hú akk azé sok munka van benne..én is ien vagyok,minden motoromat szétszedem párszor
téleg nagyon fain a mocid,nagyon teccik,az a fényezés rajta,az hihetetlen jó,vigyázzál erre a szép pacira
1hónapja,amikor ép pályacrossozásból tértem haza,full fárattan,csak szépen pötyögtem haza,a gáton láttam 1 motort a távolba,na mondom megnézem miaz,oamnetem, egy 600as rr ..fekete,ott áltak,aszitem,vmi baj akatt,mondom segítek rajtuk,helyi vagyok,de végül csak a telón állított a srác,de nagyon megköszönte,h odamnetem
Én már pár db Movistarosat nekem nagyon beüt pedig nem ugrok a kék ért :D Amúgy itt felénk van néhány Movistaros gép meg sima is!! Még narancs színű is (kedvencem) !!! Olyan lesz nekem is Amúgy edee télleg nagyon szép a géped látszik h nagyon szereted és sokat foglalkozol vele!!
A fék átalakítása kb. 80e forintból jött ki mindennel együtt, de ugyebár megvan a komplett gyári cucc ami rajta volt. Amúgy egy 2006-os 1000RR főfékhengere lett felrakva, a már említett barát szerválta kint a németeknél, a kormánylengéscsillapítót is viszonylag olcsón megúsztam, a tengelyeken lévő bukógombákat is németországból lehet megszerezni. A xenonlámpát már írtam itt a fórumon, bárkinek megcsinálom 35e forintért, a dob az húzós, de abból biztos vannak itthon is jók. A többi meg ugye már az ami ízlés dolga, kinek mi tetszik. Bár eddig mindenki szépnek találta a vasat. Ez jó!
Ha bárkinek bármire szüksége lenne RR-hez az szóljon mert sokminden megoldható, meg ugye szét is szedtem már az enyémet párszor, képben vagyok némileg a géppel!
Adtak ki Movistaros replica fényezést gyáriban csak kibaszott ritka. Én itt magyarországon eddig egy darabot láttam utcán, meg van egy bent a Maxx Powernél, de csak az alapmatricázással. Szenvedtem jó sokat mire megszereztem az apró matricákat. A gyárin nincsenek rajta a kis matricák meg a felnicsík.
Hát igazándiból főleg olyan dolgokat amelyek a biztonságot növelhetik:
fékből ugyebár sose lehet elég, így hát a főfékhengert lecseréltem egy radiálisra illetve fém fékcső lett ezzel egyidejűleg felrakva rá, igy az RR gyárilag is kurva jó fékcucca nagyságrendekkel jobb lett, főleg adagolhatóságban és visszajelzésben. Aztán feldobtam rá egy Two Brothers nyitott dobot, a hangja brutál lett, most már lehet hallani, ami ugye mindannyian tudjuk, életet menthet. A kormánylengéscsillapítóról már esett szó, csak ajánlani tudom mindenkinek!!! Ami még talán ide tartozhat, a tompított fényszóróba Xenont tettem, nem gagyi izzót, hanem rendes trafós cuccot, sokszor éjszaka érek haza és ez vmi embertelen sokat számít!
A többi már inkább csak olyan dolog ami azért mert igy jobban tetszik: ledes indexek relével, egy tutkós rendszámtáblatartó, hátsó ülésborítás, meg egy komoly riasztó! Kb. ennyi!
Üdv CBR-es barátom!
Nagyjából tudom mit érzel most. Nekem is volt egy balesetem és mintha az enyémet olvastam volna vissza az előbb. Csak rajtam Adidas sportcipő volt, de a Dainese kabát stimmel. Nekem a bal lábam tört el, a Talus-om (ugrócsont). 3 hónapig szigorúan tilos volt letenni a földre és fél évig nem lehetett erőltetni. A jobb lábam az ínszalag húzódásos volt csak. Egy komoly vadászat vagy egy betyár buli utána úgy fáj a jobb lábam főleg, hogy beszarás. Most vagyok olyan szinten, hogy sántikálok. Még jó pár hónapig ez lesz valószínű.
Mielőbbi gyógyulást kívánok!!
És egy jó tanács amit ajánlok, hogy fogadd meg: Tartsd be a doki tanácsait, mert nem mond hülyeséget!!!!
Általában attól függ, hogy milyen idom van a motorodon. Ha gyári akkor a felső villahid fölött, a tank előtt kell elhelyezni, megpróbálok képet feltenni az enyémről, az ilyen.
A másik, ha pályaidom van a motoron és teszemazt nincs fent a műszerfal meg mit tudom én még mi, akkor a két villahíd között szokták elhelyezni, ha jól tudom. Ilyet mondjuk sajna még nem láttam!
villa 100, lámpa 50, hütő 50, farokidom 30, oldalidimok 30, fejidom 50, tankvédő 30, konzol 25-30,
apróságokra is számolj egy keveset- lábtarók, index stb.
ha blokksérült akkor kerüld el messze a biztosítót, mert mega total és kivonják a forgalomból az összes váz és blokksérült motort-
ez ér kb 300.000 et.talán. így vakon.
vagy pályára vagy sztrítfájternek jó - aha a blokk is jó.
nem hinném hogy megéri ennyit molyolni vele.
Biztos szükség lesz egy-két alkatrészre.
Előre is köszönöm a szolid árakat.
Még több hónap szükséges ahhoz, hogy felépüljön a Lovag, ugyanis mindkét lába eltört. Egyikben az összes csont térdtől lefelé, a másikban szalagsérülés, valamint bordasérülés, leszakadt a bicepsze, lágyéktáji sérülések hegyekben és gerincfájdalmak.
A sisak (semmi extra:GREX) és a kabát (Dainese) és egy 40 rongyos kesztyű mentette meg.
Az összes protektor sérült a kabátban, nélküle azonnali gerinctörés=halál.
A kesztyűben a karbonvédők lekoptak az aszfalton.
A pont jó méretű (passzentos) sisak mentette meg a fejét.
Ahol nem volt védőöltözet (Puma sportcipő és noname macinadrág), azokon a területeken szenvedett el sérüléseket.
De menjünk vissza a dolgok elejére!!!
Ha lett volna egy 80-120.000 forintos kormánylengés-csillapító a motoron, akkor nem kezd el szitálni, nem kezd el csapkodni a kormány.
Tehát ne sajnáljuk a pénz a megfelelő védőfelszerelésre, a márkás ruhákra, adott esetben kormánygátlóra és a jó gumira. (tudom, hogy ezek drága dolgok de a saját balesetemből is okulva tudom, hogy nagy mázlim volt és már én is csak bőrben megyek ki. A Lovag hülye volt és nem tanult az én hibámból.) Úgyhogy kapja be....és kapjátok be Ti is GYÍKOK ...na, én leléptem...
téleg nagyon fain a mocid,nagyon teccik,az a fényezés rajta,az hihetetlen jó,vigyázzál erre a szép pacira
1hónapja,amikor ép pályacrossozásból tértem haza,full fárattan,csak szépen pötyögtem haza,a gáton láttam 1 motort a távolba,na mondom megnézem miaz,oamnetem, egy 600as rr ..fekete,ott áltak,aszitem,vmi baj akatt,mondom segítek rajtuk,helyi vagyok,de végül csak a telón állított a srác,de nagyon megköszönte,h odamnetem