Szia! A célom az volt, hogy minél kisebb legyen a kipufogó belső ellenállása. Ezért lett az EXUP is megműtve. A katalizátor helye pedig (kiöblösödő rész) pedig jól is jött, mert ezáltal egyenletesebb a gázkiáramlás. Ezért nem egy egyenes csövet alkalmaztam. Ha kíváncsi vagy, hogy mi hogy történt, szívesen leírom!
Az Exup-ot nem lenne érdemes bent hagyni? Nekem egy Ixil Extrem végbob van fent olyan mint a Mókus Hondáján van volt gondolom ha ki lenne kapva a katalizátor kicsit fel erősödne a hangja:) De amiket le írtál az alapján mindenképp ki szeretném szedni a katalizátort
Szia! A teljesítménye 129.8 LE és a nyomatéka 71.4 Nm. (azért ehhez kellet még egy Akrapovic végdob, egy Power Commander 5, és egy Auto Tune). A hangjától még most is feláll a cerkám, pedig már fent van egy jó ideje... Érzésre gyorsabb, spontánabb gázreakció, egyenletes gyorsulás. Lambdaszondát egy ún. kiiktatóval helyettesítettem, a régi csövet vágtam meg, és szedtem ki a katalizátort, de úgy hogy ne látszódjon a műtét. EXUP is herélve lett, de kívülről ez sem látszik. Ha mélyebben érdekel, segítek!
Hello és mennyiben változott meg a teljesítménye? mélyebb lett a hang miben változott? vagy mi lett észlelhető amióta nincs benne? a landa szondát hogy helyettesítetted új cső vagy maradt a régi és ki lett belezve a belső? köszi
Szia! A felső vilahíd egy csuklós mechanizmussal össze van kötve a lengéscsillapítóval. Ennek belsejében folyadék van. A lengéscsillapító belsejét egy ívmozgást végző lapát osztja ketté. A tengelyéhez kapcsolódik a karos mechanizmus. A belső lapát által két részre osztott teret egy "bypass" megkerülő csatorna köti össze. Ebben van egy kitöltési tényezővel működő elektromágneses áteresztő szelep. A kitöltési tényezőt közvetlenül a vezérlőegységtől (ECU) "kapja" a járműsebesség figyelembevételével (sebességjeladó VSS). A választ a kérdésedre ennek fényében már te is tudod...
Szeretném egy picit megváltoztatni az áttételem, és ebben szorulnék a segítségetekre! Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy mivel hátul nekem is 190-es gumi van fent, ha elöl -1, az ua. mintha gyári áttétel lenne. Szívesen fogadom a személyes tapasztalatokat!
600RR (2006) sérült, de meghegesztett komplett (movistar-os) idomszettet kb. mennyiért lehetne értékesíteni? Gyári cucc!
Néhány helyen gitt, meg egy új fényezés kell rá!
Szia! Semmi gáz! Óvatosan vissza tudod a dugattyúkat nyomni a munkahengerbe! Én rendszeresen kipumpálom a fékkarral (persze nem teljesen...) a dugattyúkat, és letisztítom a rárakodott fékport. Meghálálja a fék, eddig még mindig megmentette az életem...
Szia! Szívesen segítek! Küldök fényképet és méretezést. Ha ezen kívül bármi kérdésed van az elkészítéssel kapcsolatban, állok rendelkezésedre. Küldj egy e-mailt, elérhetőségem az adatlapomon.
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ma kiszedtem az első felnit, és már mikor nem volt bent a kerék a haverom, véletlenül meghúzta a fékkart. Emlékeztem, mikor a kiskönyvet olvastam volt vmi írva erről, és meg is találtam: "Ne húzza meg a fékkart, míg a kerék ki van szerelve a motorkerékpárból, mert a fékdugattyú kinyomódik a munkahengerből és a fékfolyadék elfolyik. Ha ez előfordul, a fékrendszert Honda márkakereskedésben meg kell javítani.
Szerintetek?
Szeretném egy picit megváltoztatni az áttételem, és ebben szorulnék a segítségetekre! Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy mivel hátul nekem is 190-es gumi van fent, ha elöl -1, az ua. mintha gyári áttétel lenne. Szívesen fogadom a személyes tapasztalatokat!
Néhány helyen gitt, meg egy új fényezés kell rá!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ma kiszedtem az első felnit, és már mikor nem volt bent a kerék a haverom, véletlenül meghúzta a fékkart. Emlékeztem, mikor a kiskönyvet olvastam volt vmi írva erről, és meg is találtam: "Ne húzza meg a fékkart, míg a kerék ki van szerelve a motorkerékpárból, mert a fékdugattyú kinyomódik a munkahengerből és a fékfolyadék elfolyik. Ha ez előfordul, a fékrendszert Honda márkakereskedésben meg kell javítani.
Szerintetek?