eladó honda cbr 600 rr , 2011 -es évjárathoz komplett eredeti gyári teljesen új idomszett, lámpákkal, indexekkel, tükrökkel,összes komplett lábtartóval, fékpedállal, váltókarral, ülésekkel, műanyagokkal, ami a képeken látható csak egyben eladók ár 290 eft. 0620-99-245-28
Még szerencse, hogy nem történt nagyobb baj (baleset)
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem éreztél üzemzavarokat? Mert ott a primertengelynek elég nagy lehetett a szögsebesség változása és a PGM-DSFI a primertengelyről is vesz jelet.
Alapvetően nincsenek szivattyúzási problémák, nyugodtan mehet bele a 10W-40 is.
Nálam csak gyártási hibás váltó (primertengely) csapágy okozott olajszivattyúzási problémát. Nem központosan forgott és elég nagy hatással volt az olajszivattyú működésére is. Már új korában sem járt szépen, nyers-kemény volt a váltója és később bizonyos fordulatszámon darálás jelentkezett.
Garanciába cseréltek csapágyakat és tengelyt is, de olajszivattyút nem cseréltek. Később garin kívül rotorkopás miatt kicseréltük az olajszivattyút is.
Utána olvastam "a lámpa hátulján-középen van egy kis dobozka, amin van egy up felirat és nyíl amit én forditva csavaroztam vissza amikor leszedtem a gyári idomról. Valami féle borulás érzékelő, mert elveszi a benzint és a gyújtást."
Van egy 2006os 600rr em a fejidom leszedésre került (kábelek széthúzva) majd visszarakás után a motor gyújtást ad indításkor de az AC pumpát nem hallom :(
ötlet?
sajna az akksi sarut elfelejtettük mielőtt megbonotttuk.
Volt néhány érdekes tesztjük. Néhány esetben (tesztelési hiányosságok, gyártástechnológiai szórások miatt) írtak is a motorgyárnak az importőrön keresztül és megkérték az adott motor tulajdonosait, hogy vizsgáltassák be a motorjaikat.
Volt olyan motorgyár, aki nem ismerte el és volt olyan motorgyár, aki a saját szervizhálózatán keresztül orvosolta a problémát. Sőt! Meg is köszönték a visszajelzéseket.
Igen, talán a Német média jobban az olvasókért vannak.
Német médiában azért lehet találkozni és összességében, nem probléma mentessen érik el a tesztvégét. Ezzel az adott márka szerviztevékenységét is megismerhetik az olvasók stb.
Ott annyira nem tartanak attól, hogy akkor legközelebb nem kaptok tesztmotort.
A mai-jelenlegi járművek nagyon rövid időre vannak tervezve.
Elsősorban a gramm/km, fogyasztás, emisszió, belső súrlódási veszteségek csökkentésére fókuszálnak. Minden alkatrész kivan optimalizálva, nincs egy olyan alkatrész, ami a hosszabb életet szolgálná pl. siklócsapágyak helyett már görgőscsapágyat használnak (súrlódási veszteségek csökkentése érdekében), ami nem a hosszabb életet szolgálja.
Nekem 20e körül lett cserélve, igaz, nem lánchiba miatt, csak a hátsó villát nem lehet másként cserélni. Volt pálya is benne, de igazán nem volt semmi baja még.
Ja és hátul most +1-es kerék lett feltéve, sokkal jobb lett a Hringen és ez még utcán sem zavaró.
A motorodba 10w30-as olaj való. Nem én találtam ki. Itt olvastam. Amúgy kicsit olvass vissza. Érdemes. Én az enyémbe 7100-as motult raktam utoljára. A boltban azt mondták, bőven jó utcára. Factory line pályára/versenyre kell. Üdv
Jó napot emberek! Mennyi km-t bírt ki a motorotok lánca? Az én mocim most lépte át a 40000 km-t, és én most cseréltem le, mert már eléggé megnyúlt... Csak kíváncsiságból érdekel a dolog. Amit feltettem: DID 525 ZVMX, Sunstar hátsó és JT első lánckerék. Remélem ez is fut majd ennyi km-t.
