Szerintem lehet akármilyen fokozatú H. Akadémiás szerelő. Általában az üzemanyag minőségével magyaráznak hibajelenségeket, aztán vízgőz az égéstérben....lambda értékeken is látszik és a Kat.-kipufogó hőmérséklet se volt meg.
Tudom. De nekem bevált utcára is. Már a gyári BT-015-össel se nagyon mentem előírt nyomással, aztán lett Supercorsa, azzal sosem volt a 2.1/1.9-nél magasabb nyomás, még utassal se, de most a Dunloppal se. Sőt, néha elfelejtem visszafújni pálya után és napokig azzal megyek a városban, de nem zavar. A Supercorsa (edzőgumi volt a FullGas csapatban) így is elment kb 6-7ezret, de a Briantől vett, lehasznált hátsó is elgurult vagy 4ezret, a Dunlop is fent van már jó régen, van benne legalább 7-8ezer és hátul kb 2mm van még a mintában. Cserébe tapadnak, mint állat és nekem ez a legfontosabb.
Keményen nem megyek, de azért húzom neki utcán, a ringen meg olyan 2:20 körül, ha kijutok néha...
Illeszkedik rendesen. Néhol természetesen nem olyan gyönyörűen mint a gyári. A hasidom nincs teljesen felcsavarozva, mert úgy is le kell szedni olajcseréhez, meg valami hővédőt még teszünk rá biztos ami tuti.
Képesmotorról van, nyílván kínai tehát nem a legjobb minőség, nem annyira szép mint a gyári (illeszkedésben stb.) de pályaidomnak lett így arra tökéletes.
Nem volt egyszerű történet, 1 nap elment vele, de megérte
Nekem még a 2.5 is sok. Utcán is, pályán is. Nekem utcára a 2.1/1.9 vált be leginkább, ebből szoktam 2-3 tizedet leengedni nyáron a ringen. Bár hivatalosan a Dunlopnak is 2.1/1.7 lenne az előírt hidegen pályázni, de nekem az nagyon so
Sziasztok! Eladóvá vált a vázsérült 2007-es Honda cbr 600 rr-em, amennyiben valakit esetleg érdekel az a motorhirdetések között megtalálja a hirdetésemet.
Próbáltam már minden márkát. De a 2,9 nekem egyszerűen túl sok volt mindegyiknél az én 75 kilómhoz. Én hátul mindig 2,5-tel kezdek, aztán max 1-2 tizeddel korrigálok ha kell.
Sört, bort, pálinkát hűtsb be az átszereléshez! Nem lesz egy gyalogmenet!