Azt megtudja-e esetleg mondani valaki hogy egy 2007-es évjáratú, de először csak 2010-ben forgalomba helyezett cbr 600 rr-nek 10.000 km-es futásteljesítménnyel mekkora lehet az eurotax értéke?
Mindkét verzió járható, mindkét út hivatalos. Ha gazdasági totálkár van, a biztosító úgysem fogja engedni, hogy a gépet megjavítsák, hiába viszi márkaszervizbe egyből. A legegyszerűbb(-nek látszó) nem mindig a legjobb. Tapasztalat.
Sehova nem kell mennie. Beviszi márkaszervizbe, és ott mindent elintéznek.
Feltéve, ha valaki gazdagodni szeretne akkor nem ez a megfelelő út. Ha viszont mindent hivatalosan nyűg mentesen szeretne, akkor ez a legegyszerübb módja. Feltéve, hogy a papírok helyesen vannak kitöltve. Nem kell ezt túlbonyolítani csürni csavarni és rohangálni feleslegesen.
Be kell menned az autós biztosítójához, és le kell adni a kitöltött papírokat. Ott majd megmondják mi a következő lépés. Amíg a kárszemle meg nem történik addig ne nyúlj hozzá a motorhoz!
Sajnálom.Remélem nincs komolyabb bajod!Én egyszer csattantam,kifordult elém szintén,nem lett bajom,felálltam és szét ütöttem.-)De gondolom nem ilyen út kell neked:-))
A tegnapi napon sajnos balesetet szenvedtem, egy ügyes úri ember kifordult elém, mert elmondása szerint 10 méterről nem vett észre. Szerencsére én térdzúzódásokkal megúsztam, de a motorom eleje elég csúnyán megsérült. Az autós a felelősségét elismerte, a helyszínen betétlapot töltöttünk ki.
Nem tudom másnak volt-e már hasonló esete ( remélem minél kevesebbeteknek ), de kíváncsi lennék ki hogyan járt el a balesetet követő kárügyintézés terén.
Nekem azt ajánlották ismerőseim, hogy vigyem be a motort és a kárügyintézéshez szükséges papírokat egy hivtalos Honda szervízbe, ahol elintéznek mindent és én majd a rednberakott motoromért mehetek ha kész lesz.
Nem tudom ez kicsit gyanús nekem hogy ilyen egyszerű lenne, ezért is kérem akinek volt már az enyémhez hasonló sajnálatos tapasztalata az ossza meg velem hogy lenne érdmes eljárnom, hogy minden féle képp a legjobban jöjjek ki a dologból, a körülményekhez képest.
Ja és a Honda Wilker-nél Fóton ( ott vettem 2 éve a motort ) elméletileg a fentebb említett eljárás megvalósítható.
A segítségeteket előre is köszönöm, mindenki vigyázzaon magára, mert úgy jár mint én és 30 métert repül szárnyak nélkül.
Maga a motor is túl melegszik a gyertyáknál működési tömörzárási problémák jelentkeznek (gyújtáskimaradás stb.), mivel nem jut el mindenhova megfelelő mennyiségű-viszkozitású olaj pl. a hengerfejhez a vezérműtengelyekhez, ami a hengereket keni. Továbbá a lehúzógyűrű járataiba sem lesz megfelelő az áramlás. Az olajáramlás-hőelvezetés talán az egyik legfontosabb tényező.
üdv. eladó a képeken látható alkatrészek cbr 600 rr pc 40-hez 2007-től.... a kipufogórendszer használt, a többi alkatrészbe 10 km van ! elfogadható áron ! a képeken kívül még van 1-2 bontott használt apró alkatrész ugyanehhez a tipushoz. érdeklődni csak telefonon a 0620/992-4528-as számon ! gödöllő.
Nem rossz, nem rossz, szép mély.
Nekem egyenlőre még mindíg az Arata a befutó, pedig akra párti voltam. (csak ne lenne annyira drága, valakinek esetleg eladó darabja ócsón )
Feltéve, ha valaki gazdagodni szeretne akkor nem ez a megfelelő út. Ha viszont mindent hivatalosan nyűg mentesen szeretne, akkor ez a legegyszerübb módja. Feltéve, hogy a papírok helyesen vannak kitöltve. Nem kell ezt túlbonyolítani csürni csavarni és rohangálni feleslegesen.
De jó rá a nem teli hasidomos változat is.
A tegnapi napon sajnos balesetet szenvedtem, egy ügyes úri ember kifordult elém, mert elmondása szerint 10 méterről nem vett észre. Szerencsére én térdzúzódásokkal megúsztam, de a motorom eleje elég csúnyán megsérült. Az autós a felelősségét elismerte, a helyszínen betétlapot töltöttünk ki.
Nem tudom másnak volt-e már hasonló esete ( remélem minél kevesebbeteknek ), de kíváncsi lennék ki hogyan járt el a balesetet követő kárügyintézés terén.
Nekem azt ajánlották ismerőseim, hogy vigyem be a motort és a kárügyintézéshez szükséges papírokat egy hivtalos Honda szervízbe, ahol elintéznek mindent és én majd a rednberakott motoromért mehetek ha kész lesz.
Nem tudom ez kicsit gyanús nekem hogy ilyen egyszerű lenne, ezért is kérem akinek volt már az enyémhez hasonló sajnálatos tapasztalata az ossza meg velem hogy lenne érdmes eljárnom, hogy minden féle képp a legjobban jöjjek ki a dologból, a körülményekhez képest.
Ja és a Honda Wilker-nél Fóton ( ott vettem 2 éve a motort ) elméletileg a fentebb említett eljárás megvalósítható.
A segítségeteket előre is köszönöm, mindenki vigyázzaon magára, mert úgy jár mint én és 30 métert repül szárnyak nélkül.
Nem tud valaki 2010es 600rr-hez pàlyaidomot? (nem feltétlen szìnre fùjt, sérült is lehet)
Eladó10-es keménységű White Power rugópár az első teleszkópba. Körülbelül 85-95 kilós pilótáig.
Ára : 18.000 Forint
06-20-231-5840
Maga a motor is túl melegszik a gyertyáknál működési tömörzárási problémák jelentkeznek (gyújtáskimaradás stb.), mivel nem jut el mindenhova megfelelő mennyiségű-viszkozitású olaj pl. a hengerfejhez a vezérműtengelyekhez, ami a hengereket keni. Továbbá a lehúzógyűrű járataiba sem lesz megfelelő az áramlás. Az olajáramlás-hőelvezetés talán az egyik legfontosabb tényező.
Az idomgarnitura megvan még esetleg?
Nekem egyenlőre még mindíg az Arata a befutó, pedig akra párti voltam. (csak ne lenne annyira drága, valakinek esetleg eladó darabja ócsón )