A sok áttélel módosított 290etmegyahaccázasomazvalóságban350éslenyomommégaze
zrestiséshárombangázrakerekezika600rr okoskának egy kis számolgatni való... http://www.gearingcommander.co...
cooper!
tiltás előtt váltogasd el, ne 6,000-nél + jó lenne ha úgy ülnél a motoron, h bebújsz az idom mögé, nem mint akinek egy fasz van a seggében... Az is segít, ha nem nyomod a hátsó féket! Ha meg tényleg 250-et megy, akkor dobd ki!
Biztos el van lustulva a gep.. Sztem amugy csak tobb hely kellene neki, hogy le tudjon forogni, 250 folott azert mar nem lepkednek annyira ezek a 600 asok.. probald meg ugy, hogy kiforgatod mind1ik fokozatot teljesen. Valami komolyabb modositas volt a gepen?
Nekem elol 1 el kisebb lanckerek van, azzal 6. ban betiltott 289 nel.. Valosagban, olyan 270 lehetett persze, telen visszakerul a gyari majd megnezem azzal is.. Jah Autobahnon volt....
Nem értem! Én inkább kezdő "kanyarvadász" :) vagyok! tehát jobban élvezem a döntögetést mint pályán húzni, de most kipróbáltam az M5-ösön! Hát 248-249:( ! 2007-es.Pffff
Benya szintjelzovel jutott vki vmire? Nekem azt jatsza, hogy 6 liter korul beall 1 csik ra ahogy lenni szokott eddig is. Viszont tartalek nem kezd el villogni 3,8 nal de meg ures tanknal sem...
Egybe van epitve benya pumpaval.. Ujonan 100 ropi, ebay en van olcsoer de elobb utobb az is elqurodna, nekem is 6 ev utan jott elo...
Egy kis erdekesseg mennyit mennek el ezek a mocik: link
Legerdekesebb:
I'm sitting right at 155,300 miles on my '04 F4i.... still runs as smooth and strong as the day I bought it new, and doesn't burn or leak a drop of oil. Still has no problems bringing the front end up
As long as it's been maintained, don't worry about it.... just buy it, it'll last as long as you want it to last. I'm fully expecting to see 200k+ out of my F4i
Sziasztok! IX. Mihálkovics/Ernő utcában egy mélygarázsban van egy citromsárga Honda (CRB600RR?) pályamotor "téliesítve", takarókkal. A gazdáját szeretném elérni, mint házbiz-tag. Ha valaki magáraismerne vagy ismerősen cseng a felállás, kérem csörögjön rám holnap a pannon-206-negyvenötharmincnégyen. A mocira raktam ki egy cetlit is. Köszönöm, Gesztelyi-Nagy Ádám
Sziasztok!
Nem szoktam erre a topikra feljárni és nem is jó hírekkel jöttem fel . Ma fuvarban mentem apámmal a kamionnal amikor egy Honda CBR600RR már messziről csőgázzal jött és az előzést nem tudta már befejezni. A rendőrök amikor felmérték kiderült, hogy 160km/h-val csapódott a szembejövő autósba. A motor vezetője és utasa azonnal meghalt az autó vezetője pedig még mindig élet-halál között van. Ha valakinek is itt volt barátja már nem láthatja többet sajnos. Amit lehetett megtettünk fékeztünk és húzódtunk kifele, de kevés volt.
Vigyázzatok magatokra !
zrestiséshárombangázrakerekezika600rr okoskának egy kis számolgatni való...
http://www.gearingcommander.co...
tiltás előtt váltogasd el, ne 6,000-nél + jó lenne ha úgy ülnél a motoron, h bebújsz az idom mögé, nem mint akinek egy fasz van a seggében... Az is segít, ha nem nyomod a hátsó féket! Ha meg tényleg 250-et megy, akkor dobd ki!
-1-es áttétel, óra szerint 289, az 270 a valóságban, mi?
Túl sok akciófilmet néztek.
Jók ok elértem a 248-249-et és már előttem volt valami de olyan 2-3 mp-ig semmi gyorsulás:D Lehet több kell időben?
2005ös teljesen gyári állapotában.
Ja német autópályán persze
Hát nálam gyári áttétellel óra szerint megy 275-öt!
Sztem nem raktál hatodika
Mi lehet a gáz? Tiltás lehet benne?
Egybe van epitve benya pumpaval.. Ujonan 100 ropi, ebay en van olcsoer de elobb utobb az is elqurodna, nekem is 6 ev utan jott elo...
Legerdekesebb:
I'm sitting right at 155,300 miles on my '04 F4i.... still runs as smooth and strong as the day I bought it new, and doesn't burn or leak a drop of oil. Still has no problems bringing the front end up
As long as it's been maintained, don't worry about it.... just buy it, it'll last as long as you want it to last. I'm fully expecting to see 200k+ out of my F4i
mod: 170,200 miles and counting ! ! !
Nem szoktam erre a topikra feljárni és nem is jó hírekkel jöttem fel . Ma fuvarban mentem apámmal a kamionnal amikor egy Honda CBR600RR már messziről csőgázzal jött és az előzést nem tudta már befejezni. A rendőrök amikor felmérték kiderült, hogy 160km/h-val csapódott a szembejövő autósba. A motor vezetője és utasa azonnal meghalt az autó vezetője pedig még mindig élet-halál között van. Ha valakinek is itt volt barátja már nem láthatja többet sajnos. Amit lehetett megtettünk fékeztünk és húzódtunk kifele, de kevés volt.
Vigyázzatok magatokra !
Érdeklődni: jegmot@gmail.com
Magyar Rendszámos.