és az, hogy jön most ide?!...eddig rs5 volt a téma.
De bárhogyan is... nem a gyári a cucc, akkor a kékek, ha gecik küldhetnek 100e-es csekket. Engedély nélküli átalakítás címen.
ezért nem kell rendszám se
Aggyisten! Ha szakadt a PAIR tekercse (azaz nem 0, hanem végtelen az ellenállása), akkor elvileg zárt állapotban kell lennie a szelepnek. Ekkor azonban egyáltalán nem enged semennyi levegőt a kipufogóba, ergó ez önmagában nem okozhat hibát! Azt el tudom képzelni, hogy esetleg megszorult "félúton" vagy maga a ház tömítetlen, repedt, a levegőtől felhígult kipufogógáz miatt a lambdaszonda szegény keveréket jelez, a vezérlőegység meg jól rádúsít... Szerintem ezt nézzétek meg mielőtt vásároltok egy qrva drága szelepet. Sok sikert!
Szia! A Walter Moto bukógombákat, tengelyvég gombákat, lábtartókat a Dangernál vettem Pesten. Pontos árra már nem emlékszem, de bármikor meg tudod nézni a honlapjukon, (dangerbikes.hu) vagy rá tudsz kérdezni telefonon. Azt elmondom, hogy ha venni szeretnél, akkor előleget kérnek (pénz átvételről elismervényt adnak), és -legalább is nekem- nagyon sokára tudták leszállítani. Nyilván ez nem az ő hibájuk, de én már komolyan kezdtem aggódni... Walter Moto-nak van honlapja, teljes repertoárt meg tudod tekinteni, csak sajnos nem tudsz közvetlenül tőlük rendelni. Ha valami kérdésed van még, vagy fénykép kell róla, segítek!
Pamerattilához lenne egy kérdésem!:) A bukógombát honnan szervíroztad és mennyibe fájt? Én sem akarom megfúrni az idomot, ezért LsL-t néztem konzolosat, de az nekem kurvadrága egyelőre. Tudom, hogy van sokféle, nézegettem már én is, de ha már megláttam, gondoltam érdeklődöm.
Szia! Ha a szekunder levegő rendszer szabályzószelepe a hibás, nagyon könnyen tudod orvosolni. Én azt csináltam, hogy a szabályzó szelep és a szelepfedél között levő 2db kb. 12mm-es belső átmérőjű gumicsövet levakítottam. (megkapta a 12-es gömbvasat, bepasztázva, kivülről egy bilinccsel rögzítve) Nem valami elegántos megoldás, de műkszik. Hibát nem generál, mert szabályzószelep továbbra is működik, csak nem enged számolatlanul plusz levegőt a kipufogóba. A lambda értéked pedig korrekt lesz. Katalizátor felmelegedési ideje kicsit megnövekszik (kutyát nem érdekli...), felmelegedési fázis alatt nagyobb lesz a CO (emiatt megint nem iszunk mérget...). Sok sikert a faragáshoz!
Egyébként a PAIR control valve probléma nem egyedi eset PC40-nél. Tud hasonló jelenségeket okozni, a blokk-gyertya is túlhevülhet és a kipufogó hőmérséklet sincs meg.
A PGM-DSFI (safety management) figyelmen kívül hagyja, diagnosztikailag nincs lefedve a PAIR szelepnél 23-27ohm-ot kell, hogy mérjél.
Szia! Őszinte leszek: szerintem elölről a láthatósága katasztrofális. (na jó, valamennyi kilátszik az idomból...) Más dolog, hogy ki fogja nézegetni elölről. Autós a tükörben? Mire belenéz és észrevesz, már rég megelőzted. Szemből jövő? Ha te kanyarodsz, úgyis meg kell hogy állj. Irányváltáskor, sávváltáskor életbevágóan fontos, hogy körülnézz, ha van index, ha nincs. Be szoktam kapcsolni, de az a tapasztalatom, hogy jobb ha "félsz" mindenkitől. Külsőleg nekem tetszik, ezért szereltem fel... Megbízhatóság O.K.! Led elvileg sosem megy tönkre. Kell még hozzá ellenállás, a terhelés miatt, azzal sincs gond. Én a Dangernál vásároltam, de ha körülnézel, majdnem féláron hozzá lehet jutni... (Ebay, TST Industries) Hátsók jól láthatók, ez fontos is, hiszen hátra fele csak korlátozottan látsz és ha valaki hátulról settenkedik, jó ha tudatod vele hogy merre akarsz tovább menni...
