Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsi a világ!
Sört, bort, pálinkát hűtsb be az átszereléshez! Nem lesz egy gyalogmenet!
Majd belekarcolom a nevemet
A tesója meg az enyém lett, majd teszek fel képet ha kész lesz.
Szia!

Köszi még egyszer! Mondtam, hogy jó helyre kerül! Azért remélem sokáig épségben marad!
Inkább válaszolj a kérdésre!

Milyen motorolajat használsz mekkora guminyomáson?
Lessétek :))

Husaberg FS 650 egy keréken :))

http://youtu.be/ZE7xCFTIY_0
Hát, mondasz valamit.......

Szerintem lehet akármilyen fokozatú H. Akadémiás szerelő. Általában az üzemanyag minőségével magyaráznak hibajelenségeket, aztán vízgőz az égéstérben....lambda értékeken is látszik és a Kat.-kipufogó hőmérséklet se volt meg.
Hello!

Nagyon szép lett, örülök, hogy felment rendesen! majdnem olyan szép lett, mint az enyém volt
Köszi! Igen, ezért nem találtam sehol
Köszi a választ, akkor majd tavasszal kipróbálom én is!
nekem is annak tűnik a guminyomásban teljesen egyetértek, tapadjon és ha csak 4 et megy el, akkor annyit, de taapaadjon
ez nem a kipuff oldalsó takaróeleme? ha nem gyári rendszámtartód van, ne is keresd a helyét
Tudom. De nekem bevált utcára is. Már a gyári BT-015-össel se nagyon mentem előírt nyomással, aztán lett Supercorsa, azzal sosem volt a 2.1/1.9-nél magasabb nyomás, még utassal se, de most a Dunloppal se. Sőt, néha elfelejtem visszafújni pálya után és napokig azzal megyek a városban, de nem zavar. A Supercorsa (edzőgumi volt a FullGas csapatban) így is elment kb 6-7ezret, de a Briantől vett, lehasznált hátsó is elgurult vagy 4ezret, a Dunlop is fent van már jó régen, van benne legalább 7-8ezer és hátul kb 2mm van még a mintában. Cserébe tapadnak, mint állat és nekem ez a legfontosabb.
Keményen nem megyek, de azért húzom neki utcán, a ringen meg olyan 2:20 körül, ha kijutok néha...
Köszi az infót! Egy rugóra jár az agyunk én is pályára akarok venni egy ilyet.
Áá már látom, köszi!
Elvileg kipufogó takaróidom. Jah és 2 csoki lesz
Egyébként ha már ennyire belemerültünk az idom témába valaki mondja meg hova való ez a 2 pici idom, emrt nem jöttünk rá Köszi !
Miért?
Amit ő leírt azoknak köze sincs a pályagumi nyomásokhoz a tisztán látás végett.
Illeszkedik rendesen. Néhol természetesen nem olyan gyönyörűen mint a gyári. A hasidom nincs teljesen felcsavarozva, mert úgy is le kell szedni olajcseréhez, meg valami hővédőt még teszünk rá biztos ami tuti.
Képesmotorról van, nyílván kínai tehát nem a legjobb minőség, nem annyira szép mint a gyári (illeszkedésben stb.) de pályaidomnak lett így arra tökéletes.
Nem volt egyszerű történet, 1 nap elment vele, de megérte
Szia Zoli! Amiket te írtál, azok gyakorlatilag pályanyomások, hogyan használod utcán? milyen gumival, mennyire mész keményen?
Nekem még a 2.5 is sok. Utcán is, pályán is. Nekem utcára a 2.1/1.9 vált be leginkább, ebből szoktam 2-3 tizedet leengedni nyáron a ringen. Bár hivatalosan a Dunlopnak is 2.1/1.7 lenne az előírt hidegen pályázni, de nekem az nagyon so
Sziasztok! Eladóvá vált a vázsérült 2007-es Honda cbr 600 rr-em, amennyiben valakit esetleg érdekel az a motorhirdetések között megtalálja a hirdetésemet.
Próbáltam már minden márkát. De a 2,9 nekem egyszerűen túl sok volt mindegyiknél az én 75 kilómhoz. Én hátul mindig 2,5-tel kezdek, aztán max 1-2 tizeddel korrigálok ha kell.