Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennel azert picit olcsobban lehet kapni itthon.
Sziasztok!
Van köztetek vki, aki '04-'06 közötti 600RR-ben sportlevegőszűrőt használ? Mik a tapasztalataitok a gyárihoz képest? Nem macerás 2000km-enként hozzájutni a levegőszűrőhöz, hogy tisztítsátok, olajozzátok? Én csupán még csak egyszer szedtem szét (szezon elején), hát mondhatom pff
Ilyet vettem, remélem jól döntöttem, 13 euro postával, itthon nem találtam olcsóbban
En is K&N-t hasznalok. Ha nem titok, akkor milyen tipust es mennyiert rendeltel ebay-rol?
Én is most rendeltem ebayről occsóért, itt milyen árak vannak...
Én használok.
K&N olajszűrőt használ v.ki, vagy csak a gyári?
Hmmmm.....próbálok cikkszámot lőni a felni matricához.... De már ráugrasztottam a Honda-s kontaktomat!

Köszi!
Szia!

Akkor leírnám az én véleményemet ezzel kapcsolatban! Kezdjük ott, hogy a Motul motor kenőolaj termékeken a Factory Line jelenti a versenycélokra ajánlott. Közúti használatra a 7100-es sima észteres olaj való. Ennek puszta oka, hogy nem annyira "finom" olaj, mint a 300V, így ideális a 6.000 kilométeres olajcserékre, mert több szennyeződést is elvisel, anélkül, hogy romlana a kenési képessége. Azonban a 300V versenyolajat épp ezért kell gyakrabban cserélni, mert hamarabb koszolódik. A Motul 300V Power azt pedig nem tenném bele, mivel autó olaj! A gyártók pedig azért javasolják az évenkénti olajcserét, attól függetlenül, hogy 1000 vagy 2000 kilométert mentél, mert a kenőolaj molekula szerkezete megváltózik és így ismét rosszabb lesz a kenési képessége. Olyan nem létezik, hogy a motorolaj 500 kilométer után éri el az ideális állapotot. Ha már az olajba benzin jut, akkor ott gondok vannak a dugattyúgyűrűkkel.
Nekem Leylám van!
Nem kell lecserélni. Pazarlás lenne. A Factory Line nem kifejezett versenyolaj, utcai használtra is tervezték. A 300v Power a full versenyolaj. A gyártók azért ajánlanak évenkénti cserét, mert feltételeznek egy átlagos futást. Ha ezret mentél vele, felesleges leengedni, mert az olaj még alig "tört be". Nagyjából 500 km után éri el az ideális állapotot. A savasodástól sem kell tartanod, mert az adalékanyagok ennyi futás után még nem kezdek el lebomlani. Még akkor sem kellene cserélni, ha az ezer km-t úgy motorztad le, hogy mindig csak a boltig mentél és vissza. Ilyenkor is csak egy hosszabb útra van szükség, hogy az oljba jutott benzin és pára elpárologhasson.
Egyébként meg az a jó olaj, ami gyorsan "koszolódik". Az jó olaj egyik legfontosabb(!) feladata hogy a koromszemcséket lebegésben tartsa, így tarva tisztán a motort.
tonyy87@gmail.com
Nem látok mailt
Az adatlapomon van az email címem,küldj egy üzenetet és le egyeztetünk mindent,köszönöm.
Oké rendben, akkor kellene nekem, hol van helyileg vagy postával mennyi lenne?
Persze. Sérülésmentes.
Üdv mindenkinek!

Engedjetek meg egy kérdést.

Valaki használ közületek Leyla Edition 600RR-t?

R,
S.K.
Ha a hátsó ülésen nincs sérülés akkor igényt tartanék rá, tudsz feldobni róla képet még?
Tehát akkor kuka.Ezzel is okosabb lettem,én pont az ellenkezőjét gondoltam.Azt hittem a dupla észter miatt "strapabíróbb" az olaj.
Nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv mindenkinek!

2005-ös évjáratú CBR 600 RR motorból megmaradt alkatrészek eladóak.

Bal oldal idom: 5000Ft
Első ülés: 5000Ft
Hátsó ülés : 3000Ft
lábtartó konzol: 1500Ft/db
első lámpa: 5000Ft
Farokidom alatti műanyag betét : 3000Ft
Rendszám tábla tartó :4000Ft
Hátsó lámpa : 5000Ft
müanyag takaró idom : 3000Ft /db
oldal standard kapcsolóval:5000Ft
Szia!

A Motul 300V dupla észteres olaj, tehát nagyon "finom" olaj, így gyorsan koszolódik. Mivel ez verseny olaj, ezért illdomos évente lecserélni még ha nem is mentél, annyi kilométert és ennek az olajnak sűrűbb az olajcsere intervalluma is.

Üdv: Norbi
Szia!

Pasztás.
Üdv mindenkinek!
Olaj-témában érdekelne a véleményetek.2004-es rr-em van,idén tavasszal csináltam olajcserét(Motul 300 V Fact.Line),viszont a szezonban csak kb 1000km-t mentem.A kérdés:
Mit gondoltok,mindenképpen cseréljem le jövő tavasszal az olajat?Hiszen keveset mentem vele,de egész télen benne áll a motorban.Tanácstalan vagyok,picit drága hogy 1000km után kidobjam,de azt sem akarom hogy a spórolásom miatt valami gondja legyen a motornak.
Előre is köszi.
Generátor fedél alatt van tömítés?
Vacsi után neked kellett mosogatni?.. bár akkor nem nevetnél ennyire