a motorról, de felteszem te még nem láttad élőben, nemtudod, hogy pölö a fehér színűt gyöngyházas fényezéssel áldották meg, szóval akkor esetleg lehet mondani, hogy "pöppet" -ha nem is sokkal- de többet tudok a motorról mint mondjuk itt a fórumozók jó része. Mindegy, igazából nem érdekes. Nekem tetszik és szerintem sokaknak fog is. Ütőképessége pedig nem lesz kérdéses: elkeni a többiek száját.

Egyébként nem csak telefont emelgetek. Csinálok mást is. Pölö majd ha beindul a pályanapos szezon, akkor fogom magam és leemelek a polcról magamnak egy Karasnás-Hungaroring pályanapos karszalagot (ugyanis 2007-ben Karasnás karszalag lesz érvényben a Hungaroringen) és megyek pályázni az új RR-rel

Mielőbbi Tavaszt!
Sziasztok
most nem tudok dolgozok meg nem vagyok otthon, és nem is leszek netcafét kéne találnom hozzá. ugyh 1 ideig nem leszek. most épp a gsx-r 600-as topicot olvasom, nagy kérdéseket tettek fel ottan:D:D
Gyeremsnre.
mindig felül tudod múlni saját magad
Énmeg mmmm től hallottam, hogy mi a szitu, és gondolom én pöppet töb köze van a Hondához mint neked telefonelmelgetősnek :)
Á, percek alatt megoldható. Nekem már nagyon megy, annyiszor szerelgettem. Egyedül a faridom trükkös egy kicsit bár azt úgysem sokszor macerálja az ember. :)
Hellósztok azt szeretném kérdezni hogy a cbr600f4 idomait macerás le és fel szerelni,mert nekem gsx600f-em van és az egy átok,le fel szerelgetni az idomot mindent bontani kell.Csak azért kérdezem mer cbr600f4-ben gondolkozom.
Jobb légellenállás.
Élőben higyjétek el, jól néz ki! Én is húztam a szám a képekre, de élőben mutatós. Legalább is szerintem. Főleg a fekete-fehér nagyon dzsííí!
gondolkodja gyártó fejével. :o))
kevesebb anyag, nagyobb profit.
Az egész rendszer csere.
Régen olyan jól nézett ki a 600RR hogy az oldalidom szépen eltakarta a dolgokat... de most meg alig van rajta idom... olyan mint egy naked motor... nem értem ez miért jó.. jó annyi biztos hogy jobb a hűtés meg az aerodinamika de tényleg nem tom ez miért jó a hondásoknak.. egy speed gép legyen burkolt és úgy a szép...