Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg hát
Viszont nem úszod meg, mesélj kellőképpen meg lettél büntetve a bakidért?
mekkora barom voltam idegemben megsem néztem igazad volt tényleg sebbegésben volt ezért este nagy bünti lesz kösz a tippet beszarok komolyan
Akkor valamit csibészkedni szerettek volna kettesben eldöntötték nézd meg nincs e sebességben
hehe nem tudom jót akart hogy kitolja és megdőlt (szerencsére nem döltek ell )neki a falnak de értelem szerűen mi a kurva anyáért nem lehet tolni amikor tuti h nem deformálodot a utáni résznél a tárcsa viszont 1 picit lehet hátra előre tolni krva életbe.
Egy dógot tehetsz, eladod a végdobod nekem Elvileg egy ilyen kis "balesettől" nem lehetne semmi baja.
Asszonynak lesz munkája ...netán féltékenyek egymásra?
skacok ha a hátsó féktárcsa ütést kap van olyan hogy egy picit lehet tolni a gépet és hirtelen megragad mintha belene huzva a fék pedig nincs igy nem lehet betolni a helyére a gépet aszony pajtás megboritota a gépet ahogy hozta ki a garázsbol és nekidölt a falnak faridomal nem karcolodot nem látni kivaxoltam de alapvetöleg nem ért a tácsához semmi és mégsem lehet tolni nem merem tolni mert a fékbetéteket biztos szétbaszná szerintetek uj hátsó tárcsát vegyek? pls Help
Utcai igénybevétel sokszor rosszabb, mint a pályamotorozás. Gondold végig 35 fokban dugóban araszolsz kemény 10 km/h-val és a pályán meg végig mész nagy sebességgel és ezáltal vissza tud hűlni. Az olajszivattyúnak meg mi baja lett? A csapágyak mindvégig olajban vannak és neked tönkrementek pár ezer kilométer alatt? Fogaskerekek meg ledarálódtak, mert 10w50-el mentél? Sehogy se értem az ok-okozati összefüggést.
Egyébként nálam is a szekunder-primer csapágyat kellett cserélni gariba és 50-es olajat tettek bele új korába, utcai igénybevételhez. Nem forogtak központosan és a fogaskerék hézagolás is elment (darálás volt). Emlékszem.....könyörögni kellett a szervizben, hogy szedjék szét és végül olajszivattyút is cserélni kellett.
Nekem Banner van már évek óta, pont a fele a Yuasa-nak...
Yuasán kívül milyen olcsóbb aksit érdemes használni? erről Landportról hallott már, esetleg használta már v.ki, vagy inkább Banner Varta stb? Azért 45-öt sajnálok egy yuasáért még ebayen se sokkal olcsóbb...
üdv. eladó honda cbr 600 rr pc 40-hez 2007-től, a képeken látott 10 km -ert futott alkatrészek ( kivéve a gyári kip. rendszer az használt ) megegyezés szerinti árakon ! 0620/992-4528 gödöllő
Bocs, de amit irtál azt végig gondoltad?
Úgy tűnik, egy kicsit alul méretezték....

Volt olyan CBR 1000RR 2005 már az 1000km-es szervizen kuplung problémára panaszkodott a tulajdonos. Eleinte azt mondták neki, hogy vele van a baj...
Az olaj besűrűsödése sokkal nagyobb problémát okoz. Egyébként a kuplungrugó termikusan lágyul el és ez kihat az olajrendszer működésére is, mivel ahogy nő az olajnyomás és nő a hőmérséklet úgy tolja kifelé a nyomólapot (csúszik a kuplung) és a (megkerülő) nyomásszelep sem zár el időben. Így szekunder tengely is kevesebb kenést kap.
Mi EBC kuplungszettre váltunk kb. 10% erősebb, mint a gyári szett.
üdv!
ha érdekel valakit,jelezze!
http://www.kepesmotor.hu/honda...

min ár 10000Ft
Eladó a képen látható 04-06-os CBR 600RR- hez komplett pályaidom két farokidommal, hátsó felni, buborékos plexi füst színű és átlátszó..
érd.: 20/339-0452
Másrészt nagyon kevés széria tartós teszttel találkozunk és igazából nem is tudjuk, hogy mire számíthatunk.
Szerintem a kereskedőktől-importőröktől nem kapni valós képet (elsősorban image-marketing-profit miatt).
A Német média pl. a tartós teszteket, több tulajdonos visszajelzései-tapasztalatai-szolgáltatás-ügyfélkezelés alapján állítja össze.
A lényeg, hogy építő jellegű és szerintem fontosak a visszajelzések-tapasztalatok a típussal kapcsolatosan.
Szia!

Nem akarok kukacoskodni, de a 10w30-as olaj is lehet majdnem olyan viszkozitású, mint egy 10w40-es olaj. Múltkor valaki boncolgatta a olajok cSt számát, ami az igazán mérvadó. Ám nem kell minden meghibásodást a nagyobb viszkozitású motorolaj számlájára írni, mert itt a végén mindenkire a frászt hozod
Erről nincs információnk, de 2 fémlamella (Disc) fordítva volt a kuplungkosárban. A központi kuplungkosár és a nyomólap ötvözete (molybden-grafit) anyagot szinte mindenhol megtalálható volt (kuplungkosárban, vezérműtengelyeknél, dugattyú lehúzógyűrű járataiban, tűgörgős csapágyaknál, primer-szekundertengely csapágyainál stb.). A külső kuplungkosárnak akkora lógása volt, hogy nem feküdt fel rendesen az olajszivattyú meghajtójának bütykeire.
Szép.....

Gondolom márkaszervizből érkezett "nincs annak semmi baja"
Szia!
Talán az egyik legjobb kompromisszum...

Azonban mi találkoztunk olyannal is 09' pc40-nél. Igaz, 40-es olajjal ment, de kuplungrugó lágyulás volt 45,2mm volt a hossza (45,8mmm a limit határ és 46,8mm az új rugó hossza) és belevert a nyomólapba. A nyomólap ötvözete keveredett a motorolajjal és lerakódott az olajjáratokba-rendszerben, többek közt a középső kuplungkosár járatába is. (szárazzak voltak a kuplunglamellák)
10W-30-as olajjal nagyobb volt az olajnyomás, mivel az olajjáratokba lerakódás volt.