Sziasztok. Tudom már többször felvetődött a kérdés, azonban szívesen várnék még tapasztalatokat és építő jellegű hozzászólást az alábbi kérdés vonatkozásában.
A 2008-as évjáratú CBR 600 RR-emet nyári időszakban Motul 300 w Factory Line 10w40-es olajjal hajtom, azonban gondolkozom azon, hogy a hűvösebb őszi hónapokban a Motul 7100 vagy a Motul 5100 olajat próbálom ki. Szerintetek lehet valami gond ha mondjuk a félszintetikus 5100-at választom, persze a hűvösebb időre való tekintettel csak túratempós motorozásra. Tudom még nem aktuális a kérdés hisz szerencsére a nyár közepén sem járunk még, de érdekelne a véleményetek.
Eladó az alábbi kormány 600RR Ára 10.000 forint
Nem semmi...
Még szerencse, hogy nem történt nagyobb baj (baleset)
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem éreztél üzemzavarokat? Mert ott a primertengelynek elég nagy lehetett a szögsebesség változása és a PGM-DSFI a primertengelyről is vesz jelet.
Nálam csak gyártási hibás váltó (primertengely) csapágy okozott olajszivattyúzási problémát. Nem központosan forgott és elég nagy hatással volt az olajszivattyú működésére is. Már új korában sem járt szépen, nyers-kemény volt a váltója és később bizonyos fordulatszámon darálás jelentkezett.
Garanciába cseréltek csapágyakat és tengelyt is, de olajszivattyút nem cseréltek. Később garin kívül rotorkopás miatt kicseréltük az olajszivattyút is.
Gondolom erre gondoltál:) megnézem köszi!
De utána még hazabírtam jönni, és szétszerelés előtt még 1x be volt indítva! Akkor még működött.
Van egy 2006os 600rr em a fejidom leszedésre került (kábelek széthúzva) majd visszarakás után a motor gyújtást ad indításkor de az AC pumpát nem hallom :(
ötlet?
sajna az akksi sarut elfelejtettük mielőtt megbonotttuk.
Segítségeteket előre is köszönöm.
HealtTech fokozatkijelző eladó. 2003-2011 600RR-ekre.
Ára 14.000 forint (piros)
Közvetlen csatlakoztatás a DS (Diagnostic System) csatlakozóhoz
Telefon:
06-20-231-5840
Üdv: Norbi
Volt néhány érdekes tesztjük. Néhány esetben (tesztelési hiányosságok, gyártástechnológiai szórások miatt) írtak is a motorgyárnak az importőrön keresztül és megkérték az adott motor tulajdonosait, hogy vizsgáltassák be a motorjaikat.
Volt olyan motorgyár, aki nem ismerte el és volt olyan motorgyár, aki a saját szervizhálózatán keresztül orvosolta a problémát. Sőt! Meg is köszönték a visszajelzéseket.
Igen, talán a Német média jobban az olvasókért vannak.
Ott annyira nem tartanak attól, hogy akkor legközelebb nem kaptok tesztmotort.
Elsősorban a gramm/km, fogyasztás, emisszió, belső súrlódási veszteségek csökkentésére fókuszálnak. Minden alkatrész kivan optimalizálva, nincs egy olyan alkatrész, ami a hosszabb életet szolgálná pl. siklócsapágyak helyett már görgőscsapágyat használnak (súrlódási veszteségek csökkentése érdekében), ami nem a hosszabb életet szolgálja.
Ja és hátul most +1-es kerék lett feltéve, sokkal jobb lett a Hringen és ez még utcán sem zavaró.
Most nekem is ez a lánc van DID 525 ZVMX.
A 2008-as évjáratú CBR 600 RR-emet nyári időszakban Motul 300 w Factory Line 10w40-es olajjal hajtom, azonban gondolkozom azon, hogy a hűvösebb őszi hónapokban a Motul 7100 vagy a Motul 5100 olajat próbálom ki. Szerintetek lehet valami gond ha mondjuk a félszintetikus 5100-at választom, persze a hűvösebb időre való tekintettel csak túratempós motorozásra. Tudom még nem aktuális a kérdés hisz szerencsére a nyár közepén sem járunk még, de érdekelne a véleményetek.
Köszi előre is a válaszokat.