Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

... még pár kép!
Szia Tutu! Küldök képeket a motoromról, ahogy kérted! Ha valamit nem értsz, szójjál...
eladó honda cbr 600 rr , 2011 -es évjárathoz komplett eredeti gyári teljesen új idomszett, lámpákkal, indexekkel, tükrökkel,összes komplett lábtartóval, fékpedállal, váltókarral, ülésekkel, műanyagokkal, ami a képeken látható csak egyben eladók ár 290 eft. 0620-99-245-28
Sziasztok!

Eladó az alábbi kormány 600RR Ára 10.000 forint
Különösen részterhelésnél és össze-vissza reagált (gázreakció). Meghajtólánc cserék voltak, de nem a lánc okozta a jelenséget.
Igen! 25 km/h felett rángatott....
Megy! Köszönöm:)
Szia!
Nem semmi...

Még szerencse, hogy nem történt nagyobb baj (baleset)

Azt szeretném megkérdezni, hogy nem éreztél üzemzavarokat? Mert ott a primertengelynek elég nagy lehetett a szögsebesség változása és a PGM-DSFI a primertengelyről is vesz jelet.
Alapvetően nincsenek szivattyúzási problémák, nyugodtan mehet bele a 10W-40 is.
Nálam csak gyártási hibás váltó (primertengely) csapágy okozott olajszivattyúzási problémát. Nem központosan forgott és elég nagy hatással volt az olajszivattyú működésére is. Már új korában sem járt szépen, nyers-kemény volt a váltója és később bizonyos fordulatszámon darálás jelentkezett.
Garanciába cseréltek csapágyakat és tengelyt is, de olajszivattyút nem cseréltek. Később garin kívül rotorkopás miatt kicseréltük az olajszivattyút is.
Az lesz az Ezt a hibát sokan elkövetik... Többek között nekem is volt ilyen. Matekoltam vagy fél órát, mire rájöttem mi a szitu.
Utána olvastam "a lámpa hátulján-középen van egy kis dobozka, amin van egy up felirat és nyíl amit én forditva csavaroztam vissza amikor leszedtem a gyári idomról. Valami féle borulás érzékelő, mert elveszi a benzint és a gyújtást."

Gondolom erre gondoltál:) megnézem köszi!
Hello igen!
De utána még hazabírtam jönni, és szétszerelés előtt még 1x be volt indítva! Akkor még működött.
Borulás érzékelő?
Sziasztok!

Van egy 2006os 600rr em a fejidom leszedésre került (kábelek széthúzva) majd visszarakás után a motor gyújtást ad indításkor de az AC pumpát nem hallom :(
ötlet?
sajna az akksi sarut elfelejtettük mielőtt megbonotttuk.

Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok!

HealtTech fokozatkijelző eladó. 2003-2011 600RR-ekre.
Ára 14.000 forint (piros)
Közvetlen csatlakoztatás a DS (Diagnostic System) csatlakozóhoz

Telefon:
06-20-231-5840

Üdv: Norbi
A Német média....?

Volt néhány érdekes tesztjük. Néhány esetben (tesztelési hiányosságok, gyártástechnológiai szórások miatt) írtak is a motorgyárnak az importőrön keresztül és megkérték az adott motor tulajdonosait, hogy vizsgáltassák be a motorjaikat.
Volt olyan motorgyár, aki nem ismerte el és volt olyan motorgyár, aki a saját szervizhálózatán keresztül orvosolta a problémát. Sőt! Meg is köszönték a visszajelzéseket.

Igen, talán a Német média jobban az olvasókért vannak.
Német médiában azért lehet találkozni és összességében, nem probléma mentessen érik el a tesztvégét. Ezzel az adott márka szerviztevékenységét is megismerhetik az olvasók stb.
Ott annyira nem tartanak attól, hogy akkor legközelebb nem kaptok tesztmotort.
Hát....nem is nagyon találkozunk hosszútávú-tartós szériatesztekkel.
A mai-jelenlegi járművek nagyon rövid időre vannak tervezve.
Elsősorban a gramm/km, fogyasztás, emisszió, belső súrlódási veszteségek csökkentésére fókuszálnak. Minden alkatrész kivan optimalizálva, nincs egy olyan alkatrész, ami a hosszabb életet szolgálná pl. siklócsapágyak helyett már görgőscsapágyat használnak (súrlódási veszteségek csökkentése érdekében), ami nem a hosszabb életet szolgálja.
Nekem 20e körül lett cserélve, igaz, nem lánchiba miatt, csak a hátsó villát nem lehet másként cserélni. Volt pálya is benne, de igazán nem volt semmi baja még.
Ja és hátul most +1-es kerék lett feltéve, sokkal jobb lett a Hringen és ez még utcán sem zavaró.
Szia! 13000km és cserés lett nekem... volt benne pálya is.
Most nekem is ez a lánc van DID 525 ZVMX.
A motorodba 10w30-as olaj való. Nem én találtam ki. Itt olvastam. Amúgy kicsit olvass vissza. Érdemes. Én az enyémbe 7100-as motult raktam utoljára. A boltban azt mondták, bőven jó utcára. Factory line pályára/versenyre kell. Üdv
Jó napot emberek! Mennyi km-t bírt ki a motorotok lánca? Az én mocim most lépte át a 40000 km-t, és én most cseréltem le, mert már eléggé megnyúlt... Csak kíváncsiságból érdekel a dolog. Amit feltettem: DID 525 ZVMX, Sunstar hátsó és JT első lánckerék. Remélem ez is fut majd ennyi km-t.
Sziasztok. Tudom már többször felvetődött a kérdés, azonban szívesen várnék még tapasztalatokat és építő jellegű hozzászólást az alábbi kérdés vonatkozásában.

A 2008-as évjáratú CBR 600 RR-emet nyári időszakban Motul 300 w Factory Line 10w40-es olajjal hajtom, azonban gondolkozom azon, hogy a hűvösebb őszi hónapokban a Motul 7100 vagy a Motul 5100 olajat próbálom ki. Szerintetek lehet valami gond ha mondjuk a félszintetikus 5100-at választom, persze a hűvösebb időre való tekintettel csak túratempós motorozásra. Tudom még nem aktuális a kérdés hisz szerencsére a nyár közepén sem járunk még, de érdekelne a véleményetek.

Köszi előre is a válaszokat.