Szia
Az első idomba süllyedő indexedről tudnál mondani pár szót?
Pl: Látszik előröl rendesen? Megbízhatóak? Ja és hogy hol vetted mert én is nagyon gondolkozok rajta
Szia! Nálam is volt már hasonló hibajelenséggel motor. Szétszereléskor semmi rendellenesség nem látszott, összeszerelés után ugyanaz a jelenség... Én a hagyományos módszerrel találtam meg a falslevegő bejutásának a helyét. (féktisztítót fújtam a gyanús helyekre, járó motornál...) Egyébként a szekunder levegőrendszer szabályzószelepe volt hibás. Sok sikert!
Szia!
Általában tömítettségi problémák szoktak hasonló jelenségeket okozni.
Szerintem egyszerűen falsot szív a motor...vizsgáljátok át az injektorsor tömítettségét (itt a legnagyobb a depresszió).
A Lambda értékeken látni kéne, hogy a motornak milyen az égése (lambda ablak 0,7-1.2v.)
Ha a Lambda-szonda kicsavarják, akkor a lamdba dúsít.
Egyébként a motor volt már bontva, mert ezek általában összeszerelési hibákból szoktak fakadni.
Éppen most küzdünk egyik barátom 2009-esével. Alapjáraton hortyogó szívóhangot hallani. Hidegen emelt alapjárat ingadozik és melegen gázra fullad. Hibatárolóban semmi és a H tesztprogram szerint is rendben van.
A szervizben azt tanácsolták neki, hogy tankoljon minőségi üzemanyagot, de viszont a lambdát lelazították (vajon miért?).
Esetleg tudsz valami tanácsot adni ezzel kapcsolatban?
De bárhogyan is... nem a gyári a cucc, akkor a kékek, ha gecik küldhetnek 100e-es csekket. Engedély nélküli átalakítás címen.
ezért nem kell rendszám se
Kösz srácok!
A PAIR szabályzószelep a hibás O ohm-ot mértünk (szakadt).
Egyébként a PAIR control valve probléma nem egyedi eset PC40-nél. Tud hasonló jelenségeket okozni, a blokk-gyertya is túlhevülhet és a kipufogó hőmérséklet sincs meg.
A PGM-DSFI (safety management) figyelmen kívül hagyja, diagnosztikailag nincs lefedve a PAIR szelepnél 23-27ohm-ot kell, hogy mérjél.
Hálás köszönet !
Mindenesetre van mit tenni a H-nál, különösen a szerviztevékenységnél, pedig le van írva nekik minden A-tól-Z-ig.
Már elkelt.
Az első idomba süllyedő indexedről tudnál mondani pár szót?
Pl: Látszik előröl rendesen? Megbízhatóak? Ja és hogy hol vetted mert én is nagyon gondolkozok rajta
Általában tömítettségi problémák szoktak hasonló jelenségeket okozni.
Szerintem egyszerűen falsot szív a motor...vizsgáljátok át az injektorsor tömítettségét (itt a legnagyobb a depresszió).
A Lambda értékeken látni kéne, hogy a motornak milyen az égése (lambda ablak 0,7-1.2v.)
Ha a Lambda-szonda kicsavarják, akkor a lamdba dúsít.
Egyébként a motor volt már bontva, mert ezek általában összeszerelési hibákból szoktak fakadni.
Éppen most küzdünk egyik barátom 2009-esével. Alapjáraton hortyogó szívóhangot hallani. Hidegen emelt alapjárat ingadozik és melegen gázra fullad. Hibatárolóban semmi és a H tesztprogram szerint is rendben van.
A szervizben azt tanácsolták neki, hogy tankoljon minőségi üzemanyagot, de viszont a lambdát lelazították (vajon miért?).
Esetleg tudsz valami tanácsot adni ezzel kapcsolatban?
Ha 320-as a féktárcsa, akkor ne felejts el távtartót rakni a féknyeregnek.