Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahj fiúk ennyire ne haladjunk előre, még az olajoknál tartottunk, a gumi téma majd 1 hónap múlva jön.

Találtam 20w60-as 2 ütemű motorolajat. Beleönthetem a Hrc matricás Hondámba?
Nem úgy van az Dánloppal az aszfalt alatt dönthetsz, de a mislennel csak peremig.
Szar, nem szar, BT20 után jó nem? XD
Hát ja. Pirelli SuperCorsa Sp1-2 utcán az egyik legjobb választás szerintem. Bár a mostani Dunlop viszont pályán jobban, mélyebbre dönthető. És azért utcán se szar.
akkó nem volt még alattad jó gumi..... óvatosan azzal a fossal
Sanszos, mert tényleg egy betű sincs az izzón :S De beraktam egy normálisat, jobb mint új korában. Ma mentem kb 50 kilcsit, teszteltem az új, használt Pilot Power gumijaimat :D Nagyon jóóó :)
Lehet, hogy led-es izzóra lett kicserélve. Vagyis izzófoglalat, de nem izzószál, hanem led. Sok ilyen kapható akár a tecsóban is párszázért. Persze a komolyabb, időtálló darabok drágábbak.
Azért mondom, mert engem is meglepett, sztem valami szar kókány valami lett beletéve :S
Nem csak a '07-estől lett LED-es?
Szasztok, az létezik, hogy a '04-es 600RR-nek ledes a helyzetjelzője? Mert jelenleg nem világít, és nem kimondottan normál izzónak tűnik... Simát lehet a helyére rakni?

Köszi
szerintem szintetikus leglaábbis én azt használok a cbr-be igaz nekem csak 250-es cbr van. Repsol 10W40 szintetikus, előtte Shell 10W40 szintetikust használtam
Ha már az olaj témánál tartunk, milyet rakjak a 04' RR-be? Az oké hogy amit a gyár ajánl 10W-40 de szintetikus vagy félszintetikus? Előre is köszi!
Egyébként a dugattyúk szenvednek legjobban a sűrű-nagy viszkozitású olajtól, megnő a dugattyú hőmérséklet, mivel az alsó része nem kap megfelelő mennyiségű olajat és jelentősen megnő a dugattyúk alternáló mozgása. Továbbá kuplung-váltó működési problémák lépnek fel, mivel a lamellák közé nem fér be a sűrűbb olaj.
Szóval, a nem megfelelő minőségű-viszkozitású olaj választás jelentős motorkárosodáshoz vezet.
Talán úgy kéne hidegen indítani a motort, mint régen a Hoffert... Az olaj hőmérséklete elérné a 100 fokot (olaj ideális 10cSt), hűtővíz 80 fokos lenne, sosem kopna el a motor...
NEM! Csak ha mindegyik oldalra ragasztasz HRC-s matricát!
Gyári H. olajszűrő(ami áramlástanilag inkább 10w-30-asra van optimalizálva)+sűrű olaj pl.10w-50 a legrosszabb kombináció. Különösen hidegindítás során nagy a szivattyúzási veszteség, amikor a 10w-50-es olajnak pl. 40 C.fokon 110 cSt, míg a 10w-30-asnak 73,5 cSt.
http://www.olajshop.hu/motul-3...

Ha ragasztok a motoromra egy HRC matricát, akkor már mehet bele ilyen olaj?
A 10W 50-es olaj 100 fokos olajhőmérsékleten hogyan ken? Egy biztos, az én motoromba ezentúl csak 10W 30-as viszkozitású olaj kerül... Nemrég van benne, de hallhatóan csendesebb a járása alapjáraton, olyan, mintha vígabban, gyorsabban pörögne fel, könnyedebben járna. A belső hűtésre is hatással van szerintem, mert mintha ritkábban, és rövidebb ideig kapcsolna be a hűtőventillátor. (Akksi pajtás legnagyobb örömére...) Remélem ez némi fogyasztáscsökkenéssel is jár majd. A színe piros, még a szaga is "kellemes", szinte parfüm illatú. (Csak a csajom nehogy kiprószálja...)
Én is úgy gondolom PC40-esnél nagyon kicsi a "mozgástér" (precízebb illesztések stb.), ezért érdemes 10W-30-as olajnál maradni.
Egyébként a Honda H. szerint erre az éghajlatra 10W-40-es való, pedig a 10W-30-as olajnak jobb a hőelvezetése, mivel nagyobb az olajáramlása.
Sok szerviz új PC40-be eleinte még 10W-50-es olajat is öntött bele (utcai igénybevételhez).
de minek?
Lusta voltam, meg ott telibe az van fotózva, azért csak ott
miért csak az egyik képen takartad ki a rendszámot?
Csütörtökön megyünk Kakucsra, kihasználjuk ezt a jó időt esetleg ha van kedve csatlakozni valakinek sikítson!
Pedig nem kell hozzá agysebésznek lenni!
Teljesen igazat kell, hogy adjak.
A mindenkori gyári (beállítás ill. instrukciók) a legjobb... vagy leg optimálisabb.