Köszönöm szépen!
Sikerült vennem 45-ért egy gyárit.
De nem tudom mitől mehetett szét az enyém,szerelő azt mondta ilyennel még nem találkozott ennyi idős motornál....
Az új ára:325000ft
ahoj,
ki milyen sportdobot használ az rr-en? pc40-re érdekel, illetve nézelődöm komplett leömlő+dob rendszerben is, csak típus specifikusban.
akrapovic-on kívül ki gyárt még erre a bringára?
Hölgyek, Urak,
Esetleg megválnék a CBR-től, ha valaki tud, vagy hall valamit, gondoljon rám...
Rájöttem, hogy inkább túrázósabb a stílusom, ezért inkább valami ilyen vonalon gondolkoznék.
Részletek privátban, "nem mindenáron eladó" jeligére. :)
Na mostmár tudom mért adta a cicergö hangot a blok 5000-fordulaton.
Kicseréltem a vezérmüláncot a feszitőt és egy bizonyos fordulaton olyan hangot adott mintha meglenne nyulva a jánc.
Tegnap kivettem és a jelado tetején finom fémforgács volt,lerakodva szerintem ez zavart bele a rendszerbe.
De most rendelek tőled olaj leeresztö csavart aminek a végén mágnes van.
CMP = Camshaft Position Sensor (vezérműtengely pozíció jeladó)
A vezérműtengely és a főtengely jeladó jelei alapján szinkronizálja össze a pizíciókat az ECU beindítás elött.
Sok motornál a szinkronizáció után (beindulás után) a CMP-t szétlehet húzni, mert a moci megy tovább... mondjuk újra beindítani már nem lehet
Sziasztok!
Hátha valakit érdekel. :) Eladó egy pár féktárcsa, 2004-es 600 RR-ről való, 310 mm átmérőjű. Ha jól tudom, több évjáratra is jó.
Ára: 16.000 Ft.
Érdeklődni: adam1211@freemail.hu ; +36306403741
Én is találkoztam hasonló esettel 2007-esnél. A PAIR szelep szorulás volt és nyitott állapotban maradt, de több 10000km hajtották így (köszönhetően a szakszerviz hozzáállásainak). Sőt! Kitérték a PAIR levegőrendszer vizsgálatát is, de elutasították. (Hülyeségeket kérnek stb..)
Egyébként ugyanazokat a jelenségeket tapasztalták, mint Ti!
Kicsit furcsának tartom, hogy jelentős javulás volt érezhető fogyasztásban! De akár gázreakcióban vagy dinamikában is.
Mivel a PAIR rendszer a blokk belső működésébe nem szól bele (a munkaütem miéntjébe) azért furcsa lenne bármi féle változás is.
Csak abban az esetben lehetnek ezek, ha a PAIR szelep rossz volt és állandóan nyitva volt és elengedte a "nyomás" a légszűrőből.
De az nem üzemszerű eset, hogy rossz.
Mi arról "bezséltünk", hogy ha jó, akkor hogyan "működik"...
PAIR szabályzó szelepet cseréltünk és jelentős javulás érezhető, fogyasztásban, dinamikában (különösen pl. 6. fokozatban alulról szépen kijön és nem fullad be azonnal), a gázreakciók és motorfék szabályzás is rendben van.
Előtte nagyon érzékenyen reagált a beszívott levegő sebességére pl: hátszélben ment jól, viszont szembe szélben megzavarodott.
Köszi az technikai információkat!
Állítólag most készít CBR 600RR modelltörténelmi tesztet a Superbike magazin.
Kíváncsi leszek, hogy írnak-e valamit a tesztelési hiányosságaikról. (pl. Honda hogy kezelte garanciális időszakban orvosolták, vagy kint tartották)
luigi013
először is köszönöm a hozzászólásodat
igazából érdekelne a motor csak félek belevágni mert az ország másik végében lakom Csengerben ami 500 km-re van Celldömölktől. A másik dolog, hogy annyira nem vagyok képben, hogy egyedül el merjem hozni a motort de ha mégis úgy alakulna megköszönném ha eljönnél velem és segítenél
Mindkét motor 2003- 2004 -ig gyártott modellhez tartozik az első teleszkóp nem fordított és csak részben állítható az idomgarnitúra is más mint a 2005 ösé légbeömlő stb . A kiló méterek gyanúsak miért kell 15000 nél féktárcsát cserélni nekem 30000 van benne de még válla sincs A másodiknál ha kinagyítod a képet vagy pályás gumit raktak fel vagy pályázott a motor ezekre érdemes odafigyelni.
Sikerült vennem 45-ért egy gyárit.
De nem tudom mitől mehetett szét az enyém,szerelő azt mondta ilyennel még nem találkozott ennyi idős motornál....
Az új ára:325000ft