Kipróbálatlanod,ha járó motornál jobbra vagy balra 60 fokos szögnél jobban elforgatod a szenzort és leáll a motorod, akkor nem sikerült elrontanod.
A szenzor jelet törölni , gyújtás lekapcsol kulcs ki, kb 20-30 másodperc múlva kulcs vissza, majd indíthatod is,persze ha szenzor 60 fokos dőlésszögön belül van.
Én legalább is így teszteltem le az enyémet.
Ha motor ténylegesen borul,pl perecelsz egyet,akkor a felállítás és az indítási kísérlet közt mindig kell várni legalább 15-20 percet,azért hogy a motorolaj biztosan visszafolyom a karterbe.
Az oldalán fekvő motornál előfordulhat hogy a dugattyúgyűrűk mellett némi olaj felszivárog a dugattyúk fölé, ha ez megtörtént és ilyenkor ráindítasz már kész is a baj,a folyadékok nem összenyomhatóak,a többit rábízom a fantáziádra.
(nem kell elhinni, de érdemes,ez nem "urbanlegenda")
A gépkönyvi rizsa a következő
-ha a motorkerékpár felborul,akkor a gyújtásmodul egy szenzor segítségével leállítja a motort,és elzárja a benzincsapot (AC pumpa)
A motor újraindítása előtt le kell venni,majd újra rá kell adni a gyújtást.
Szóval múlt heti rejtvényünket megfejtettük, adom a következőt:
Fejidomban van egy Dölésszög nevű szenzor. Most már tudom hogy az, először relének néztem, így ki be húzogattam és próbálgattam az irányjelzőt. Járattam a motort miközben nem volt felfogatva, és egyszer csak leállt (gondolom, "dőlést" érzékelt). Az istenért nem akart utána újraindulni. Azt hittem Immobilieser gondok lesznek, így összeraktam mindent, akksi saru le és fel, és nem indult. Még egyszer utána már elindult, jár is szépen, de a kérdés hogy a szenzorban nem-e tettem kárt....
Én most vettem egy haveromnak a 2006-os RR egy ilyen integrált indexes led-es hátsó lámpát...a hátsó indexeit elajándékoztuk mert a gyári akkor mint egy traktoré.
Srácok!
Az elképzelhető hogy a 2005-ös 600RR-be az irányjelző relé bele van építve a műszerfalba?
Találtam kapcsolási rajzot, ahol egyértelműen írja a műszerfal csoki utáni áramkörben a Turn signal relét.
A szenzor jelet törölni , gyújtás lekapcsol kulcs ki, kb 20-30 másodperc múlva kulcs vissza, majd indíthatod is,persze ha szenzor 60 fokos dőlésszögön belül van.
Én legalább is így teszteltem le az enyémet.
Ha motor ténylegesen borul,pl perecelsz egyet,akkor a felállítás és az indítási kísérlet közt mindig kell várni legalább 15-20 percet,azért hogy a motorolaj biztosan visszafolyom a karterbe.
Az oldalán fekvő motornál előfordulhat hogy a dugattyúgyűrűk mellett némi olaj felszivárog a dugattyúk fölé, ha ez megtörtént és ilyenkor ráindítasz már kész is a baj,a folyadékok nem összenyomhatóak,a többit rábízom a fantáziádra.
(nem kell elhinni, de érdemes,ez nem "urbanlegenda")
A gépkönyvi rizsa a következő
-ha a motorkerékpár felborul,akkor a gyújtásmodul egy szenzor segítségével leállítja a motort,és elzárja a benzincsapot (AC pumpa)
A motor újraindítása előtt le kell venni,majd újra rá kell adni a gyújtást.