Én is gondolkodtam egy ilyenen. Illeszkedik rendesen? Alul a hasidomnál nincs a helyére téve, vagy nem is lehet? Kicsit tartok ezektől a kínai (gondolom) idomoktól.
SzabiCBR,
Elnézést a zavarásért,lenne egy technikai jellegű problémám Honda géppel kapcsolatban,kíváncsi vagyok te mit gondolsz róla.Ebben a topikban ez eléggé OFF,ezért kérlek dobj egy mailt,visszaírok.Cím az adatlapomon.Előre is köszönöm.Üdv.Compressor
Kaizen!
Többféle gumit is próbáltál már ilyen nyomással? Nekem az a tapasztalatom, hogy nem mindegy milyen gumit használok, konkrétan volt olyan Pirellim, aminek jóval keményebb volt az oldalfala, mint a PPowernek, és ezért a gyári nyomáson a Michelin sokkal jobban melegedett - mondjuk jobban is tapadt.
Miért 2.9 hátul? Egyszerű. Mert a gyári nyomás a motor terhelhetőségének a szélső értékre van állítva. Ami két 100 kilós ember esetén is egybetartja a gumit.
Miután megvettem a motort, az első dolgom volt visszaállítani a futóművet gyári értékekre (teljesen el volt állítva). Keményebbre, gyorsabbra volt tekergetve. Mivel a súlyom szerencsére a gyári erőknek majdnem megfelelő ezért ebből a szempontból szerencsés vagyok. Érzésre én is a keményebb, gyorsabb beállítást szeretem. Tehát mentem vele gyári értéken és utána tekertem egy-kettő klikket a gyorsabb ki- és lassabb berugózáshoz. A rugóerőt hagytam gyári értéken. Amit éreztem: számomra finomabban csillapítja az útegyenletlenségeket.
A guminyomást is kipróbáltam gyári értéken, de az sem volt "jó" érzés. Elől BT0016 van fenn 2.0, 2.2, de inkább 2.0 körül teccik. Hátul nekem 2.2 feletti nyomás szintén nem kellemes érzést közvetít. Mondjuk nem a száguldozós tipus vagyok, a csiga is gyorsabban süvít a kanyarban nálam . De a 2.2 nekem bevált eddig, max 2.4, szerintem.
Mondjuk arra én is kiváncsi lennék miért 2.9-et adott meg a gyár hátulra Most, hogy írtad, meglesem ezt a motorrados beállítást mit is javasolnak.
Utcára ti a gyári beállításokat használjátok? (2010) Olvastam a totalbike-os tesztben, hogy a srác rátekerte a Motorrad által javasolt utcai beállításokat és neki az sokkal jobban bevált. Persze, persze, tudom, nem mindegy, hogy ki hogy, hol megy, milyen gumikkal stb, de azért kíváncsi lennék. Utcára utas nélkül is a 2.5-2.9es nyomást használtok? Utcai gumival, nem vágott slick-kel
Köszi!
Nagyon szivesen, koptatom, de ne legyél lusta korábbi hsz-eket is megnézni, mert olaj témában qrva sokat írtak már ide és kénytelenek mindig ugyanazt leírni.
Bele kell tenni azt amit a gyár ajánl és ennyi. Nem tudom ezen mit kell ennyit elmélkedni. Gugliból is ki tudod keresni melyik való a motordba ráadásul leírják melyik mire való. Ott van motul, repsol, castrol azt lehet válogatni. Sőt qrva drágán még van mol is. Ha figyelmesen olvasgatsz és rászánod! az időt, akkor nem tudsz mellényúlni.
Nyugodtan belerakhatod. A mai korszerű SG feletti olajokat normál utcai körülmények között nem lehet kétvállra fektetni, feltéve, hogy időben cseréled, és jó a motor hűtési rendszere.
Egyébként, felesleges vitába szállni olyanokkal, akik alapvető szakmai tényekkel nincsenek tisztában. Olvasd vissza az ezt megelőző beszélgetésemet, és rájössz te is. Én feladtam.
PC37 csúszott lengővillával mit lehet kezdeni, h. eltűnjenek a csúszásnyomok és a gyári hatása megmaradjon? Színterezés vagy festés simán feketére mint a PC40-nél?
Nincs valakinek eladó kuplung deknije Pc40-eshez? Nem baj, ha törött, ha karcos.
Elnézést a zavarásért,lenne egy technikai jellegű problémám Honda géppel kapcsolatban,kíváncsi vagyok te mit gondolsz róla.Ebben a topikban ez eléggé OFF,ezért kérlek dobj egy mailt,visszaírok.Cím az adatlapomon.Előre is köszönöm.Üdv.Compressor
Többféle gumit is próbáltál már ilyen nyomással? Nekem az a tapasztalatom, hogy nem mindegy milyen gumit használok, konkrétan volt olyan Pirellim, aminek jóval keményebb volt az oldalfala, mint a PPowernek, és ezért a gyári nyomáson a Michelin sokkal jobban melegedett - mondjuk jobban is tapadt.
Én is úgy használom hogy előre 2.2-2.3 hátulra 2.4-2.5, próbáltam már mindenhogy, ezt érzem a legjobbnak.
A guminyomást is kipróbáltam gyári értéken, de az sem volt "jó" érzés. Elől BT0016 van fenn 2.0, 2.2, de inkább 2.0 körül teccik. Hátul nekem 2.2 feletti nyomás szintén nem kellemes érzést közvetít. Mondjuk nem a száguldozós tipus vagyok, a csiga is gyorsabban süvít a kanyarban nálam . De a 2.2 nekem bevált eddig, max 2.4, szerintem.
Mondjuk arra én is kiváncsi lennék miért 2.9-et adott meg a gyár hátulra Most, hogy írtad, meglesem ezt a motorrados beállítást mit is javasolnak.
Köszi!
Bele kell tenni azt amit a gyár ajánl és ennyi. Nem tudom ezen mit kell ennyit elmélkedni. Gugliból is ki tudod keresni melyik való a motordba ráadásul leírják melyik mire való. Ott van motul, repsol, castrol azt lehet válogatni. Sőt qrva drágán még van mol is. Ha figyelmesen olvasgatsz és rászánod! az időt, akkor nem tudsz mellényúlni.
Egyébként, felesleges vitába szállni olyanokkal, akik alapvető szakmai tényekkel nincsenek tisztában. Olvasd vissza az ezt megelőző beszélgetésemet, és rájössz te is. Én feladtam.
Ha olvass vissza pár oldalt és megtudod.
Inkább tavasszal cseréld le és mehet bele, de a 7100-el közútra szerintem jobban járnál, vagy Fuchs Pro 4 10w40