Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jah, ez így van. Sűrűbben is benézetnél ide segíteni :XD
Jegyzetelek hevesen:D
Esztmondom tök hulyének néznek ha nincs kapcsolatod vagy embered rá .Még jo hogy mivel neken is van egy gumis mühelyem igy ismerek elég sok szakit .
köszi!
Fagyállóból csak aluhűtőhöz valót szabad venni, nálunk a valvoline tömény amit 1/1-be kell keverni 2000/l-be kerül ami egy liter desztvíz hozzáadásával 2l lesz.......a normál kicsit olcsóbb, de nem mindegy...
ezt hallgasd:
Motor-márkakereskedésben kérdezem:
Fagyálló?
Válasz: Bármi ami a kúton kapható...
Én a Dangernál vettem tavaj a pesti motorkiállitáson 16500Ft volt a szett elöre. Ezeket az árakat azét irtam le mert voltam a nagy h-nál AKCIÓ40% Fék Lánc meg minden aha 28000Ft a fékbetét előra jó szmlázd aha 22000számlázva!Montam hogy számoljon utána 28-40%=16800 nemde !Ugyhogy montam nekik migyárt jövök ényiért veseny betétet lehet venni
elfogadható áron nem tudod hol lehet fém fékcsövet szerezni?
Ja olajszürö H-nál 3250FT (RMC)1620Ft Ugyan az csak nincs rajta honda felirat.Amugy olaj csak MOTULT használunk Van rá pája 10W-50W 2400/L Fékolaj Dot 6 RBF-600 Telo olaj 10W racing motul
fékolaj tavasszal, a fém fékcsővel együtt.
Agip Shell aluminium blokoshoz kérjed mert más a foszfát tartalma .Autos boldban szoktam venni a havernál 3,15L a hütüfolyadék menyiség 50-50% keverve +kiegyenlitö tartály.De ha van ismerösöd még sokmindent be lehet szerezni a Láng-nál Fékbetét Brembo(8400/oldal) Lánc-(23000FT DiD X-gyürüs)lánckerék(4000-9000ig JT) gyertya(6800) viszapillantötükör utángyártott(6500) Fék-Kuplung kar (2500/db)
a fékolajat is, a forráspontja az idő előrehaladásával egyre alacsonyabb lesz,erős intenzív használatnál (pálya,szerpentin) nem bírja a strapát
ebből milyen márkát javasolsz :D ?
akkor azt is megejtem. Fagyállós gondolom...
Amugy amit elszoktatok felejteni hütöfolyadék csere 2-évente vagy 20000-km enként fontos mert a fagyáloban lévö kenöanyagok kifáradnak.
Kircsi:D.
fokozatkijelző: 19.200 volt lepostázva, faszán elsőre sikerült a tanítás.
Mert az immobilájzer visszajelzö(HISS) be van kapcsolva ezért villog 24H után abbahagya
Mennyi volt a fokozatkijelző?
Amugy én szoktam csinálni a haverokét is
Akkor nem tudom miért villog az a pilács.
Kipucoltam a kis hárömszöges "ülepítőt" de furásra nem is gondoltam, jö ötlet, köszi!
Kapott a masina egy Protech-es sebfokozat kijelzőt is :).
Akksi sarut én is leszotan venni semmi baly nem lesz mindent megjegyez a motor elektronika és a müszerfalban van egy kis elem.A szüröt olajosan kapod igy ted be,de én leszoktam venni a ram-airt alján lévö kis dobozakat mert televan kövel meg bogárral .a kis 3-szög alját meg furd ki nagyobra mert igy kipereg belöle a bogár.Tavaszal amikor tiszta por minden 3000Km szoktam pucolni vagy 3pályanap után .
Látom vágod a témát.
Tegnap lehúztam az akksit, az Immo lápája villog, azzal micsi?
Na ma megrendelem a K@N szűrőt, újjonan be van fújva ugye?
Milyen gyakran kell tisztítani? Mondjuk 6000 km?
Köszi fegyi hogy vagy :XD!
Igen a nagy H ezért is drágább mint pl a nagy S .pl gsx-r 750 bodisdob felrakás után FI kivillant hibakod szerviz be komp.állit utána és müködik.A H-nál ilyen nincs .Mivel nincs a kipufogon exap szelet tudod elektronotor+bovden leömlö után az öszekötön